Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
6BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223781 Grafik detay ve yorumları

Parite 4H Grafikler
Diğer indikatörler.
MMAR indikatörunde son 4 mumla yukselişin devam ettiği gözleniyor.
SQZMOM indikatörunde kırmızı mumlardan olusan negatif alternansın yatay duzlemde sıfır noktasına doğru geldiği görulmektedir. Yükselişin devam etmesi durumunda yeşil mumlardan oluşan pozitif alternans oluşmaya başlayacak gibi tahmin edilebilir.
CM Ultimate MACD indikatörunde eğrilerin yukarı yönlu kesişmeleri aralarındaki açı açılarak ilerlediği gözukmektedir. Aynı samanda yeşil rekli artan fiyat mumlarının da yukselişe devam ettiği açıkça görulmektedir. Eğrilerin yonu yataya goner kesişme sın bulur ise yukseliş de durur. Ancak genel gidişat yukselişe devam edeceği şeklinde gözukuyor.
YTD
0BeğenmedimŞikayet
€$euro$€ ()Siz bana bakmayın benim vaktim var ben kar alana kadar beklerim
brk169 için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223631 Grafik detay ve yorumları

Parite 4H Grafikler
EMA lar
EMA 9 (Siyah) 9 gunlık ortalamanın 21 gunluk ortalamayı yukarı yonlu kesme arifesinde oldugu gözukmektedir. Bu işaret te boyle devam ederse yukselişin de bu noktadan itibaren yoluna devam edeceği tahmin edilebilir. YTD
4BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223574 Grafik detay ve yorumları

Parite 4H Grafikler
Bollinger, MACD, RSI
Bollinger de ust tavandan band dışına taşan fiyat mumlarının bir miktar band içine geri donmesi rutin beklenen bir durumdur.
RSI son kısmında da bunu açıkça görebiliyoruz. Ancak bu kısmi bir duzeltme mi yoksa devam eden bir yukselişe mi donuşecek bekleyip göreceğiz.
MACD indikatörunun durumundan göruldugu kadarı ile bir miktar daha yukselmeye devam edecek gözukuyor. Ayrıca kesişen eğrilerde mavi eğri oranj eğriyi yukarı yonlu kesmiş olma hali hala devam etmektedir.
YTD
0BeğenmedimŞikayet
adres_00071 ()Ben fazla yorum yapmayı sevmiyorum beklentim 1.1440 iki hafta içinde bu rakam gelmesini bekliyorum full euro bekliyorum ytd diyelim ilk çıkış yerim 1.1420 herkese iyi geceler
3BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223478 Grafik detay ve yorumları

Parite 4H Grafikler
Kanal
Kuçük çaplı dusuş kanalının içindeki fiyat mumlarının kanalın ust hattını yukarı yonde delmesiyle duşuş kanalı kırılmıştır diyebiliriz. Yukselişin boyle devam etmesi durumunde eski yükseliş kanalı içine doğru ilerleyebileceği supriz olmaz. YTD
2BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223408 Grafik detay ve yorumları

Parite 4 H Grafikler
Bollinger Band ve Parabolic SAR.
Bollinger band sonunda bir daralma ve daralma sonrası yukarı yonlu yukselen fiyat mumları görulmektedir.
Parabolic SAR indikatöru de mavi mumların altında 4 tane yıldız yaktığını görebilirsiniz. Bu durum da bir yukseliş aksiyonunun başladığını göstermektedir. YTD
3BeğenmedimŞikayet
HYL ()Konu: #16223353 Grafik detay ve yorumları

Arkadaşlar merhaba,
Parite 4H Grafikler ile ilgili son durumları teker teker paylaşayım.
Finonacci değerleri
0BeğenmedimŞikayet
Ömer_can ()Suan dolardan euroya geçilir mi
1BeğenmedimŞikayet
Elvan7 ()Başka biri . Borçla yatırım yapıyor millet yazıktır yazmıştı . Ona yazacaktım . Vazgeçtim yorumdan yazmaktan . Sonra size teşekkür ederim yazdım . Eski yazıp göndermedigim yorum birlikte düşmüş
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
brk169 ()Hocam ne yaptiniz ne yapacagiz
€$euro$€ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
New_to_trading ()Rica ederim. Bol kazançlar.
Yazmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yazmaz ()Tesekkurler. Doğduymus. Ama tereddute düştüm.
New_to_trading için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mert_Pars ()Rica ederim. ‘Borçla mı? ' Demişsiniz anlayamadım o soruyu
Elvan7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
New_to_trading ()Atıyorum 100 dolarınız var, şu an parite 1,1260: 100/1,1260=88.8 euronuz olur. Parite yükseldi diyelim 1,14 oldu. Tekrar dolara geçerseniz 88.8x1,14=101.232 dolarınız olur.
Yazmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
New_to_trading ()Euro/dolar paritesi yükseliyorsa eurodan dolara alçalıyorsa dolardan euroya géçersiniz. Aynen tl dolar ilişkisi gibi.
Yazmaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yazmaz ()Parite anlatan ufak yazılardan kopye rıca edebilir miyim.
Kafam karıştı. Tereddüte düştum.
Paritd yukselince.
... nerden nereye
0BeğenmedimŞikayet
Gram__Ons ()Selamunaleyküm arkadaşlar sabah söylemiştim güvercin fed parite yi 1.124x üzerine atar diye attım attı şimdi de diyorum ki yarından itibaren parite 1.11xx lara doğru gelmeye başlayacaktır her yükseliş satış imkanı dır vesselam
0BeğenmedimŞikayet
Elvan7 ()Kusura bakmayın. yanlışlık oldu.
Elvan7 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Elvan7 ()Borçla mi ? Ciddi Teşekkür ederim.
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
can999 ()Gbpusd grafik calismaniz var mi ? Yoksa gbpusd nin basina buyruk takildigini dusunenlerden misiniz siz de ?
Sizce tekrar 1.28 ler 1.29 larin gelme ihtimali var mi?
tekoman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Civilenginieer ()Fede rağmen neden düşüyor bilen varmı?
0BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Ons yürüyor
0BeğenmedimŞikayet
Muro75 ()Hangi parite uygun şu an, bilgi verebilirmisiniz?
0BeğenmedimŞikayet
Neoldu ()Abi selam eurodayim 1.1425 maliyet... gbpde 1.2736 idi
Mert_Pars için cevaplandı (yorumu göster)