Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
comawra ()makas aralığı dahil olmak üzere 1400 ve altından giriş yapmak lazım.
Antonio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antonio ()Tamam ben geçen 1,1439- 1,1479 aralığında 4/4 kullandım ve orlamam 1,1459 cıvarıydı 1-2 hafta bekledim. Şimdi daha alttan alımlı olmak gerektiğini anladım. Aceleci davranmak istemiyorum. Teşekkürler :)) Yanıltma beni
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()parite için yalnız usd olmuyor . euro bölgesi verileri .. usd verileri önemli
Antonio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antonio ()FED açıklaması sonrası faiz arttırımı söz konusu.. Dolar yükselmeye başladı.. Öyleyse düşüş devam eder değil mi?
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()sizi yanıltmayayım. ben 1.1385den ve 1.1350 den emir verdim. son atımıda gbp yada yau paritesi için kullanacağım. ons eğer 1.210 larin altına düşerse tabiii. ytd..
Antonio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antonio ()Tamam dostum bir arkadaşımız 1350 civarı başlarım diyordu. Oraları bekliyor muyuz sence?
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()1.140 altını bekliyorum. stres çok oluyor ama üstatlar bir yorumlasınlar
Antonio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()arkadaşlar parite 1.1430 desteği henüz kırılmadı sizi yanıltmasın
0BeğenmedimŞikayet
Mert_can ()Ben bu seviyeden girdim
nazlıcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()ons düşüyor . usd değerleniyor. fed faiz arttırımı olacak gibi. ytd
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Antonio ()Şimdi Ne diyorsunuz dostlar buralardan 4/1 girilir mi?
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()1.1380 gelip yukarıya atak yapabilir. ytd.
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
globetrotter ()hocam usd/eur paritesinde beklentiniz nedir?
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nazlıcan ()Daha düşermi acaba
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ekinoxhan ()pardon dostum..
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mim_serkan ()su anda 1.1413 canli grafik degeri ben o mesaji yazdigimda 1.1410 du sitede 1.1434 gosteriyordu...
ekinoxhan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mim_serkan ()sitedeki eur/try degerini usd/try degerine bolerseniz sonuc 1.1450 lerde gorunuyor...
0BeğenmedimŞikayet
ekinoxhan ()yanlışınız olmasın , bloom da da 1420
mim_serkan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mim_serkan ()sitedeki degerlerde problem var... eur/usd su anda 1.1410
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()1.1440 geçilmese bile 1.1330 altına inmesin dediğimiz hedef yine gelir bu defa 1.1520 değil.1.1570 konuşulur.
0BeğenmedimŞikayet
ay_sun ()Yön aşağı gibi görünüyor
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_can ()O zaman da düşer diye korkuyorum
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()1440 geçilmesi gerek dediğimiz gibi olması için eğer saatlikte geçemez ise 1.1390 ister
ay_sun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ay_sun ()Umarım dediğiniz gibi olur.
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()1.1430 destek yapıyor şuan
Akman71 için cevaplandı (yorumu göster)