Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Çok şükür senin prenses nasıl:)) Barış haberine ptrolün düşmesine seviniyoruz birde fedi atlaralım hayırlısıyla
İlk karar noktası Ons altın da 200 ema anlık 4358.6 üzerine atsaydık da bir neseflensek:)
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paratic ()Hangi hisse Yunus!
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Armağan06 ()@celik2119 hocam günaydın ons altında düşüşüm tepkisi olup sonrasında 5. Nokta 3800-3900 beklentimiz var değilmi şayet 4400 üzerinde ons kalıcı olursa 5. Nokta iptal diyebilirmiyiz güncel değerlendirmeniz olursa sayfa adına çok seviniriz
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()A. S. sağlık ve kazanç dolu güzel bir hafta sizinle olsun, selamlar, sevgiler kardeşim..
@Zemheri_46
Zemheri_46 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Emeğinize sağlık bol kazançlar @umut5134 @zekamerak @Yön_Kuzeydoğu
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Beni kentselden taşınma tantanaları yordu kiralık yer bakıyorum 55-65 bin arası kiralar var ben hepten darlandum.
@Engin7734
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Rica ederim heyran nasılsın. @Zemheri_46
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Bugün hisse alacağım
@deLiogLan_ @paratic @Mustafaizmir35 @musaelik @_BROKER_ @Azraa_ @Nurr06 @Şeyda_türk
0BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Fed'in Aralık ayı toplantısındaki geçen haftaki ve şu anki faiz artırma olasılıkları gelen olumlu haber ile birlikte çok değişti.
Geçen hafta Aralık toplantısında faiz artırma olasılığı çok yüksek iken, şu an sabit kalma olasılığı daha yüksek görünüyor. İlerleyen günlerde daha da belirgin olacaktır. @Yön_Kuzeydoğu
3BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Zaten Pollyannacılık bambaşka bir şey. Büyük kurumlar, yatırım kuruluşları ve finans sektöründeki piyasa yapıcılar bile o günün şartlarına göre hedeflerini yukarı yönlü belirlemişti. Sonrasında gelişmeler değişti, sa2vaş çıktı. Bunu kimse önceden kesin olarak öngöremezdi.
Elbette herkesi aynı kefeye koymayalım; hatalı yönlendirmeler olabilir. Ama herkese de haksızlık etmeyelim lütfen. Kimsenin kimseye kazanç sözü verme, doğru öngörü ya da kusursuz analiz yapma garantisi yoktur.
Dediğim gibi, bunun profesyonel tarafı var. Böyle bir beklentiniz varsa ilgili kurum ve uzmanları takip edebilirsiniz. Burası ise insanların fikirlerini ve görüşlerini paylaştığı bir platform. Bu ayrımı gözden kaçırmamak gerekir.
Selamlar
@zekamerak
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Günaydın aleykümselam dostlar güzel dilekleriniz için teşekkürler.. @Zemheri_46
General_S için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Neyin olumsuzluğu gerçekler ortada. Polyanacılık oynamaya gerek yok, çoğu insan terste. bazıları 10 bin olacak diyenleri dinlemeseydi en azından zarardan dönerlerdi. Burda hayal mi kuracağız yoksa karşımızda ki rakamlarımı baz alacağız ocakta 7800 olan gram şuan 6400 bak karamsarlık.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()Cümleten günaydın bol bereketli kazançlar
0BeğenmedimŞikayet
General_S ()En az 5 tl civarı indirim gelmesi lazım dost depo boş bekliyom))
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zemheri_46 ()Selam aleyküm gününüz bereketli olsun @Zemheri_46
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Haklısınız bunun ayrımını yapamayan takipçiler terste kalıyor malesef uzun vade grafikten bakmadan anlık alıntı yapay zeka algoritmalı destek direnç verenler çıkıyor vicdanlarını sorgulasınlar, birde yaldızları rütebsine varsa itabar ediliyor
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Güzel kardeşim, sürekli olumsuzluk yaymanın kimseye faydası yok.. Eğer profesyonel destek almak istiyorsan, bunun için özel yatırım danışmanları var.. Ücretini ödersin, sana görüşünü sunar; tutmadığında hesap sorarsın, tuttuğunda da kazancını paylaşırsın.. Ama burada insanları sürekli karamsarlığa sürüklemenin de bir anlamı yok. Yeter artık, biraz da yapıcı olalım..
@zekamerak
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
aimcrazy ()Aynen kardeşim leş ten daha ötesi varmı bilmiyorum ama dediğin gibi
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Bir kaç kişi, en fazla bir elin parmağını kadar kişi geçmez doğru tahminlere yakın bulunabilen. Diğer kişiler günlük analiz saatlik direnç, destek, momentum, katalitör vs vs sallıyor ve bunu aylardır görüyoruz.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Günaydın Engin keyifli bir gün diliyorum..
Brenti desteğe çektik fedi de atlatalım tatile çıkalım çok daraldık:)
Engin7734 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Barış gelsede Fed haftasındayız baskılanmaısını defalarca yazdık hakkımızı yemeyşn lütfen en önemli temel veri 17 haziran fed faiz kararı golabalde en2flasyon bekletisi tüm piyasayı olumsuz etkilerini izledik
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Günaydın Zeynep bilgi için teşekkürler.
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Evet muz cumhuriyeti olmadıkları konusunda haklılar onlar muz kabuğu cumruriyeti. Beş para etmez leş cumhuriyeti.
@Engin7734
aimcrazy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Sevgili ekonomist arkadaşım demek ki neymiş? Kitaplarda okunduğu gibi olmuyormuş piyasa gerçekleri. Alım tavsiyesi verdiği kişiler kazançlı durumdalar şuan.
Turok için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Çıkan bir şey yok geçen hafta ki seviyeye gelmiş. Bir olumsuz bir şey olsa 5 dakikada çıktığıdan fazlasını düşer. Bir şelaleciler bir de fişekçiler anlık yazıyor :)