Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-4BeğenmedimŞikayet
Fiziki_Yatırımcı ()Bu k@fadan bana da lazim
Tarlada 1 lira olan portakali 10 liraya satan manav X10 k@r mi etmis oluyor?
AcemiVeled için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Acaba şu üretimden dem vuranlar bu ülkede üretilen uçakları gömen zihniyetten olanlar olmasın hadi oradan birileri toprak altına gömer birileri gökleri doldurur aç gözlü arsız toplum kim uretmiş ona bakın
0BeğenmedimŞikayet
MS$ ()Birisi gelse biraz oturup gidecem dese hicbir hizmet almasa, yemese icmese.. , maliyeti 100-150 tl
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Üretim olmadığı müddetçe ülke sürekli fakirlesmeye mahkumdur
0BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Doğru bir tarım ile 1 milyar nüfusu besleyecek tarım arazilerine sahibiz ama 85 milyonu beslenmek için bazı ürünleri dışarıdan ithal ediyoruz
1BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Zorunlu eğitim adı altında köyleri boşalttılar, dünyanın en verimli topraklarına sahip olmamıza rağmen üretim yapan yok.
0BeğenmedimŞikayet
Malba ()Dolar sanki biraz sancılanmaya başladı..
1BeğenmedimŞikayet
Kaya4848 ()Bizde iş yeri sahibiyiz.. su nakliye ile geliyor.. çalışan ücreti, iş yeri kirası, vergiler ayrıca "kar payını "koyunca fiyat 10 tl oluyor... bizim memlekette "fiyat istikrarı"kalmadi... bir ürünün gerçek fiyatını bile yakalayamiyoruz... kendimden örnek vereyim. ... dün benden 2500 tl ye alabileceğin bir ürünü bugün toptancı geldi ve bana bu ürünü 4000 TL'yi verebileceğini söyledi..
Akıl tutulması yaşadım... daha bisey anlatmaya gerek yok sanırım...
AcemiVeled için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Küçük bir esnaf lokantası düşünün.
Aşçı, Bulaşıkçı, Garson
Asgari ücret alsa 75.000
Kira 25000
Elektrik su vergi 20000
% 35 malzeme maliyeti
Eklediğinizde 1 tabak yemeği kaça satmalı.
4 kişiyle kaç insana hizmet verebilirsiniz.
Esnafın suçu ne?
1BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()esselamun aleykum!
0BeğenmedimŞikayet
xx1905lionkingxx ()herkes sosyal medyasından yazsın ve uygulasın.
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
xx1905lionkingxx ()Olsun diye yazıyoruz sen de sosyal medyadan yaz.
İdobay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Onuda burda yemek lüks lüks olmasa yurtdışına gidip yerler mi ? İşlerini biliyorlar
Yusuf51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetruhi1903 ()Birkaç gün önce burda bi arkadaş koymuş euro ve dolarda 10 krş fark vardı şaşırdım. o yüzden sordum
KORUMACI için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Yusuf51 ()Et yiyemeyen
Istakoz yesin )
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
KORUMACI ()Alım iyi ama satış kuru iyi değil
Mehmetruhi1903 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Et ve s. Üt kurumu et fiyatlarına yüzde 25 Z A M yaptığını açıkladı
Asgari ücretle artık et bile almak hayal oldu
0BeğenmedimŞikayet
MS$ ()tokat deprem
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Tokat ve samsun 5.6 ile sallanmış geçmiş olsun arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
MS$ ()kur enflasyonun altında arttıkça Alım için daha cazip hale gelecektir.
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Yemeyin , gezmeyin ama Bayram tatili 9 gün...
bilge_adam1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetruhi1903 ()Merhaba doviz alim satim için nkolayi tavsiye eder misiniz? makamları nasıl. bilgisi olan var mı
1BeğenmedimŞikayet
bilge_adam1 ()yemeyin, içmeyin, giymeyin, gezmeyin enflasyon dursun demek gerçeklikten çok uzak. rekabet varken hangi esnaf malını pahalı satabilir. enflasyonu bilim ve reformlarla durdurabiliriz. orta vadade zaten işyerini kapatan esnaf çok olur. gelirler gideri karşılamıyor.
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Enflasyon düşecek demekle düşmüyor maalesef
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Dünyada olup bitenleri izleyenlerin.
İdobay için cevaplandı (yorumu göster)