Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
isimsizgölge ()Teşekkür ederim. Bol kazançlar dileriz.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KENDİRLİ ()altında beklentim 2.630 hadi hayırlısı
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()11 trilyon dolarlık hacme sahip bir emtiada şu rakama çıkacak ya da şu rakama inecek tarzında yorumlar ne kadar bilimsel temele dayanıyor tartışılır.
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()A ha haa. vakti gelince deriz:))
Az işim var, bitsin duymak istedigin senaryoyu yazacağım sana özel:)
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Selamünaleyküm üstadım neredesin. Son durumun nasıl. Güncel bir analiz alabilir miyiz ons hakkında.
Senin görüşlerinde önemli benim için.
Ya Nasip
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()2638 e evlada de dostum yol çok uzun...
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Benim kriterim belli. Ya Nasip:)
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Ah şu parmaklar şu parmaklar.. :)))
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()omubu
(4 gün önce)
Rakkamlarda yazmadım ama 2638 var 2650,9 ile 2629, x arası. Bıçak sırtı demiştik vaktinde:)
Oradan işareti çakmıştı 2720 ye.
Şimdi destek olurmu bakalım. ytd
2650,91 tutunamazsa kırılırsa.
maraton için cevaplandı
https://yorum. altin.in/tum/ons
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Tutar demedim. alt yorumda destek olurmu dedim. olmaya çalışıyor:)
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Zaten Ölmediği zamanı geçmediği için adı klasiktir. klakiskler vazgeçilmezdir. He zaman modernist lere karşı çıkışımdır, yoldan çıkarırlar insanı::)))
Sence 2638 tutar mı ki tutsa bile ne kadar tutar üstadım hedefimiz belli diğer hareketler teferruat artık.
Ons üzerindeki yatırımcıyı atmak için çok ileri geri yapılacaktır...
Rast gelsin
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Hayırlısı olsun.
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GNR61 ()geçmek üzere az kaldı..106 geçen yukarı bir trendline var..106 altına salmadığı sürece ufak ufak çıkıyor.. nasdaq yeni zirve yaptı zaten... bu ons ciddi bir hacim yapabilir aşağıya..
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Akşama hüzünlü bir düşüş olabilir onsta bu tetikler sanırım ytd
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()Dxy 107 i geçti.
0BeğenmedimŞikayet
GNR61 ()önemli olan 2536 dip seviyesinin kırılması orası geçilirse yönü değiştirir...2580-2560 aralığında dönüş beklentisindeyim... ama yarın itibari ile veriler var..
mays için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Isteği kadar düşsün
Aşağılar daha iyi
Ucuza almak kebap olur.
Ama tabiki 2700 lerde nakitleriniz bitmediyse
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Benim bildiğim yukarıda ne kadar
Çok alım olursa yön aşağı gideceğidir.
Sabırla beklemek gerekir.
Fazla işlem yapmadan
Eğer 2580 lere gelirse oradan alım yapmak
0BeğenmedimŞikayet
GNR61 ()terste olanları likit etmek için 2605 olan önemli seviyeyide kıracaklar elbet.
mays için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()@maraton klasikler ölmez. net rakkam 2638,29 ytd li
Karış parmak:))
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ve Aleykum Selam
GNR61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
GNR61 ()selam aleyküm. kazançlı günler..
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Ve aleyküm SELAM hayırlı bereketli bir gün olsun inşallah
Rast gele kaptan
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Kimsenin tavağuna kış dediğimiz yok dostum. ancak bazıları ısrarla kendi yorumlarını paylaşacağına, yapılan yorumları eleştiriyorlar, elerinden gelse beklentimizede zincir kuracaklar .
Ya Nasip kardeşim hepimize rast gele...
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mays ()Konu: ONS - H4 GRAFİK - 16.12.2024
Grafiğiniz çalışıyor. Elinize sağlık
isimsizgölge için cevaplandı (yorumu göster)