Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Düşen yorum yok usta
YnX için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
YnX ()Düşmedi sanırım yorum?
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()günlükte mavi kırmızıyı kesmek için, yukarı baya bir geldi. bir yükseliş dalgası daha gelecek gibi. zaten 1.1377 deyken söylemiştim . bir yükseliş geliyor diye, o zaman tahmini 1.141 diye düşünüyordum. şuan 1.144x bile olabilir. bi görmek lazım.
0BeğenmedimŞikayet
Alleinwolf ()ons kafayı kaldırdı parite de arkasından takipte
0BeğenmedimŞikayet
Kahve ()Borsa acılınca 1.138 destegini uzak görünüyor 1 parca uygundur
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
A_gumusay4346 ()Teşekkür ederim
dreamdiary1981 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Doktor_bune ()Sizin ana paranız Euro idi sanırım siz yanlış hamle yapmıssınız.. siz ters hareket etmelıydınız. Yükselince dolara gecıp düşünce euro ya gevmelıydınız
dreamdiary1981 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Doktor_bune ()Bugun İtalya bütçe görüşmesi var eger olumlu bi sonuç çıkarsa parıte yukselır.. olumsuz bı sonuc çıkarsa 1.12 lere kadar gerıleyebılır.. parite yapıp yapmamak sızın kararınız. Dün 1.1470 den döndü şimdi 1.1380 lerde gezıyo cok oynak
A_gumusay4346 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dreamdiary1981 ()Bende aynı durumdayım 1.12 leri beklememiz gerekmiş. Bende ilk defa geçen hafta yaptım şimdi yapsaydım daha çok dolar alırdım. Yeniden euro almak için paritenin düşmesini beklememiz gerekmiş. saygılar
A_gumusay4346 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mavibal10 ()italya görüşmesi saat kaçta?
0BeğenmedimŞikayet
A_gumusay4346 ()Günaydınlar. elimde usd var euro ya parite yapacağım ama ilk defa yapacağım icin bu seviyelerin uygun olup olmadığını bilmiyorum. kisa ve net yardımcı olabilecek bir arkadaşım var mi
1BeğenmedimŞikayet
nurettin0606 ()Hayırlı sabahlar sizede bolkazanclarher daim kazanç üzerinizden eksik olmasın
hasret79 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
YnX ()Günaydın arkadaşlar, günlük yorumu hazırlayıp sizler ile paylaşıyor olacağım , takipte olup ta dünkü yoruma göre hareket edenlerin terste olmadığını düşünüyorum saygılarımla.
0BeğenmedimŞikayet
nurettin0606 ()15 dk 30 dk günlük haftalik
Surveyeng için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Müh_Hasan ()İtalya görüşmeleri sonucu saati nedir acaba
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hasret79 ()dxy 97,00 hedef
0BeğenmedimŞikayet
hasret79 ()hayırlı sabahlar bol kazançlar
nurettin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Surveyeng ()peki kaç dakikalık grafiklerle bakıyorsunuz fibonacciye?
nurettin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GEMLIK_LILI ()Birde teknik analizi nasıl nereden ogrenebiliriz
nurettin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GEMLIK_LILI ()Indikatore nereden bakiyorsunuz
nurettin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekoman ()4 saatlikte yükselişler gelebilir. Günlükte hafif kafayı kaldırdı. Sanki ufak bir yükseliş gelecek.
0BeğenmedimŞikayet
martinsen ()Üsdat bugün beklentiniz nedir
shaokahn için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
nurettin0606 ()Merhaba parite 1.1306 gelirse çıkın ordan tepki gelebilir ama karar sizin
hasret79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Musty34 ()Nasıl öğrenebiliriz bu teknik analiz, indikatör işini?
nurettin0606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
nurettin0606 ()Grafikleri iyi okumak gerekir teknikanalize inanan kisiyim en önemli silahim fibanocci indicator
GEMLIK_LILI için cevaplandı (yorumu göster)