Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
Cihanara ()Öyle bir kural yok, bu bakkal kafasi hesabi.
efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
efervesan_tablet ()genelde oluşan rallide aldigi yolun yarisini geri verir. Son ralli 1614 ten 2792 ye giderken 1180 usd idi. Bunun %50 sini geri verse 590 usd dusus eder. max dusus 590 usd olabilir
Cihanara için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Cihanara ()Destek 2530, altta 2480$
Charchari için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Charchari ()2560'ı kırarsa 2540 desteğine gitmek isteyecektir ytd
1BeğenmedimŞikayet
Cihanara ()Hangi sebeple 600$ düşmesi gerekli? Mesela 1000$ neden düşmüyor:))
efervesan_tablet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcıx ()Bence yanılıyorsun. Şu an 2561, haftalık kapanış 257x ler de olacak.
TiesTorN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TUQTI7 ()Eyvallah teşkr
istanbul_75 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Aleykum selam hosgeldin abi
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TUQTI7 ()Eyvallah dayıcsn nasılsan:)
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mbilici74 ()Herkese iyi akşamlar, grafik bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim 2400 ler mümkün mü?
-3BeğenmedimŞikayet
TiesTorN ()bu hareketler tanıdık geliyor... 2400lere inecek gibi hareketler.
0BeğenmedimŞikayet
efervesan_tablet ()2490 da radarda bence. esasen bunun tepeden 550-600 usd dusmesi gerekli kademeli olarak. yani 2792-550 desek 2250 gibi bisey ediyor. ancak jeopolitik riskler artarsa 2400 den de yukari donebilir.
Cecen_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Leyla3466 ()Bir geçemedi 70i
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ve Aleykum Selam höstat:)
TUQTI7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Bana dedi sandim
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zau ()yok hocam 3-5 bin tl para geçti elime. gram gümüş mü yoksa gr altına mı ekleme yapayım
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TUQTI7 ()Selamun aleyküm ben geldim::)üstadlar
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Analiz yapanları beğenmeyen bir arkadaşa. bizde bilmiyoruz basıyor eksiyi:))
istanbul_75 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Dibi doruğu yok bunun kimse bilemez evi arabayı satıp ta almayın sakın
Zau için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zau ()arkadaşlar altın geriler mi yoksa buralar dip mi?
0BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()O zaman benden sana TEŞEKKÜRLER :))
Evet 2557 ve 2561 destekleriyle buralara geldi.
Gün içi kaldıraçlı işlem yapanları iyi silkelediler.
Oyunu iyi kuruyorlar.
Tebrik etmek lazım.
Sana yazdığım yazıda piyasa kapanmadan diye yazacaktım.
N harfi çıkmamış.
Tekrar bir silkeleme için bu kez yukarıya doğru hareket ettirirler diye düşünüyorum.
Şu an 2568 seviyelerinde. Takip edelim bakalım.
Ne yapacaklar?
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
istanbul_75 ()Abi karbonatli su kimin mis?
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Rica ederim.
Kızınıza Allah zihin açıklığı versin.
Başarılar dilerim.
Satmadığınız hiç bir mal zarar değildir.
O an zararda bile olsa.
Önemli olan PSİKOLOJİYİ iyi yönetmektir.
Panik hareketler yatırımcıya her zaman zarar verir.
Unutmayın ki karşımızda bu işi PROFOSYENEL yapan piyasa yapıcıları var.
Her türlü yapay zekalarla oynuyorlar.
Altın hiç bir zaman değerini kaybettirmez.
Güvenilir liman boşuna dememişler.
Tabi ki son karar sizin.
Bol kazançlar.
dersim1662 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Aradaki rakkamlara değinmeden yazdım. mesela 2600 psk. direnç falan.
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
omubu ()EyvAllah benden olsun:)
Rakkamlarımız örtüşüyor genelde. doğru frekanstayız. kapanış o rakkam iyi olur. ben araya dereye bakmıyorum. aşağıda 2557 altında kalmasın, üstte 2587 direncine(bana göre) kafayı taktım. aşarsak 2616,3x izlerim ytd. li
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)