Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Bazılarının kafası almıyor ama altın veya gümüşün iyi dip yapması ileride daha iyi ve sağlıklı yükselmesi demektir.
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Eksiyi ben verdim gümüş yaklaşık altı ay önce 170 TL ye dayandı 84 TL ye kadar indi şu an 200 TL olsa zarar yazıyor ve şu an 110 TL. ytd. Simdi bana da eksi vere bilirsiniz bunu yazmak benim için vicdan borcu. Ytd
Selin_87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Teşekkürler abi Allah razı olsun al tut zamanida gelecek inşallah
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Günaydın şu an piyasada iki gerçeği kabul etmemiz gerekiyor birincisi öngörülemeyen piyasa koşullarından geçiyoruz teknik analizle yön belirlemeye çalışıyoruz ikinci ve asıl önemli olan bu söyleyeceğim çok önceden iyi seviyelerden almış uzun vadecileri kapsamıyor en baştan onu belirteyim ikincisi al unut al tut piyasası değil sürekli tutarsız açıklamalar ile yukarı aşağı hareketler izliyoruz al- sat piyasası olarak bakmak daha mantıklı görünüyor tabi bunu yaparken örneğin geçen haftalarda olduğu gibi 105.00 den al 130.00 sat gibi yani bunu yaparken bir tepeden terste kalmamak iki belli miktar kar görünce onu piyasa senden almadan alabilmek süreç bu şekilde Abicim
Selin_87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Bereketli olsun sanırım yine O seviyelere dolanabiliriz. :)
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Kardeşim sen daha almadimmi 74 gurdu
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()A B D ‘ de 10 yıllık gösterge tahvil faizi bu sabah %4,63 seviyesine yükselerek son 15 ayın zirvesine çıkarken, 30 yıllık tahvil faizi ise %5,15 seviyesini test ederek son 2,5 yılın zirvesine yükseldi.
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.
Alttaki grafik aynı zamanda zararına mal satılmaz diyenlerin nasıl bir vebal ustlendigini de gosteriyor. Zararkes rakamlarını da vererek nasıl yapılacağini aylar önce tekrardan paylaşmıstim. İsteyen sayfa geçmişime baka bilir en tepeden alan bile şu an mutlaka artiya geçmış olsa gerek. Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Herkese günaydın.
Gümüş ons gece 73,80 dolarları test etmiş. 73.50 altına düşmesi durumunda daha derin bir düşüş ihtimali artacak ve yükseliş iştahı iyice azalacaktır. Piyasalar yeni f e d başkanını test ediyor da diyebiliriz
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()29 Nisan'da 103 liradan, 4 mayısta 105 liradan almıştık :)
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()74.88 çok az daha demek istemiştim.
Sakın bana uyup çuval çuval alımları bekletmeyin anlık bir his sadece.
Şu an yok mesela.
Al sattan çok güzel kazanan ustalar daha iyi bilir.
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.
Günaydın bilmukabele evet al sat yaparak devam eden kazandı yoksa 1 TL den de alıma başlasa gidip 170 TL ye kadar alıma devam edenler zarar etti ben tepeye yakın hepsini sattım al satla devam ettim. Altın ucuyor diye yükseldikcé altın alamaya yönelik manipulatif paylaşımlara karşı yukseldikce altın alanların istisnasiz % 100 zarar edeceklerine dair paylaşımım sayfamda duruyor. Rasyo 107 deykenb120 olacak 200 olacak diye sayfada uçüşuyorlardı. Gümüs altını fena ezdi 2028 den sonra daha da ezebilir ytd.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
serkan_41_14 ()acaba alsam mı daha düşer mi sayın abiler 5 KG KADAR
1BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Güzel abim günaydın iyi bir cikis olacak demi
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Bedavaya gibi bişeye alacaz:))
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()İyi bari. Bende de var:). 130 lar geldiğinde ilaç olur o bize. Ben şimdi 105-107 bandını bekliyorum bakalım. Onunda altı var mı bilmiyorum hemde hiç fikrim yok. Bekleyip görücez. Ytd . Gününüz güzel geçsin dileğiyle bereketli kazançlar dilerim
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Xau dan ayrışı az daha çekilebilir.
Tıpkı çıkarken yaptığı gibi
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Tenekeyi ucuza alacaz gibi.
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.
Günaydın hayırlı kazançlar gümüşün kazancı altına göre bu sene çok daha iyi performans gösterdi hala iyi durumda getirisi yıllık olarak bakanlar görebilir altının getirisi neredeyse enflasyon düzeyine gerilemiş ama gümüş çok üzerinde elinde düşük maliyetli gümüş olanlar altını olana göre çok daha şanslı
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()rica ederim bereketli bol kazançlar dilerim sağlıkla inşallah değerli kardeşim
Bir_yolcu52 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Amin inşallah balinalar satmaya doysun bakalım yolumuza
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()74.88 den geri alındı
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Yok parça lara hanim
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.

2. Kademe 17. Tudan sonra 4. kademe başlangıç islemlerim. Cuma alış 110.98219 dörtte bir 111.91201 dortte bir 112.36658 kapanıstan once eksi ortalamalı gümüş birakarak 112 27482 satış Pazartesi Cuma baslangıcin beste birini yerine koydum ortalama 105.56 yukarida takip edilmesi gereken grafikte gümüsün 32 dolar seviyesinden anormal sekilde yükseldigi gorulüyor amuda kalkarak grafiğe bakanlar düşüsten bahsediyor 17.50 dolarda 32 dolara gelmiş su anda 75 doların üstünde yani düsen bir sey yok tam tersi onun icin minik eklemelerle üstte parca kalirsa alttakini satıp yukaridakini aşagı cekerek aşagi dogru azar azar alım miktarıni artirarak devam inşaallah ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Aleyküm selam hayırlı sabahlar emeğinize sağlık kıymetli kardeşim
ASRİ6327 için cevaplandı (yorumu göster)