Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()@Mertoğlu66 naptın?
1BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Aynen dostum vallahi sesli güldüm:)
CrvenaZvezda için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()site ne hale gelmiş . hır sız a hır sız demek ah lak sıza ah lak sız demek bile hakarete uğramanıza sebep olabiliyor:(
bir de bunlar dini kavram ve kelimeleri dillerinden düşürmez kendi aralarındaki yazışmalarda :(
çelişkiye bak
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
CrvenaZvezda ()Çelik hoca 4 yıl terste kalacan desin bak ozaman kendine gelir:)
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Mübarek sakin yatırım sabır işidir
Hkngncygt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Senin gibi yatırımın ben
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Çelik hocam gönderelim o tedavi eder:)
BlackMamba57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BlackMamba57 ()Bırak kardeşim . Doktorların ne günahı var. :)
Piyasaya_takipcisi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()tşk ederim dostum sağolun var olun
Mustafaizmir35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Dostum derdi ne kim kızgın anlamadım büyük ihtimalle terso buraya sarıyor:)
Gümüş_Sihirbazı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()tşk ederim genç
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Konu: Gümüş ons
rica ederim abim sağol
Selin_87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()Kibir kelimesinin anlamını öğrenin önce.
Benim yazdıklarımda böbürlenme, kendini başkalarından üstün görme gibi durum söz konusu değil.
Anlamını bile bilmediğiniz , idrak dahi edemediğiniz kelime ve kavramlarla başkalarını itham edip töhmet altında bırakmayın.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Atmadım olduğu kadar hayrolsun
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş_Sihirbazı ()Aynen öyle. Ufak ufak takılıyoruz kardeşim :)
@Arkeolog06
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Dostum senin tedavi ye ihyacin var tavsiye ederim bu kadar kin kibir bi insan yakışmıyor
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()pohpohlanmak, bir anlam ifade etmeyen like dilenmek için, sevilmek için burada yazmıyorum. sadece karşılıksız referans bilgi paylaşıyorum.
takdir eden eder etmeyen etmez.
"İyilik et denize at, balık bilmezse Hâlık bilir"
1BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Burda arkadaşlar sana yorum yapmaya bile tenezzül etmiyor boş teneke çok ses çıkarır unutma
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Piyasayı malum kişi belirliyor, yönü o söylüyor, adı üstünde spekülasyon. Bunu ustalıkla icra ediyor. Dün söylediğiyle bugün sabaha karşı söylediği taban tabana ters. Şu halde ben bildim, o bildi, o şöyle söyledi ama tersi oldu gibi lafları bırakın, makul oranda risk alıp ufak ufak kazancınıza bakın. Uzun yıllardır al sat yaparım böyle belirsizlik ve spekülatif bir piyasa görmedim.
1BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()bakın ahlak dedik, intihal yapmayın dedik , destek vermeyin böylelerine dedik. etik değil dedik.
ses kimlerden geldi. görün. tanıyın .
fazla bir şey demeye sanırım gerek yok.
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Eskiden Selçukcekik diye biri vardı böyle sert yazardı kimse sevmez di ona çok benziyorsun
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Aynen kardeşim rakamlar belli haber akışına göre nasip artık tamam
GÜMÜŞCEVİZ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
aklın_penceresinden ()tam isabet. yarası olanlar rahatsız olunca nasıl da kendini gösteriyor:)
ha ha ha ha
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Piyasaya_takipcisi ()Yahu sen terso musun bu kadar egolu konuşmaya ne gerek bu gün düşer yarın çıkar uçan kaçan bir şey yok sonuçta
aklın_penceresinden için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()teşekkürler
benimde 82-83 bölgesi kısada satış için beklediğim yer
çok olumlu haber akışı gelirse kalıcı barış hürmüzün açılışı gibi ytd.
o zaman takip edeceğiz
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)