Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Akman71 ()1.1400 altı gelirse yap ytd
nazlıcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nazlıcan ()Buradan parite yapayımmı
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()yannı abı dususmu olacak
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Fed var bu gece 10 da.. Oynama illa ki olur. O saate kadar gelecek en düşük yerden girmek lazım.
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()pariteci kardeşlerim korkacak bişey yok bugun amma kapanıştan önce amma kapanıştan sonra 1.1520 yapacak
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Aynı çağrıyı @Admin™ e bende yapıyorum.
cladius için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
cladius ()Tşk. ler hocam zahmet uzun uzun yazıyorsun. Grafik de atabilmek için @admin den sana yıldız vermesini rica ediyorum şahsi olarak
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
vchi ()Aksilik olmazsa 24 saatlik bir dilimde 1.1490 seviyelerine ulaşacağını düşünüyorum. Aksi bir olay olmadıkça yükseliş devam edecektir. Uzun vadede 1.1700 seviyelerini bekliyorum tabiki bu beklentim 2 aylık bir süreç içinde gerçekleşebilir. Bu ay sonunda 1.1560 seviyelerine çıkacaktır , dalgalı iniş ve çıkışları takip ederek paranızı arttırabilirsiniz. Kısa vadede pariteden yüksek kazanç beklemeyin , Uzun vadede benim görüşüm 1.13-1.14 seviyelerinden alım yapanlar mutlaka kazanacaktır. Euro bölgesini çok hafife almayın bence A. b. d seçimleri demokratlara çok büyük bir güç verdi ve ben bunun doların değerini negatif yönde etkileyeceğini tahmin ediyorum , Yine söyledğim gibi kısa vadede hemen kazanç bekliyorsanız benim yorumlarıma bakıp yatırım yapmayın. Ben kişisel görüşümü yazıyorum . Ytd
0BeğenmedimŞikayet
nazlıcan ()Bir salsaydıişyerinde zor takip ediyorum zaten
Unal89 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Unal89 ()Tehlikeli seviyeler buralar bir salarsa 1.135 bile gider cıksa cıksa 1.15 olur bnm tahminim bende izlemedeyim
nazlıcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Dönmesi lazım 50 den...
nazlıcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()Aleykümselam, beklemedeyim. İlk alım için 1380 leri bekliyorum.. Bakalım gelirse artık..
Alleinwolf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MrCurlyGreen ()Yorumlara bakarak hareket edersen sadece zarar edersin, ya da bol bol keşkelerin olur :)
nazlıcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
aksekili ()teşekkürler kardeşim.
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nazlıcan ()Yine yorumlara kandım sabah girmedim euraya
Byserco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Alleinwolf ()serco selam nasılsın pozisyonun nedir dostum
Byserco için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Byserco ()13 ler geliyor derken 1450 geliyor. 15 e gidecek heralde
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()gelecek muhterem kardeşim az sabır.
ferdifon0134 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YnX ()Bütün metin düştü sanırım neye takılıyorda hepsi gitmiyor sayfaya anlamış değilim :) sonunda gitti
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ferdifon0134 ()Bugun gelir mi abim
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
7BeğenmedimŞikayet
YnX ()Arkadaşlar tekrar merhaba, yükseliş tarafına bakacak olursak 4 saatlik grafikte düşüş trendinde bahsettiğim 1.1449-50 seviyesini yukarı yönlü kırması gerekiyor, bu seviyenin üzerinde kaldığı sürece formasyon çöptür, 1.1416 seviyeleri elli günlük ema desteğidir, fibo direnç seviyeleri 1,1437, 1,1455, 1,1488, 1,1505 benim şuan için görebildiğim max seviye fakat saatlik ve 4 saatlik aşılması durumunda işler değişebilir daha yukarı gitme olasılığı mevcuttur.1,1424, 1,1446, 1,1457, 1,1465, 1,1476 seviyeleri güçlü direnç ile karışılacaktır.
Bugünkü önemli rakamlar ( 4 saatlik kalıcılık önemli)
1,1400 - 1,1456 arası nötr
1,1456 üzeri pozitif
1,1405 altı negatif
düşüş trendi için bir ve dört saat grafikte küçük bir obo formasyonu bugün açılışı ile oluştu, formasyonun gerçek olması için 1.1449 50 seviyelerine kadar yükseliş olması gerek hedef seviyesi 1.1375 yükseliş trendin en alt desteği durumunda kırılması halinde 1.1371, 1.1346, 1.1328, 1.1304 güçlü destek seviyeleri aşılması durumunda 1.1296 söz konusu olabilir. Diye yazmış idim açılış zamanı ama sayfaya düşmedi arkadaşlar, ytd , syg,
https://yorumlar. altin.in/tum/euro- do lar- parite
Şimdilik yazabileceğim bunlar destek ve direnç seviyeleri çok çok önemli arkadaşlar nötr seviyelerde işlem yapmak sizi üzebilir, anlık kâr edeceğim derken panik yapmayın, banka makaslarından dolayı anlık kâr etmek çok zor arkadaşlar, yaptığım yorumlar yatırım tavsiyesi niteliği taşımamaktadır. Bilgilendirme amaçlı paylaşılmıştır. Satın alım ve satışlarınız sizleri alakadar eder istediğiniz noktaları kendinize hedef seçiniz. Vakit ayırıp okuduğunuz için ve like veren takipçiler için ayrıca teşekkür ederim.
Saygılarımla, esenlikler dilerim,
https://altin.in/ynx
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()yukarda bır parcam daha var onu cıkmam lazım eger gelırse sana bol bol dua :)
https://yorumlar. altin.in/tum/euro- do lar- parite
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()yukarda bır parcam daha var onu cıkmam lazım eger gelırse sana bol bol dua :)
maraz_42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()usta slm yon yukarı dıyorsun yanı :) valla gırdım ben asalarda ıns gelır dedıgın rakamlar
Transportcu_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Transportcu_ ()@Dertli muhterem hocam saygılar