Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Gbpusd var mı dostum ben parca almistim 1.2679 o da ters :)
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
greenday ()1.1201 altına düşecek mi.. bekliyoruz
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()@Mert_Pars 16 sayfada baslıyor yazısı bır bak bakalım oraya
Ozcansn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()@Yuksel19071984 gayet iyi s 400 meselesi çözülmez ise inşallah çözümlenir tabi kar ile çıkarsın çözümlense de Temmuz gibi faiz indirimi gelecek o zaman da kar ile çıkarsın
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()fotolar cok gerıde kalmıstır detaylı acıklamada guzeldı
Ozcansn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
özgür_61 ()Hocam 1,2610 sterline parite yapalım mı ? 1,2570 leri bekleyelim mi ? Saygılar
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ozcansn ()Ona yazdiklarinizi da arsivden okudum :) ama @maraz_42 de uygulamalarini bir gun Paylasmak isterse sevinirim..
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()kısısel goruslere foto eklenıyormu bılen varmı
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Aynen ama foto işini nasıl yapacağız foto ekleniyor mu acaba onu bilmiyorum?
ayaz_bey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraz_42 ()aynen abı kurtarmam lazım zaten bır kurtarıyım zarar asla olmayacak eour 4 h beklıyorum suan bakalım nere kadar sarkacak
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Kolay gelsin :)) anlattığım o teknik yöntemi @maraz_42 öğrendi kar ediyor istersen ondan da yardım alabilirsin. Kesin öğren bunu
Ozcansn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()daha onceden detay olarak guzel vermıstın keske profılıne ekleseydın kısısel goruslerıne ordan okunması hem guzel olurdu hemde daha anlasılır olurdu gıbı dusundum usta fotolarıda tabıı
cok arkalarda kalmıstır cok oldu verelı cunkı
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()@Ferdi_57

0BeğenmedimŞikayet
mistemmi ()Paritede aceleci olunmamali 1.1220ler beklenir demistik dikkate alan olduysa iyi yapmis..
0BeğenmedimŞikayet
Yuksel19071984 ()Şükür iyi fena sayılmaz. 6.2** dolar ortalaması paritelerle ve alttan alımlarla 5.9** kusurlerde net hesaplamadim
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ozcansn ()Tekrar tekrar okuyorum :)
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Sorulan sorulara elden geldikçe cevap yazıyorum şükür keyifler iyi bu hafta işler beklemede ama burada kazanıyoruz şükür. Birde Temmuz'da faiz indiri gelir ise özellikle bu sene en az 200 baz bir indirim gelmeli. S 400 meselesi karışır ise zor tabi. Sende neler var keyifler iyidir inşallah.
Yuksel19071984 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
New_to_trading ()Alt yorum, beklentim olmakla birlikte bir parça buradan giriş yaptım.
New_to_trading için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()hayırdır tatıle mı cıkıyorsun
YAGIZ09 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ferdi_57 ()Mert abi yazdıklarının hepsini göremedim.
Burdan pariteye girilir mi?
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ayaz_bey ()son karar senın usta karda zararda senın bılın bol kazanc
thecomest0orm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()@maraz_42 bu teknik i daha önce gösterseydim gbp de asla terste kalmazdın satış yerinden almışsın baktın demi. Neyse kurtarırsın bundan sonra zarar yok
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()@maraz_42 gbp ile alakalı yazdım az önce parça sat kar da aşağı sinyal gelmeden 1h de ful çıkma güzel karda parça parça kar al tabi
0BeğenmedimŞikayet
Retired_and_angry ()1.14
1.15
Olacak diyen arkadaşlar sayesinde
Bize direk ...
0BeğenmedimŞikayet
Ecokomist ()Şuan için 1.1224 desteği kırıldı gibi görünüyor genede son oluşacak iki mumu daha görmek gerek bolinger bandını ihlal ediyor şuan bir tepki yükselişi yapıp 1.1245 lere kadar bir yükseliş bekliyorum o zaman full dolara geçmek niyetim
thecomest0orm için cevaplandı (yorumu göster)