Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()TL ve Euro
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Elinde tl mi var usd mi?
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Bu haftayı bekliyeyimmi yoksa bugün alayımmı garanti diye bişey yoktur tabikide
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Elinde tl varsa usd al bekle. cuma günü ons 2600 üzerinde ise ben olsam usd ile altın alırım. Karar senin.
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Gram altın iki bacaklı kardeşim. Usd de yön yukarı çok net. ama ons bu hafta belli olur. ona göre karar ver kardeşim.
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Üstad gram alım için sizin gibi üstadların fikri benim için önemlidir ne önerirsiniz
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Amin inşallah
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()2600 altına indiği anda % 20 % 30 tekrar satarım. cunku düşüş derinleşir.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bu hafta cumaya kadar 2600 altına inmez ise düşüş bize göre bitmiş olur,2100 hedefi iptal olur.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Hosbulduk kardeşim
yatırımcı16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Aleyküm selâm üstad h.g
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bugün kafamı biraz toparlamak lazım arkadaşlar, ama kaba taslak bir yorum yapmak gerekirse, şimdilik yön yukarı gözüküyor. Bu sebepten sattığım altınları.2644 ten fuul geri aldım.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Ons yorumuna gelince, a bd ze cimlerinden sonra ons ta çöküş bekliyor idim.2755 civarında satmistim.2537 ye kadar düşmüş. Şahsen daha aşağılarda bekliyordum.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Önümüzde kabir var. mahser var. sirat var. cennet var cehennem var. mevla bizleri kendine kul. resulune ümmet eylesin. amin. amin. amin
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Dünyaya geldik ahiret i kazanmak için.
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Elhamdülillah iyiyim kardeşim. Bünyem zayıf olduğu için çok hastalaniyorum. ama hamdolsun 40 gün görev esnasında hastalanmadim. simdi hastalansamda artık önemli değil.
M3vlut için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()ALLAH a hamdolsun görevimizi tamamladık eve döndük. hem bize hem konuştuğumuz insanlara faydalı olmuşuzdur, INSAALLAH
1BeğenmedimŞikayet
M3vlut ()Aleyküm selam abi hoşgeldin sağlığın. İyidir inşAllah
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Cümleten selamünaleyküm arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
ksadriya ()çok geçmiş olsun
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yatırımcı16 ()Üstad iyisindir inşallah bugün seni bekliyorum ve tahminlerini bekliyorum bi değişiklik varmı
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_Hiçkimse ()YTD
Bugun 1 tanecik onemli ABD verisi var 6pm de, ama Carsamaba, persembe ve cuma gunu ABD den onemli veriler var Ons ta hareketlenme olur. Onumuzde $2649, $2663, $2694-96, $2710, $2721, $2736, ... direcleri var. Direcler bilgi amaclidir. YTD
Bay_Hiçkimse için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Arkadaşlar günaydın. Hayırlı günler dilerim.
ONS yatay hareketlerine devam ediyor.
Şu anda 2648 seviyesinde.
Alt kanala düşmemek için 2635 desteği ve yükseliş pozisyonuna geçerken de 2637,5 desteklerini kullanmaya devam ediyor.
Dün yazdığım öncelik olarak 2661,5 ve 2666 beklentim devam etmektedir. (2654 seviyelerinde mola alabilir. )
Bu seviyelerde kalıcı olursa, bir üst kanal incelenmiş olur.
Herkese bol kazançlar.
1BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Rica ederim. Bol kazançlar.
ksadriya için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ksadriya ()günaydınlar hayırlı günler. bol bereketli günümüz olsun inş.