Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
ferhatxx ()Bir21:00 USD Federal Açık Piyasa Komitesi (FOMC) Ekonomik Planları
21:00 USD Federal Açık Piyasa Komitesi (FOMC) Açıklaması
21:00 USD Federal Fon Hedef Oranı 2,50% 2,50%
21:30 USD FOMC Basın Toplantısı
https://yorumlar. altin.in/tum/dolar
0BeğenmedimŞikayet
Arap3471 ()Fed saati bilen varmı
2BeğenmedimŞikayet
25dadaş34 ()Yarin fed var ons 1305 uzeri olumlu 1347 hedeflidir fed guvercin derse eğer
Yok şahin derse dolar 5.86 hedefindedir
Sabir eden sağlam adimlarla ilerleyen payını büyük alacaktir
Ful gram devam ediyorum yarin yada persembe satişta yazarim ozaman dadaşin hakkını verirsiniz
0BeğenmedimŞikayet
25dadaş34 ()Selâm aleykum herkese hayirli bereketli gunler diliyorum
0BeğenmedimŞikayet
seven ()haklisin. bende oyle yaptimda geldim. sende gel geri.
Yalavuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Bazen insan kafa dinlemek istiyor:) Ytf
seven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ausd ()6.25 euro satış için emir girdim bu gece için
YTD
0BeğenmedimŞikayet
seven ()iyidir yilmaz nerelere kaybolmusun sen bakim.
Yalavuz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yurdum57 ()Eyvallah kardeşim
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Bence bir miktar tlde olmak mantıklı geliyor bana fed öncesi. Ancak anlık al sat sinyali gelince hiç affetmiyorum dalıyorum. 1-2 saat önce yazdım, ons- euro- gümüş- gram altın hepsi birden düşüşe geçti alım için bekliyorum eğer istediğim seviyeler gelirse. Bugün gümüş alsat yaptım ons vardı kârla sattım. Az dolar ile bekliyorum:) Alım yaptığım zaman yazıyorum genelde. Bol kazançlar:)
Yurdum57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yalavuz ()Merhaba seven hocam nasilsun:) Ytd
seven için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
seven ()grafige bakanda cok yukselmis sanir. alt ustu 1puan cikmis. saka gibim
0BeğenmedimŞikayet
Yurdum57 ()Yüzde 50 euro ve tl deyim. Fikrin nedir kardes aşağı mi yukarı mi dolar
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Euro ile ilgili bir analizdi. Ancak şimdilik tepki aldı bakalım trend çizgisi üzerinden kalabilecek mi?
Yurdum57 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yurdum57 ()Nedir o üstad
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
adagelini ()İngiltere'nin bu hafta yapılacak AB zirvesinde Brexit tarihini erteleme talebinde bulunması bekleniyor.
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Alt yorumda düzeltme 55 günlük ortalama 5.15 değil 6.15 ten geçiyor Hakan. Bu arada galiba sana dediğim olay geliyor:)) ytd
hakaneren için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uğur4343 ()Bu yükseliş tuzağa benzedi sanki :)
0BeğenmedimŞikayet
zoroh ()Borsadaki hareketlilik nedendir bilen varmi dostlar?
4BeğenmedimŞikayet
DÖVZ_USTAD ()Konu: 18 Mart 2019 DÖVZ_USTAD Euro grafikli yorumu

0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Geçilebileceği zaman müsait olursam etiketleme yaparım dostum. Bol kazançlar:)
happY123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
happY123 ()Fed e dolar girmek tedirgin ediyor artık dövizden de çıkmam lazım diyorum ki fedden önce bi ons yapim . Bana bu konu yardımcı olursan çok sevinirim . Ons a geçilebileceği zaman beni etiketlermisin. Şimdiden teşekkürler
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metincflk ()Önemli değil elimden geldiğince işte:))
happY123 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
happY123 ()Çok teşekkür ederim sağolasın
Metincflk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Uğur4343 ()Yükseliş bittimi:)