Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Huzur10 ()Teneke ye sende takıldın galiba bol kazançlar tabi zararın cok
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Bundan güzel repliği @Unique_xy bile bulamaz :)).
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()"Bir süre daha faizleri sabit tutacağız ama indirim için hala yeterli alanımız var.. Faiz artırımı da neymiş? " derse, işte o zaman yapar s0vunu Trwmp... Of of! Tadından yenmez.. Tam da piyasaların en çok ihtiyaç duyduğu replik bu.. @Unique_xy
@zekamerak
Yön_Kuzeydoğu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
bashar89 ()Gel gel hareketleri bitmiş görünüyor. Avrupa satışlara getirecek diye düşünüyorum. Barış havası da yaramadı ons balonuna. Neyse umarım yükselir, bir süre aynı saftayız.
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Aleykümselam bereketli bir hafta diliyorum
BigFoRCe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Furkan3441 ()Ula bugün alim yapacaktım ya hay şansıma napsam bugün alsammi sizce
1BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Selam dostlar hayırlı sabahlar hayırlı kazançlar herkese.
0BeğenmedimŞikayet
BigFoRCe ()Yüksekten alanlar için dediğiniz doğru, 6100 lü seviyelerden alanlar için durum öyle değil.
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Günaydın çok değerli hocam, elinize yüreğinize sağlık. Trump Fed için iki önemli altyapıyı oluşturdu sanırım. Biri 19 Haziran imza günü, diğeri de hayırsever Lauder'ın dmadı Warsh'ı yeni Fed bşknı olarak ataması. Bizlere de bir hayır yapar inşallah. Mutlu, huzurlu, keyifli bir gün ve kazançlı bereketli bir hafta dileğimle. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Herkese günaydın bereketli bol kazançlar..
Teknikte Brent ptroldeki düşüş barış ha2berinin ilk sinyalini fiyatlaması; )
Gram Altın için 16paramıknatısı yorumu (3 gün önce)
Brent ptrol anlık 86.2
87 Altın da kalması ekonomi adına sevindirici 77. xx desteğine inerse daha güzel olurdu
88 üzerine atmamalı..
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
calcaneus47 ()Çok doğru bir tespit kaç dolar arttığında forum çoşuyor yükseldi diye
Crazygsi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Günaydın Emeğine sağlık barış haberiyle bistte savunma hisselerine dikkat!
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yön_Kuzeydoğu ()Günaydın çok değerli hocam bilmukabil, bir selamla günaydınla güne uyanmak ne güzel, sizlere de güzel bir gün ve kazançlı bereketli hafta diliyorum. Saygı ve selamlarımla. @Yön_Kuzeydoğu
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Engin7734 ()Aleykümselam Murat günaydın bilgi için teşekkürler.
paratic için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paratic ()Selamünaleyküm.
Ortalama 50 dolar ile açılış yapan altınons için temkinli olmakta fayda var. Zira hala direnç seviyesine yaklaşmış değil bu bir soru işareti. 4380!
Cuma günü atılması beklenen imzalar için bekle- gör pozisyonumuzu koruyalım. Ondan önce de yarın boj ve çarşamba fed toplantılarını da ihmal etmeyelim.
Bist ise ulaşım ve banka hisseleri gerçek zamanlı hacimli yükselişlerini bugünden itibaren 5 gün boyunca izlemeliyiz.
Bol kazançlar herkese.
@paratic
1BeğenmedimŞikayet
Crazygsi ()Günaydın. Gram 7800 ve üzeri görmedikçe yükselmiş değil. 2 hafta önce düştüğü rakamlara bile gelemedi hala.
1BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Ne demek abi... Çok teşekkürler. Sevgilerimle.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unique_xy ()Detaylı cevabın için çok teşekkür ederim.
zekamerak için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ozgur3457 ()Ons 2500 dolar olcak diyenler kayboldu millete aldırmadılar düşecek diyip
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın çok teşekkürler bu iyi niyet, yapıcı ve değerli yorumunuz adına ilk beğeni benden..
@Unique_xy
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Selda09 ()Gram maks beklentim 5870 liralar dedim inş 5900 lerde değerlendiren olmuştur
4BeğenmedimŞikayet
zekamerak ()Değerli arkadaşım, haklısın.. Bugün ayın 15'i ve birçok kişi ekleme yapmakla beklemek arasında kalacak..
15'inde ele geçen nakit için 17'sini beklemek düşünülebilir.. Belki biraz daha yukarıdan alım yapılır ama en azından teyit alındıktan sonra hareket edilmiş olur.. Şu an, F1ED'İN vereceği mesajı görmeden alım yapmak bana doğru gelmiyor..
Elbette bu benim görüşüm.. Sen yine de kendi sesini dinle..
Ben alırım, seviyeyi çok önemsemem.. düşse de etkilenmem teyite gerek yok.. diyenler için ise zaten her seviye değerlendirilebilir.. ytd.
@zekamerak
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Günaydın değerli kardeşim yeriniz bende önemli sevgilerle dolu iyi kazançlar dilerim..
@Unique_xy
Unique_xy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Teşekkürler kardeşim yeni hafta sizin içinde sağlı, bereket ve kâr getirsin. @dolarkes
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dolarkes ()Günaydın sayın hocam eline emeğine sağlık bereketli kazançlar dilerim
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)