Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Alikara27 ()Hangisini kullanıyorsunuz matriks arada buga giriyor.
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Takip etmeyince şansım açılıyor(:
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()RSI (Saniyelik): Şu an 72 seviyesinde. "Aşırı alım" bölgesine girdik ama bu tip sert kırılımlarda RSI 85-90'lara kadar fırlayabilir. Yani hala "kafa atacak" yerimiz var.
? Fiyat Etiketi: Şu an 112.15 - 112.25 bandında tutunmaya çalışıyor. 112.00'nin artık bir "psikolojik destek" haline gelmesi çok önemli. ytd
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()evet kullanıyrum
Alikara27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()örnekleri geriye dönük incelerseniz aksini yaparsak alım satım yapamayız hatta mal alamayız 3 destek vardı biri çalıştı riski bölüyoruz aynı zamanda
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KUD51 ()Yükseliş mi bekliyorsunuz kardeşim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MuratoAG ()Hocam ne zaman düşer ben tl de bekliyorum hala
Murat26eses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Iyi yakalmışın 78 usd civari aldigim kademeyi saticam şuan izlemedeyim
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Rica ederim
Cem41 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Yok aştı sanki 111.70 ve 90 arası idi. Çünkü satışlar vardı oralarda az önce silkeleyenler kar aldılar ondan
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Bir parca 110,60dan geri almıştım tam satacakken yukarı attı(: yolu var gibi.
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İda ()Konu: 16 Tur kendime ve üye olmayan takipçilere not
Bereketli olsun. Buradan satış uygun mu biraz daha bekleyeyim mi
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()önce 72,6 nın karları alınacak
zzrrvvee2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Direnç 112 TL mi
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Hadi gümüş kir kircaklarini daha başka işimiz var
0BeğenmedimŞikayet
Cem41 ()teşekkür ederim
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Abd açılışı hareketli olacak. Düşerse bakarız.
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Amiin.
Herkes kendine yakışanı yapmakta efendim.
Lütfen Önemsemeyin.
Çok şükür evladınız okuluna başlamış ve inşaAllah çok daha iyi olacak...
Bilinki sitenin tamamına yakını bol bol dua ediyordu
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()herkes korkarken sen al
herkes çoşarken sen sat kural bellı:)) @Hassasyatirimci
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Önümüzdeki Saniyelerin Senaryosu (Ne Bekliyoruz? )
? Üst Hedef: 112.10 ve ardından 112.60. Botlar 112.10'u geçtiği an, düşüş bekleyenlerin stoplarını patlatmak için vitesi 5'e takacaktır.
? Alt Risk: 110.80. Eğer fiyat bir mucize olur da tekrar 110.80 altına inerse, o zaman "bu dönüş yalandı" deriz. Ama şu anki emir derinliği buna izin vermiyor, alıcılar 111.00 - 111.20 arasına beton dökmüş durumda. ytd
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Suan için alicilae güclü duruyo bakalim nolacak
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Büyük Temizlik" Tamamlandı
? O 110.10 seviyesine kadar olan dökülme, teknik olarak bir "Shake- out" (Sarsma) idi. Piyasa, yükselişe inanan herkesi 110.50'nin altında "stop" etti, mallarını ellerinden aldı ve saniyeler içinde fiyatı yukarı fırlattı. Şu anki hacim verisi, malın küçük yatırımcıdan çıkıp "büyük ellere" geçtiğini gösteriyor. Bu, yükselişin devamı için en sağlıklı (ve en acımasız) zemin hazırlığıdır. ytd
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 16 Tur kendime ve üye olmayan takipçilere not
Iran milli güvelik komisyonu sözcüsü maddeler amerkalilarin dilek listesi gercek dişi İranın talepleri kabul edilmez ve abd nin köpekleri yanlış bir hareket ederse sert karşılık veririz savaşa haziriz. Cnn
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()düzeltme
106,573 dolar sadece 573 dolar olarak çıkmış.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Ondan yazmadım onu. O an anlık için yazdığımdam 113.10 ve 113.40 bandına doğru kafatı dikti demiştim. O yüzden bunu yazmak zorunda kaldım oysa 2 değil 3-5 tl bile düşse bu benim için bir düşüş değildir
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)