Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
zorgundostu ()Valla ben bugün Türkiyedeki 1 evimisatip ekleme yaptim bir miktar ucuz su an
alsatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Altın diplerde senin gibi düştükçe daha da gömenler hep var yükseldimi kendileri kafayı gömüyorlar hshshs
alsatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alsatci ()6500 e düşsün evi araba satar alırım diyenlerde çoktu.
Kdrtbsk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Oraya inse evimiz arabamı satar alırım
alsatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alsatci ()Milletin eline tenekeyi verdiler yükselecek diye. Kan ağlıyor millet
Onlyou1905 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kdrtbsk ()Ons buralarda bir müddet kalacak sonra çok güzel yerlere gelecek altında beklediğim günden beri zarar ettirmedi
0BeğenmedimŞikayet
Onlyou1905 ()Beklerim bu saatten sonra yukarı atmayacak gibi baksanıza
alsatci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
alsatci ()Anlaşmadan sonra ons 3500 e giderse?
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Mübarek ben şunu vurgulamak istedim de sen onu anlamadın diyorum ki ONS altın o kadar kötü bir performans sergiliyor ki gram altını dolar zar zor yukarı taşıyor hayırlı geceler
silverdin1987 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
silverdin1987 ()Eee daha ne... Kendi söylediğini kendin tutatsız hale getirdin
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sbeamlichi ()Bulduğumuz araba satılır altın yükselir araba bulduk yarın alcaz ya düş kalleş sarı
0BeğenmedimŞikayet
musaelik ()2028 w kadar yükseliş beklemiyrommsun
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İrishc ()Profil adı yedibinons olan zâtı muhterem fındık kadar olan bynin ile beni mi tiye alıyorsun zvallısın hadi git şimdi 7000 bekle sen sabah akşam gel bak )
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SEPETTAR ()Pek anlamadım ama Trump tasviriyse tam oturmuş
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
BJK0101 ()Aynen bende aldım pişmanmiyim biraz ama bu emtiyalar yükselmeye başladığı zaman almak için cesaretin olmuyor sıkıntı yok Allah'a çok şükür şu an için ihtiyacimda yok o yüzden nasibinde ne varsa onu yasarsin
İrishc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Ohooo dolar yerinde olsaydı altının bırak 9000 TL olmasını evler 10 milyon arabalar 5 milyon kiralar market alışverişi bunların hepsi uçar giderdi
silverdin1987 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Müthiş bir beyin Einstein mübarek
İrishc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
İrishc ()Yatırım yönlü hareket ederken sıkıntılı süreçlerde asla dramatize etmedim sadece sinerji yarattım altın sürekli yükselmez altın tek yatırım aracı olarak kullanılamaz bütün varınızı yoğunuzu altına yatıramazsınız o yüzden kimseyi yaptığınız hatalar yüzünden zan altında bırakamazsınız kendi kararlarınızın sonuçları sadece sizi bağlar ayrıca bende fiziki altın var ve hala duruyor asla dert etmiyorum önümüzde gerçek parametreler gerçek analizler var hayal dünyasında yaşamaya gerek yok altın uzun bir durgunluk sürecine girmiştir realist olun yeni bir güne başlarken farklı aksiyonlar planlamaya başlayın sadece tavsiye
musab9 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
silverdin1987 ()Ona bakarsan dolar yerinde olsa 9000 olurdu, ne önemi var
İbrhmmm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()Dolar olmasa gram altın şuan 5600 tl idi
1BeğenmedimŞikayet
musab9 ()Kavganızdan usandım artık. Gece rüyalarıma giren uykularımı bozan rızkın derdinden buradan çıkamıyoruz. Böyle aktif paylaşım yapılan yer de yok. Herkes yarışıyor, kazanan yok. Ama herkes mutlu MasaAllah. Rabbim bozmasın. Sizin belki ikinci üçüncü varlığınız altın ama şu hayatta tek birikimi altın olanlar var. Ne ev alabilir, ne de borca girebilirler.. aklınızı yoklayın biraz. Gerçekten başkasının evi yanarken, saçını tarayanlar gibisiniz...
-1BeğenmedimŞikayet
İrishc ()Ya arkadaş profil ismin bile ironik bırak şimdi kabul et işte gurur yapmana gerek yok önceki yazdıklarını da biliyoruz neyse :)
Yedibinons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İbrhmmm ()ONS altın tarihinin en büyük rezilliğini kepazeliğini yaşıyor en güvenilmez varlıkların başında gelmeye başladı enflasyona yenildi para pul oldu
0BeğenmedimŞikayet
garibinbiriişte ()Konu: ons
size bu is karakolda bıter dedikce kulak arkası ettınız :)
garibinbiriişte için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yedibinons ()Ben 8 binden almadım ama o fiyattan alanlarla yani başkasının evindeki yangınla ısınan zübüklere sözüm
İrishc için cevaplandı (yorumu göster)