Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Kim_7_Kedimi ()110 111 Bi bant aralığına sıkıştırdılar Bizim paralar ile powel alem yapiyor Şimdi:)
0BeğenmedimŞikayet
Çakal_avcısı_ ()Fazla zorlama derim D
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Bende istiyorum ama emin olmamak adıyla iğne atmasını bekliyorum ama yuvarlak rakama gelmez 107.60 gibi düşünün. Kesinlikle ytd. Bende orayı bekliyorum ama bakalım
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Daha önce yazdım kardeşim sayfamdan bakarsınız tamam.
Metin44_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Eyvallah kardeşim Allah razı olsun hepinizden.
ZeKaT_VeR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()107 gelir mi oradan almak istiyorum
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bay_yeni ()Merhaba hoş gelmişsin
Biraz alabilirim alayımmı
Cuma 3/2 almıştım 3/1 ? var
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Tamam o zaman ne matematiksel olarak araştıralım, nede sabahtan akşama kadar gözlerimizi yorup analiz yapalım, ee algoritmalarıda bir kenara atalım, cot raporlarınında bir önemi yok demek ki, grafik analizine de gerek yok, indikatöründe bir önemi yok sizin gözünüzde demekki çok şansınız yaver gidiyor hep böyle makas farkı olmadan nokta atışı yapıp alım satım yapabiliyorsanız, bizde hep kişi sizi takip edelim ve bizde sizin gibi (artık nasıl oluyorsa) kazanalım olmaz mı? ! Ne dersiniz? ! Neden bu kadar kafamızı yoralım? ! Sizinle beraber bizde şans eseri kazanalım olmaz mı!
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Kardeşim ağzı bozuk birisi daha öncede bir kaç kişiye satasti bu şahıs bende engelledim senlik bir durum olamaz sen kendi halinde birisin katkı vermezler laf atmayı sever bu tipler kaydeye bile alma güzel günler basarilar dilerim
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Asla kendime zerre pay çıkarmak istemdm. Allah vekil.
Sadece tepkisel hareketlerini çoook iyi takip edip dal çık.
Kalan hiçbir şeyin bir manası yok.
heromero için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mardinlisılgan ()Gece 108 i gördüm ama almadım. Geçen bayram öncesi de 111 lerden aldım sonra 89 leri görmüştü. Tereddüt ediyorum benzer durum olur mu diye. Bi haberle alt üst edebiliyorlar piyasayı. Nasip.. ytd.
Teşekkürler yorum için..
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çakal_avcısı_ ()banka senden ne komisyon alıyor ne de makas falan koyuyor
İlginç ; )
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selin_87 ()Teşekkürler abi
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Alt metni hatırlatırım.
0BeğenmedimŞikayet
heromero ()herşey sanş ve tecrübe mi diyorsunuz yani
*
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Valla sadece teselli etmiyorum :D birileri ortalığı karıştırmazsa geleceği yerler belli :) sıkma canını nasıl düştüyse öyle de yükselecek :D
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Rasyonun neden değil sonuç olduğunu,
Gümüş gram tl üzerinden rakamlar hesaplamanın gülünç bile olmadığını,
Grafik çizgilerinin hiçbir ipucu vermeyip tıpkı rasyo gibi bir sonuç olduğunu,
Retro, petro, indikatör, kulp, cezve, yeni ay, merkür retrosu, vs vs vs vs vs vs vs vs vs vs vs...
Falcı ağzı hayranlığından öteye geçmediğini anlarsak az biraz ilerleyebiliriz.
Xağ 250 günde belki 10 gün xau ya uymaz.
Onslar globalde işlem gören ürünler olduğu için ne yöne dümen kıracağını evrende birilerinin bilmesi eşyanın tabiatına aykırıdan öte bir şey olur.
Demem o ki çoğu zaman hareketli bir emtiayı gerçekten alıp satan 3-5 kişi üst bantta o an yanan rakam neyse aldıysa aldım, sattıysa sattım, der.
Bitti.
0BeğenmedimŞikayet
Vagabondboy ()86 dolardan gümüş alip aldiran oldu:))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()DXY
99,283 ile 98,963 görüldü bugün şu ana kadar.
Bu hafta olası hareket aralığı en dipte 97,455 yukarıda 100,459 olacak.
BRENT
Haftalık kapanışta 114,14 dolar rakamı çok önemli olacak.
saatlikte 107,12 dolara kadar sarkabilir ihtimal.
fakat günlükte hedef 121,84 dolar
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Tehlikeyi fark edenler 130 da trenden atlamayı başardı farkına varamayan terste kaldı umarız 120 üzerinden maliyet edinen olmamıştır kısa vade için
Çakal_avcısı_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Kaça iğne atar sizce
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakal_avcısı_ ()Bir günde tepe taklak ettiler ortalığı şaka gibi
Resmen tuzak
Milleti diri diri yiyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Bak bu yorumun iyi geldi insan ister istemez tedirgin oluyor kac yıldır gumus yatırımı yapiyorum yüklü alımlarında hep ayni panik il kez alıyormuş gibi:D
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Dört gözle bekliyorum :). İğne atmasını. Yukarı gitmeden koklayabilir diye düşünüyorum yazdığım rakamları. ABD açılışı ile belli eder diye düşünüyorum. Bakalım. Ytd
mardinlisılgan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İda ()Konu: 4. kKademe Başlangıç İşlemlerim kendime Not.
Teşekkürler ben de bugün alım yaptım ancak yazabiliyorum. Satış kısmına henüz geçemedim. Umarım fırsat verir.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)