Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()Geçmiş olsun dikkat et kendine
Lusi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cihannüma ()Hocam bunun düşeni kırdıktan sonra retest yapması gerekmiyormuydu?
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Olmak yada olmamak işte bütün mesele bu
Bu zamanlar en tehlikeli içe çekecek zamanlardır ben burada düşecek sinyali verene kadar kendim işlem yapmayıp geride kaldığım anları bile yaşadım bunu neden söylüyorum Takibi iyi yapan insanlar önce kendini kollar işini halleder sonra paylaşır işte o arada ne olur bilinmez
Yani sonuç itibariyle herşey anlık gelişebilir o sebeple haber akışı jeopolitik gelişmeleri değerli madenler de göreceli güç endeksi altın gümüş rasyo oranı gibi şeyleri takip etmeye başlayarak zamanla kendini geliştirmek kararsız kalmanı engeller yada goygoycu kişilerin değil dediği tutan değerli analist arkadaşların anlık sinyallerini test edip en doğru kişiye yancı olacaksın
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()5 dk sonraki mum da 76.96 usd uzeri olursa pozitif durum güçlenir.
0BeğenmedimŞikayet
heromero ()Ons %6.3 artmış bu gun,
Bunun üstü cok nadir. olur bence abd bu karı cebe koyar. Ytd. 109 108 arası inerse biraz alırız ; )
Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()@Seyhanefe nedir durum hocam devam eder mi yükseliş? Ytd.
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()@Invincible_lion hocam selamlar, 4 saatlik değerlendirme gelir mi?
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()4 buçuk olmasın o!
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Güvenli Bölge: 112.15 - 112.35 aralığı. Fiyat burada 2-3 dakika oyalanırsa ralli sertleşir.
0BeğenmedimŞikayet
Terlikci ()Hocam bahsettiğiniz bölge 77.97 mi aceba grafikte çizmişsiniz
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Hadi hayirlisi
Selin_87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
VEBALERA ()Eyvallah kardesim
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
ASRN ()o yoksa al sat yapmayın! içerde kalırsınız! paranızı trend başladığında yatırın bu arada paranızı başka yerlerde değerlendirin onlarca yüzlerce enst var illa bir enst ile nikah kıymıyoruz
VEBALERA için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Valla keşke net bir şey diyebilsem. Şuraya bile yorum yapabilmem için saniye saniye incelemem lazım yoksa yanıltmış olurum insanları. Hele bi 112 üstünde tutunalım ondan sonrasını da net bir şey söylemek için elimden geleni yapacağım. İnşallah
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Abi 78 79 bu kez biraz satacam alttan aldıklarımi
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Altın 4750. Üstüne çıkıp Rasyo 59 seviyelerinde olmadan ben bu piyasaya güvenmem kısmi satışlardan kâr alır çıkar alt satış bekler gram artışı yaparım
0BeğenmedimŞikayet
Silver_gr ()4 saatlik olucaktı
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()büyük resimde zorlanacağı seviyeye ulaşıyoruz burada yeni alıcıların devreye girmesi gerek
F30 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()4 saatlik aşırı alıma yakin günlük ise yukarıda pay var. Bugünkü hacimli kapanış günlükteki payı biraz azaltabilir sadece
1BeğenmedimŞikayet
ASRN ()belkide on yüzlerce kez aynı şeyi tekrarlıyorum düşüş tepesinden beri
al tut zamanında değiliz!
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
VEBALERA ()Okadar teknik olsa tamamda oyok işte
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()beğeni yatırdım hesabına :)
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()1 kademe daha durmalı evet
Fortune1984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Satmak yoksa tutmak mi karar veremedim düşer mi yükselir mi onu da bilmiyorum 118 gelir mi
El de nakit de yok bu hafta kararsız bırakiyor
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()15 dk pert. da 4 osli. yardımı ile desteklerden malı alıp dirençlerde geri veriyoruz
VEBALERA için cevaplandı (yorumu göster)