Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Sağlık olsun kardeşim bu işlerde maalesef oluyor keşke olmasa ama özellikle gümüş gerçekten tehlikeli
Sadri_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sadri_ ()benimki zarar değil bitiş
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sadri_ ()bu gümüş yüzünden benim 1250 milyonum gitti 170 lerden aldım 77 tl yi gördü battım yittim gitti
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Tam şeytan işi bu gümüş
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Yahu bırakın şu pia19 özentisi ilgi acını sürekli al satla ilgili yalan söylüyor.
İlkokul 3 sevigesinde temel Türkçe bilgisi bile yok.
Dikkat çekip ilgi görme takıntısı. Başka bir ley değil.
Dün herkes lahitlik etti.
Sayfanın makus kaderidir.
Geç olur ama şaibeliye bizden başka Allah rızası için dur diyen biri daha mutlaka çıkar.
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Anlaşıldı tamam :) Geçmiş olsun kardeşim
Bol kazanclar Cümleten .
@Çakarkeyf
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()108.90 olacaktı
Aziz_abi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aziz_abi ()Kardeşim senin hesabın normal şartlarda doğru ancak; o gün bende aynı dakikalarda alım yaptım. Tabelada 109.20 yazarken 109.40 dan aldım. Çünki o sıra 80 kuruş verginin sadece 20 kuruşu satış tarafındaydı. Gözden kaçırdığınız nokta budur. Ayrıca mertoğlu alım yaptığında tabelada 180.90 rakamı göründü. Umarım açıklayıcı olmuştur. Saygılar, bereketli kazançlar dilerim.
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()selamunaleyküm abbas bey roket tarafı sizden soruluyor malum.
140 tl üzeri gelene kadar satış yapmayı düşünmüyormusun. ytd
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crnozbs ()Görüşüm hala aynı
Crnozbs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()1 ons 31.10 gramdır
Ons fiyatı bölü 31.10 x TL kur 45.92 = çıkan sonuç gram fiyatını verir
Yada mesela 79 ons fiyatı x o anki TL kur fiyatı / bölü 31.10 ons çıkan sonuç gram fiyatı olur
oknehir918 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Yanlış kişilere doğru sorular sorma kardeşim :)
Doların bu şekilde devamlı baskı altında olduğu bir dönemde parite ile işlem iyidir. Bereketli olsun.
@Adrenalin_konyali
Adrenalin_konyali için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Adrenalin_konyali ()Ben dolar ile alış satış yapıyorum bana mantıklı gelio bu ama sizce
Mulayimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altinal00 ()aynı konu bende de var severek takip ediyorduk öyle engellenme hissi gıcık oluyor insanın zoruna gidiyor
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Destek atıldı.
@Çakarkeyf
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TTEKOL ()Amin. 16.30 sonrası bakalım hareket edecek mi :)
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Teşekkür ederim. Zahmet ettin.
Tamam.
@Abbas__baş
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Yazdım kardeşim geldiğinde gereğini yapacaktır @Hayalet_adam
Tamam
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mulayimm ()Aynı soruyu sanada sorayım madem hesabın kuvvetli Aydınlat hizi mayk
Önümüzde komisyonsuz herkesin izlediği banka dışı grafikte en dip 109.120 TL yi gören gümüşü var
Şimdi bu gümüşü bankadan almak istediğinde bankanın komisyon oranı
Gece açılışta % 1.20
sabaha karşı 0.90
gün içinde risk görmez ise % 0.70
Şimdi bana en dip komisyonsuz grafik değerinden gram fiyatı 109.120 TL olan 2 kilo gümüşü bankadan al ve 111.50 Tl den sat arkadaşın dediği gibi kısa günün sonunda kâr olarak cebime girecek parayı ve benim o işlemde ödediğim komisyonu da yazarsan sevinirim
CODO için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Başkan @Hayalet_adam bi dostumuz daha var @Gümüş_Sihirbazı bunu da kaldır sana zahmet tamam
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Kerim Bey'in öyle işleri var Ahmet kardeşim :)
Benide engellemiş.
@Azrc
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mulayimm ()senin önün seni ilgilendirir kimsenin önü kimseyi ilgilendirmez benim biz kimsenin önüyle ilgilenmedik önü olan önüne bakar baktınız ki önünüzde bişi yok ön ön devam ederseniz mutlaka önünüze birşey çıkar
İşte o arkadaşın yaptığı da aynen bu kısır döngü içinde kalmış ön gibi önüne gelen bişi var sanıyor ama kimse o matematiği açıklayamıyor
Önümüzde komisyonsuz herkesin izlediği banka dışı grafikte en dip 109.120 TL yi gören gümüşü var
Şimdi bu gümüşü bankadan almak istediğinde bankanın
Gece açılışta % 1.20
sabaha karşı 0.90
gün içinde risk görmez ise % 0.70
Şimdi bana en dip komisyonsuz grafik değerinden alınmış gram fiyatı 109.120 TL olan 2 kilo gümüşü al ve 111.50 Tl den sat arkadaşın dediği gibi kısa günün sonunda kâr olarak cebime girecek parayı ve benim o işlemde ödediğim komisyonu da yazarsan sevinirim
Bırak meyve ağaç hikayesini
Sabırsız_sabırlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Yine kademe kademe aşağı çekiyorlar
1BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Abi sen baya eskide kalmışsın :) @Hayalet_adam başkan @Azrc abinin engelini kaldır sana zahmet
Tamam
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ())) hepsi mevcut. Allah c. c. ıslah etsin. Malum demir attı ) oraya izlemeye devam
TTEKOL için cevaplandı (yorumu göster)