Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
BoSsOfDMaX ()Dünkü sümüklüler üstat olmuş
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Teknikte rsi aşırı alım gösteriyordu. Hatta biz daha 2706 dayken 2717 den sel gelirmi diye bir tiyo vermistik
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Hovcam vallahi bu teknik hikaye... Cuma 2717de kapatan onsun burada olması mümkün değil teknik analize göre.
Bay_Hiçkimse için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Bu kadar düştü çıtınız çıkmıyor eminim bazıları burada boş laf yapıyor.
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Yarın NATO toplantısı var. Volatilite yine yüksek olur.
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Bizim yatırımlar yüksek risk içeriyor. O yüzden burada reklamını yapmam doğru olmuyor.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Tamam üstadım hayırlı kazançlar.
Garanti_kazanç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Şu an hisden ziyade Ukrayna ve orta doğu takip edilmesi gerekiyor. Birde abd tarafindan gelen veriler.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()gelir , merak etme... sakin sabır.
GNR61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Benim yatırım türü biraz değişik. O yüzden bu soruyu pas geçiyorum. Elimde ensturman olması gerekmiyor o yüzden.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Peki elinizde herhangi bir ensturuman varmı üstadım.
Garanti_kazanç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()İnanki kestiremiyirum. Volatilite çok yüksek. Her düşüşün bir çıkışı olur. Her yukselişin bir düşüşü olur. Yatırım türüne tecrübesine ve sermayesine göre herkes kendi karar versin.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Enes94 ()Grafikle alakası yok bu ons kafasına göre hareket ediyor
0BeğenmedimŞikayet
ŞİRİN_BABA_ ()İş Bankasından altın veya gümüş galiba alınamıyor, bilen var mıdır arkadaşlar?
1BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Tribünde durumlar nasıl üstadım hissiyatiniz ne yönde şu anki konjekturde. bende turubundeyim tereddutluyum bı yerdende başlamak lazım gelir. sepet yapacağım altın gümüş platin
Garanti_kazanç için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bay_Hiçkimse ()Ons bugun serseri kursun gibi, asyada amerikada acilista kar satisi yapti! $2630 kadar dusmus.
$2628~25 ve $2607 guclu destekler. Buralardan doner ve ine cika $2736 e yolculuk yapar diye dusunuyorum.
YTD
Karamet için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()2717 den sell olurmu diye sormuştum. Tiyoyu alan almıştır.
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Hayirlısı olsun güzel insanlar. Bu gibi durumlarda trübünde olmak iyi oluyor. Tecrubeyle sabittir.
0BeğenmedimŞikayet
efervesan_tablet ()2665 olabilir ordan kapatilir. sonra 2605 e dusebilir cunki
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Gerçekten sesli güldüm.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Altın jeopolitik konulardan (savaş) ötürü buralara gelmiş ise o koşullar ortadan kalktığında (savaş durumunun ortadan kalkması) eski yerine dönmesi kadar doğal bir durum yoktur. Grafik burada pek işlemiyor kimse uğraşmasın. Grafiklere göre Cuma günü kapanışından sonra yönün yukarı olması gerekirdi. Ama grafik değil jeopolitik duruma göre işliyor en büyük kanıtı da yayılan haberler ve yukardaki rakamlardır.
1BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Sağol 2680 lerden roket gibi indi şans yok
0BeğenmedimŞikayet
eser38 ()Hakkında Hayırlısı olsun murat herkez nasibini yer.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()O zaman altta 2620 izlenir 1H da.
4H ta 2611. ytd li
Mubarekmesut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mubarekmesut ()Direnemez:))
omubu için cevaplandı (yorumu göster)