Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
4BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Merhabalar. Ben sana şu istatistiki verileri acele de olsa çıkarmaya çalıştım. Fed son zamanlarda güvercin sürüsü oldu. Bu kararda bakalım ne olacak. Fedin geçmiş bazı toplantılarında ons tepkileri şöyle olmuş: (2 gün için en yüksekle en düşük arasındaki fark)
25-26 eylül 2018 : 13 bips düşüş
7-8 kasım 2018 : 16 bips düşüş
18-19 Aralık 2018 : 16 bips düşüş.
29-30 Ocak 2019 : 11 bips yükseliş
Dolardaki tepkisi:
25-26 eylül 2018 : 13 bips düşüş
7-8 kasım 2018 : 15 bips yükseliş
18-19 Aralık 2018 : 18 bips düşüş.
29-30 Ocak 2019 : 15 bips düşüş
Dostum ben genelde verilere, destek dirençlere, risk haritama ve al sat sinyalime göre hareket ediyorum. Az kazanırım ancak zararsız olurum. Bu benim stratejim. Çok uzun vadeyi düşünmem çok geçmişte de kalmam. Kısa ve anlık verilerle al sat yapıyorum. Sinyal görürsem onsta paylaşırım vaktim olursa. Kendine iyi, özüne daha iyi bak:))
happY123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
happY123 ()Merhaba hocam şwy sorcaktım fed öncesi ons girilirmi
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Esatğfirullah dostum. Genelde yukarı analiz yapmak daha zevkli oluyor biliyorsun. Ama sen viopta olduğun için aşağısı da sana aynı keyfi veriyor. :)) Bol kazançlar.
hakaneren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hakaneren ()Eyvallah abi analizlerin için tüm faydalananlar adına teşekkür ediyorum
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Hakan günlükte ichimoku bulutun üstündeyiz ve bulutun üst kanalı düzlemsel olarak 6.15 ten geçiyor. Düzlemsel olduğu zaman genellikle bulut kuru kendine çağırır diye bir görüş var tabi diğer etkenleri vardır. Macd ala devam ediyor. ancak stokastik aşırı alım bölgesinde kesişmiş durumda. Belki düzeltme isteyebilir. Boliger Band ise sıkışmaya devam ediyor. 4 saatlikte bb 3 kez sıkışmış ve yukarı kırmış, bu 4. sıkışma bakalım nereye. 55 günlük hareketli ortalama ise 5.15ten geçiyor. Olursa:)) Şimdilik bu.
hakaneren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DavarolarınMemo ()Gece az kalsın 6.15 de bozacaktım iyiki cikmamisim
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()6.1850-6.2240-6.2500
dolargezgini için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Dostum gece 00:00 da 6.1570 e bir iğne atmış. 5.92 den başlayan yükseliş trendi daha kırılmış değil. Ben euro için karar yeri olarak 6.23-25 leri görüyorum. Tabi oraya kadar giderse. 6.23-25 lerden dönüş yaparsa yani kıramazsa ilk uğraması gereken yer 6.15ler diye tahmin ediyorum. Burayı da kırarsa geçmişten gelen bir trend çizgisini teste giderse 6.10 lar. Ancak bunun için euroyu etkileyen önemli bir gelişmenin olması lazım. Ama 6.15 ihtimali uzak bir ihtimal değil bence. Bol kazançlar dostum. ytd ytd ytd
hakaneren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
25dadaş34 ()Ful gram devam ediyorum 202 den
Ons un düşüşleri alim fırsatıydı dedik
Değerlendiren oldu ise
Bu hafta fedi fiyatlarsa ons uçar
Yok fed şahin derse dolar uçar
Gram da olana her ikiside yarar
0BeğenmedimŞikayet
dolargezgini ()Direnç noktasi nedir euronun
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()20 mart 2019 saat 21.00
Yurdum57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yurdum57 ()Ne zaman bu toplantı
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Fede kadar artis devam edecektir. 6.2240 direnc noktamiz. Dolar endeksinde baski devam ediyor.
0BeğenmedimŞikayet
hakaneren ()Abi bi parça euroda sell kaldı bi türlü çıkamadım ya kaçtan çıkmamı önerirsin 6,15 ler gelir mi
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Hoşbulduk dayı :)
Basri_Dayi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Euro resmen 6.2050 muharebesinde:)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()TCMB baskani Murat ÇETİNKAYA cuma günkü aciklamasinda fiyat istikrari dogrultusunda ellerindeki tüm araclari etkin bir sekilde kullanmaya devam edeceklerini belirtti.
https://altin.in/basri_dayi
0BeğenmedimŞikayet
Kahve ()İyi almışsın bereketini gör
Yurdum57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Bu aciklamanin ardindan euro gerileme gözlendi ve 6.1700 seviyelerine kadar düsüs oldu. Bu hafta 6.20 üzerinde tutunmasi gerekli ve 6.30 seviyeleri gelebilir.
https://altin.in/basri_dayi
0BeğenmedimŞikayet
Basri_Dayi ()Aslm kardesim hosgeldin.
Yalavuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Estağfirullah o senin güzelliğin kardaşum:)
25dadaş34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Günaydın hayırlı olsun gözümüz kamaştı:)
fmfa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yurdum57 ()Cuma gecesi 6.1680 den aldım
Kahve için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
25dadaş34 ()Aleyküm selâm gardaşim kıral adam
Yalavuz için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Aleyküm selam dadaş
25dadaş34 için cevaplandı (yorumu göster)