Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Canım kardeşim öncelikle cevabın için çok teşekkür ediyorum. Balinaların olası rollerini biliyorum, haklısın. Sadece merak ettiğim, balinalar bu ay devreye girmiyor da ne olacak ki gelecek ay devreye girecek? Ya da daha doğrusu bu bir ümit etme durumu mu? Cokca sevgilerimle @Unique_xy
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Geçen gün de bana oldu bir arkadaşım, Senin arabadan almak istiyorum, nasıl, alayım mı? dedi. Dedim ki Ben bindiğim arabadan memnunum ama hepsi aynı olur mu bilmem. Senin aldığın arıza yapar, gelir dersin ki Sen böyle demiştin. En iyisi mi iyice araştır, başka arabalara da bak belki daha iyisi vardır. Sor soruştur, kendin karar ver dedim:))
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()ben burda bılmıyorum dıyenı gormedım bunca sene :)
algorıtmasını bılmem ama hıc alakasız kısılerde var kendısı bıle bılmıyor neden verıldıgını :) faydalı dedıgın cay kahve borek muhabbetıyse tmm burasını senyurt cay bahcesıne cevırdıler zaten surd 3 /5 kısıyı gecmez pıyasa yorumlayabılen gerısını ilgi eksıklıgı inan
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Fed'in Temmuz toplantısında faiz artırma ihtimali şu an için yeterince güçlü görünmüyor.. Piyasalar daha çok Eylül toplantısında olası bir faiz artışını fiyatlıyor..
Ayrıca balinaları sadece fiyatı yükselten oyuncular olarak görmeyelim.. Büyük yatırımcılar gerektiğinde fiyatı aşağı çekerek de alım yapmayı sever.. onların amacı sadece yükseltmek değil, uygun seviyelerden pozisyon toplamaktır..
Selamlar
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Hkngncygt ()Ons 3500 görmeden rahat etmeyecek anlaşılan
0BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()Bak burdan döner demedi demeee :) Ben alırsam düşer o ayrı
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Temmuzda fz artimi soz konusu olabilir diye konusuluyor. Oyle olunca da balinalar ugramaz sanki. Yanlis mi yorumluyorum, bir seyleri mi dikkatten kaciriyorum? Temmuzda, bu ay gerceklesmeyen ne gerceklesecek ki yuzler biraz gulumseyecek (bilakis fz artimi gibi istenmeyen bir dgsken sahneye cikabilir)? Sevgilerimle. @Unique_xy
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Buna hava demiyelim sonucta platform vermiş bu özelliği kullansılsın diye. Ancak size şu konuda hak veririm piyasa okur yazarlıgı yoksa hiç birşey bilmeyip yaldzları açıp burda ben biliyorm havasına giriyorsa haklısnız tabiki:)
Sonuçta hemen verilmiyor 3 ve daha fazla almak için sayfaya faydnız doknması gerekli demek ki bunlar yapılmışki sistem vermiş.
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Kesinlikle öyle az önce birisi sordu bilmediğim konuda neden vebale gireyim ki kendinize bir seviye belirleyin oradan çıkarsınız geldiğinde dedim burada etkileşim uğruna milleti terse düşürenleri çok gördüm
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()herkesin eseri içinde saklıdır kimi göz önünde kimi gittikten sonra :DD
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()15 olursa dıgerlerı gıbı hava atmak icin acarım ozellıgı :)))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Finansal piyasalarda insanlara umut ve hayal pazarlayanlar, çok büyük bir vebalin altına giriyorlar. İnsanlar yılların birikimi olan evini, arabasını satıp bu asılsız yönlendirmelere inanarak yatırımlar yapıyor. Sonuç hüsran olduğunda ise canı yanan yine küçük yatırımcı oluyor. Popülerlik uğruna her şeyi göze alan bu kişilerin gözünde, birilerinin batmasının maalesef hiçbir önemi yok. Bu yapılanlar ne vicdana ne de ahlaka sığar; yazıktır, günahtır..
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Kendi rakamını düşünüyorsun ama:)
Sıra bize gelince mi düşünmüyorsun Azra!
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()O kadar gelmez diye düşünüyorum:)
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mustafaizmir35 ()Değerli metaller ve piyasalar kendi kaderine terkedildi izle bekle gör modu ile Fed yeni başkan sonrası durum belirsiz karamsar şekilde.
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()3479!
senin seviyen güldüğü gibi muhtemel gelecek rakam.
Azraa_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Sözüm uçacak kaçacak diyenler için bakıyorsun adam çok net yazıyor yön yukarı altında düşüş yok vs vs
Bozkurtc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()3978 demiştim:) Senin rakam kaç
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azraa_ ()Aleyküm selam abi izliyorum bende :)
Goldprice57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Abd cin başta olmak üzere tatil ekranı görünüyor.
Ne satılsa kar olur bugün:)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Bana lazım değil bro heç önemli bişi değil ki:)) Sen gariban adamsın 10 tane sana fazla:)
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Bunun yanında Asya tarafında Cin ve H0ngK0ng piyasalarının da kapalı olması nedeniyle küresel piyasalarda likidite azalabilir..
Yani yarın piyasanın en büyük oyuncularından ikisi devre dışı kalacak..
@zekamerak
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Philadelphia Fed İmalat Endeksi
Yüksek geldiği için,
1 altınonsta satış baskısı devam eder.
2. fed in temmuz ayında olası faiz indirimi rafa kalkar.
3 tahviller ve dolar güç kazanır.
@paratic
1BeğenmedimŞikayet
Bozkurtc ()Dünyada hiç kimse, ama hiç kimse, altının ya da başka bir yatırım aracının fiyatını önceden bilmez, bilemez. Alım satımlar bu son yıllarda algoritmalar ile yapılıyor. Genelde haber akışları kodlanıyor ve algoritmalar otomatik alım satım yapıyor. Piyasalara bunlar yön veriyor; yani TV'lere çıkıp analiz yapan kuyumcular değil. Bu nedenle ne yapmalıyız? Haber akışlarını yakından takip etmeliyiz. Hangi haberin hangi yatırımı destekleyeceğini takip etmeli, öğrenmeli ve kendimiz karar vermeliyiz. Saygılar Ytd.
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()var 5/10 tane sana kac tane lazım :))
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)