Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ytd li yazalım.
Daha önce yazdığım iki rakkam üzerinde duralım.2652 be 2656, xx üzerinde durduğumu yazmıştım hatırlayanlar vardır. ons un destek direnc takmadan 268x lere geldiğini ve test etmediği destek ve dirençler olduğunu yazdık geçen günlerde. şuan oraları yokluyor. dün 2656xx, bugun 2652 testinde üstte yine 2661 üstü kapanıslar yükseliş icin önemli. şuan altta 2636 destek konumunda olmalı.
Anlık 2652. rasgele
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Bugün rakkamda yazmadık yorumda yapmadık:))
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()siz fed kararında böle panikdiniz , incek falan dediniz , beklentinin başindayız , 50 baz yapdilar daha , 5 indirimden biri olmuşken öle fed kararından önceki seviyelere düzeltme demek FEDİN İNDİRİMİNİN onsda hiç faydası olmamiş dememk. satip gidek daha iyi ozaman
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()2625 in altini bu sene görmez bence
-1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()sen cuma kar satişli kapaniş bekliyosun ama bu hafta kar etmediki.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Yarın 2600 altı bekliyorum. Anlık 2648. izleyelim beraber.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()sanmam hacım , gelmez oralara bence
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bizim öngörümuz de bir değişiklik yok.2520 li rakamları halen bekliyorum. Maksimum hedefimiz 2680 idi 2684 gördü. Şimdi düşe kalka 2520 ye gitmedi lazım.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Biz sattiktan sonra geçtiğimiz günlerde ons 2624 gördü. Ama bizim piyasada iscilikleri yukselttikleri için geri alamadık.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()hacı ömer gardaşım sen satcam çok yükseldi dediğinde , ben sana elinden geldiğince satma yıl sonuna kadar sabır demişdim.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Geçen hafta ons 2649 dan 1 kg satmistim.87 140 usd den şimdi alsam,89,000 usd vermem lazım
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()hacı ömer kardeşim , şuan beklenti oralarda i oralara bence fed indirimi kesinleşirse gideriz gibi.
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Ülkemizde fiziki altın 2770 ons mış gibi satılıyor. Koşu 85 bin usd olması lazım. bizde 89 bin usd den satılıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Pyw ()2650 ilk etap, bir sonraki faiz indirimine kadar, yatay gezinir, alim dışarı için 2550 ye kadar çekilebilir. Sonrası hedef 2800 yıl sonuna kadar.
-1BeğenmedimŞikayet
Madenci3434 ()ytd çok oyalandı buralarda yukarı atak yapması yakındır ytd
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()bugünkü üzüüntüm IMKB miz 9000 altini gördü ..
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()düşündüğüm gibi 40 nın altini görmedik . YUKARLARI GÖRMEK için yerimiz sağlamlaşiyor.
0BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()kimler burda?
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Amin kardeşim.
istanbul_75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Allah razı olsun.
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()rabbim herşeyin hayırlısını , hayırlı olanıda gönlümüze hoş etsin.
0BeğenmedimŞikayet
40_TİMSAH_40 ()Nasip kardeşim hayirlisi
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()hocam fedin böle bi hata etmiceğini düşünüyorum .. tabiki herşey olabilir..
40_TİMSAH_40 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
40_TİMSAH_40 ()Nasip Allah tan hayırlısı
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
40_TİMSAH_40 ()Demekki görebilirmisiz 100 dolarlık düzeltme ;)
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)