Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-1BeğenmedimŞikayet
sondakka ()Hiç mi ortak bir hayalde buluşamayacağız seninle, mümkün de görünmüyor şimdilik. Cevabı piyasa verecek.
Bekleyelim görelim @Şeyda_türk
Şeyda_türk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kirilov ()Yanlış anlama! fiat araç modelidir. Fiyat ise bir malın değeridir.
Eslim_10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Merhaba kıymetli arkadaşım umarım hersey yolundadır selamlar sevgiler
@deLiogLan_
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Çok teşekkür ediyorum kıymetli hocam elinize gönlünüze sağlık, saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Eyvallah halil şimdi sana da verirler ben düzeltirim böyle devam eder gider:)
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eslim_10 ()Fiat olsa ne olur fiyat olsa ne olur, o dediklerin eskide kaldı.
Kirilov için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()1979 yılındaki formasyona göre 5000 e şu an 2 ileri bir geri çıkıp 3500 lere vurulacak deniyor bu iş kumar gibi oldu aldğım yerde çıkarım yükselse bile umrumda değil :))
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Bunuda ben düzelttim neden böyle şeyler yapılıyor anlamıyorum
@deLiogLan_
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Matrax06 ()Bu düşüşün çıkışı nasıl olcak acaba
1BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydın Engin tşk ederim cümlemize inşallah arkadaşım saygılar sevgiler
@deLiogLan_
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kirilov ()Fiat, fiyat olacak!
Eslim_10 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()- liken düzeltildi.
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mahmuTS61 ()dostlar bugün alim yapan varmi
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Günaydın Halil bilgi için teşekkürler. Alımların bereketli olsun.
Saygılarımla arkadaşım.
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
deLiogLan_ ()Günaydınlar Altın in ailesi
Hayırlı günler bereketli kazançlar dilerim
Ons altında fibo direnci 1.272 (4130)
Destek konumunda ise 4000 seviyesi hem psikolojik hemde saglam bir destek hattı olarak çalışmakta, Abd den bugun saat 15.30 İşsizlik haklarından yararlanma hemde Tefe verisi açıklanacak umarım ons altın için olumlu bir veri olur, dün 4134 den bir kademe ekleme yaptım ve sayfaya paylaştım 4000 e dogru sarkma gelirse bir kademe de burdan ekleme tarafında olacağım dlr/tl nin bu seviyelerinde ben gram altının pirimli olduğunu düşünen taraftayım
Saygılarımla
@deLiogLan_
0BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Bence kazan gibi doğursa daha iyi olur:))
Ama sonra öldüyğünü de inanmamız gerekir:))
@Engin7734
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YSercan ()Aynen düştüğün yerde kalma pazartesi maaşı çekip kalanı alalım, biz aldıktan sonra yine düşersin yüzümüzü güldürme :) Bu sene çok yordun beni sarı kız...
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Nazlanma artık çıkacaksan çık.
0BeğenmedimŞikayet
Eslim_10 ()0.25 faiz arttırımını fiatladı.
mentino46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Kademe yapılabilir, alan dostlarımıza hayırlı bereketli olsun. Fakat bu defa Körfez'den olumlu bir haber gelmeden, Abd verilerini ve 17 Haziran Fed toplantısını görmeden, bşn Warsh'ın açıklamalarını dinlemeden, dolar endeksi ve Abd tahvil faizleri düşüşe geçmeden insanı biraz düşündürüyor açıkçası. Vade sorunu olmayanlar için pek sorun görmüyorum. YTD. Saygılarımla. @Yön_Kuzeydoğu
0BeğenmedimŞikayet
mentino46 ()Beklentileri satın aldı piyasa sanırım beklenen veri beklentilere göre geldi oldu bitti
0BeğenmedimŞikayet
Ademmm_44 ()Konu: #35021787 Grafik detay ve yorumları
Hocam teşekkür ederim cevabınız için. ben yıllardır araç alıp satıyordum. Araç işinin pek tadı tuzu kalmadı. Evim vs var. Hiç böylesi fonlara para yatırmadım, düşünmedim de. Hocam şuan için başka bir alan var mı (helal olan) paramı değerlendirebileceğim?
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
objektif_görüş ()Teknik, geçmişi analiz eder. Temel ise olacaağı...
Halihazırda; savaş, faiz ve enflasyon beklentilerinde olumluya dönüş sinyali yok. Düşen bıcakk turulmaz. YTD
1BeğenmedimŞikayet
musaelik ()En dip alacağın maaş gunun olacak emin ol:) sanlisin
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()Keyif çayı içelim beyzaaa sende aldın:)
Beyzax için cevaplandı (yorumu göster)