Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Ciddi misin hocam? Al de alalım sat de satalım:)
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Düzeltme; 250 ve 290 milyar dolar olacaktı. Fakir olunca milyon ve milyar karışıyor bazen. @Yön_Kuzeydoğu
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()@deLiogLan_ @paratic @Mustafaizmir35 @musaelik @_BROKER_ @Azraa_ @Nurr06
Ons altın 4095 seviyesinde Gram altın 6078 seviyesinde.
Gram altın için ayırdığım miktarın %60 ına Gram altın alınmıştır.
@Turok Ekonomist arkadaşım bak alıyorum sonra görmedim deme:)
0BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Saat kaçta Kamer hocam? Üfesi tüfesi bizi yedi:)
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Evet, rakamlar gerçekten dikkat çekici. Bilançonun sonuç açıklaması temmuz sonunda olacak ve yarın işlem görmeye başlıyor.. Bu nedenle, nakdin bir süre daha orada kalma ihtimaline birkaç gündür özellikle değiniyorum..
Bugün Ufeverilerinde olacak gözümüz.. Umarım bu ay en azından piyasaların yatay seyri destekleyecek, yeni bir satış baskısı oluşturmayacak bir veri görürüz..
Veriler açıklandıktan sonra tabloyu yeniden değerlendirir, yorumlarımızı güncelleriz. Herkese selamlar..
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()@paratic alım için bekliyelimmi
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Karşılaştırmak gerekirse Spacex'in halka arzına gelen 250 milyon dolarlık talep, bizim bütün borsaya hemen hemen bedel. Yanlış bilmiyorsam bizim borsanın da toplam dolar hacmi sanırım 290 milyon dolar değerinde. @Yön_Kuzeydoğu
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Şeyda_türk ()Herkese Günaydın.. Altın ons XAU Kısa Vadeli bir dip oluşturmaya çalışıyor 4000 nin üstünde mi yoksa altında mı belli değil. Tepkiler zayıf. Alıcılar kararsız
200ema Düşüş Trend çizgisi Altında kaldığı sürece bu Çizgi Aşılamadıkça Düşüşün Devamı Beklenir.
Herkese Bol Kazançlar
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yanliz_kurt25 ()Eline emeğine sağlık kardeşim saygılar.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BİRKAN_DEMİRBİLEK ()Gününüz aydınlık olsun inşallah.
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Paranın nereye gittiği belli oldu, Spacex'in halka arzına 4 kat talep geldi. 75 milyar dolarlık arza karşılık, 250 milyar doların üzerinde talep gelmiş. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
altın113 ()Ne demeliydim peki. yillar önce vergi alinmiyordu demek istemiştim . bunu algilayamadiniz mi?
Sallamayin_artik için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Trump Irn opresyonunu kesinlikle bilinçli ve planlı olarak zamana yayıyor, sürecin uzaması Abd'nin lehine maalesef. Kısa vadede son umudumuz Trump'ın insafı ve bu gün açıklanacak olan Abd ÜFE verileri şimdilik. Bir de haftaya açıklanacak olan Fed faiz kararı. %20 daha yukarıdan gönül rahatlığıyla aldığımız altını bu gün daha da düşer mi endişesiyle alamaz olduk. Körfez'den net bir haber gelmeden ve 17 Haziran Fed kararları açıklamadan önümüzü görmemiz zor olacak gibi.
Bu arada saat 14.00'da da bizdeki faiz kararı da açıklanacak. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
Tahtsız ()İlave yapıldı.
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydınlar Altın in ailesi
@Parametre_X gerçekten üzgünüm Allah rahmet eylesin ailesine sabırlar dilerim.
@Zemheri_46 geçmiş olsun Ömer.
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Saat 10 dan sonra alalım Musa makas açık şuan daha bakmadım, ons alım yerinde sende 6122 olan bende 6150 olsun ya da 6100 olsun bu önemli değil şuan
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nasipişte ()A. Ltin hikayesi bitmiştir geçmiş olsun.
1BeğenmedimŞikayet
Sallamayin_artik ()Ne istiyorsun :)))
12-13 bin TL ye 25 TL vergi vermiş halen konusuyor:)))
altın113 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Karadayi_akrep ()6666
İdi
6066
Olmuş
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()İkisi de olur:) ama fiziki dokundugun gördüğün için daha tatli
altın113 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
kütahyanın_pınarları ()hahahhhahhhahhh :) hiç güleceğim yoktu
MUKARNAS için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Günaydın Değerli @Yön_Kuzeydoğu iyi ki varsınız.. sağlık, huzur ve bereket dolu bir gün diliyorum..
Selamlar
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zaza0023 ()Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Son zamanlarda babasını da kaybetmiş.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
altın113 ()Gram altın fiziki mi almalı yoksa bankadan mi Musa bey
musaelik için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Selamlar kardeşim... Çok üzgünüm.. Ben de şimdi sayfasını ziyaret ettim. Sonra dayanamadım, hemen çıktım... Allah'ım rahmet eylesin, mekanı cennet olsun; ışıklar içinde huzurla uyusun. @Unique_xy
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)