Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Mesele beklentiler değil mirim, beklenmedikler.
Bugün 3 lira için dolarda beklemek mantıklı değil diyorsunuz ama 3 lirayı geçmeyeceği söyleniyordu doların bir zamanlar, hatta geçerse...
Neyse:)
İdobay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Kur bence yılsonu 36 TL den yüksek olur hatta normal şartlarda 40 TL üzerinde olması gerekir şayet bu baskının ne zamana kadar devam edileceğini hiç birimiz kestiremiyoruz sçm den sonra 37 TL filan bekleniyordu piyasacılar tarafından oda olmadı sonuca bakarsak yani MB nin bir planı var belliki ama bizlerin bundan haberi yok kuru mümkün olduğunca piyasanın çok altında tutmaya kararlılar şimdilik vardır bir hesapları ya Haziran'da olur olmazsa Ekim ayından sonra olur mutlaka biraz salınım gelecek diye düşünüyorum ama bizim beklentilerimizin altında kalan bir kurla karşı karşıyayız faiz hassas bir konudur şu şartlarda faizin getirisi kurdan yüksektir açık konuşmak gerekirse isteyen geçebilir tabiki kişinin kendine kalmış bişeydir
İdobay için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
İdobay ()Dediklerinizi yaparsanız zararda olmaz mısınız ? bütün beklentiler yıl sonu dolar 36 tl. 3 lira için dolarda beklemek mantıklı mı ? Her ay gelen faizle daha çok dolar alınmaz mı?
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kayserimanisa ()Ülkede akaryakıt fiyatları bir indir iki bindir şeklinde devam üstadım. Hiç bir kalıcılığı yok ki:)
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()dolar onları üzmez yeter ki indirim niyetinde olsunlar.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Dolar kurundaki stabil durum devam ederse, pazartesi gece yarısı itibarıyla benzine 1.80 TL, motorine ise 1.20 TL indirim yapılacak.
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Disk ar ın hesaplamasına göre En yüksek gelir grubunun gıda enflasyonu yüzde 50 oldu. Böylece en yoksul gelir grubunun gıda enflasyonu yüzde 107.6 olurken, en yüksek gelir grubunun gıda enflasyonu yüzde 50 oranında kaldı."
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()DİSK- AR, TÜİK'in açıkladığı verilerden yararlanarak hazırladığı gıda enflasyonu verilerini açıkladı. Hesaplamalara göre gıda enflasyonu ortalama yüzde 68,5 olurken, emeklilerde gıda enflasyonu yüzde 84,1 olarak gerçekleşti.
DİSK- AR, TÜİK'in açıkladığı verilerden yararlanarak hazırladığı gıda enflasyonu verilerini açıkladı. Hesaplamalara göre gıda enflasyonu ortalama yüzde 68,5 olurken, emeklilerde gıda enflasyonu yüzde 84,1 olarak gerçekleşti. En yoksul yüzde 20'lik gelir grubunun gıda enflasyonu ise yüzde 107,6 oldu.
Açıklanan verilere göre, 2005 Nisan'da 111,9 olan gıda fiyatları endeksi ise 2024 Nisan'da 3237,6'ya yükseldi; 2005'ten bu yana ortalama fiyatlar 22,1 kat, gıda fiyatları ise 32,4 kat arttı.
Hadi bir fikir verin nasıl korunalım bu Z A M lardan
2BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()Millete dolar algısı yapıp duruyor biz de aldık da dolar alın dolar ucuz naraları atıp durmadık. Ben ne alırsam alayım kimseyi yönlendirmeden alırım kardeşime bile şunu al demiyorum ya zarar ettirisem diye.
Boyka35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Teşekkür ederim kardeşim almış gibi oldum sizinde yüreğinize sağlık
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Boyka35 ()kirli siyaset yapıyor. Doların çıktığı günlerde buraya inip bağırıp çağırıyordu böyle ekonomimi olur ülke battı bittik diye diye sayfalarca yazıyordu. Şimdide döviz sabit kalmış diye çıldırıyor param eriyor diye. Biz ona vaktinde dedik dövize değil onslara yatırım yap diye.
1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Likede attım ama puanlama kapalı sanırım:)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Esadcan1 ()Maşallah kuvrem yüreğinize sağlık, çok cesursun ver karşılığıni hiç geri durma. Hatta sat evi arabayı dolara bağla kime ne, degilmi ya. Bravo burada herkes senden korkuyur :)
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bu arada şunuda belirteyim kim aldığım dövize tepki verirse karşılığını alacaktır benim aylardır paramı pul edenlere sesiniz neden çıkmıyor ama döviz alana gelince ayrı kimliğe bürünüyorsunuz insanların aldığı dövizi altını sorgulayacağınıza neden bu insanlar döviz alıyor diye sorgulayın kendinizi kimse birikiminin erimesine seyirci kalamaz o yüzden herkes kendi yatırımından sorumludur bu ülkede dövizden başka ne ucuz kalmış söyleyin
Selam ve dua ile kalın
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Başarı serbestte daha da büyük.
20 Martta Ankara'da gişe alış 33,052 satış 33,30'muş. Bugün 32,07 alış, 32,33 satış.
THE_PHANTOM_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
THE_PHANTOM_34 ()vay be dolar 20 mart ta... büyük başarı :)
1BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Ve Aleyküm selam
_sans_ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()İhtiyacıni karşılamak için yağ, şeker, un vs almak farklı şey, rant elde etmek ve birilerini zor durumda bırakmak için bunları alıp stok yapmak ayrı şey. Karıştırmayalim ve haksız ithamlarda bulunmayalim lütfen
Kadir_002 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Aşırı dolarizasyonun ülke ekonomisi üzerinde olumsuz etki edeceği göz ardı edilemeyecek bir gerçektir ve zamanında bu girişimde bulunanların cebinde hep bir dolar çıktı.
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
_sans_ ()Selamun aleykûm dostlar!
0BeğenmedimŞikayet
Ezeb ()Siz söylediniz demedim ki
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()Nerede söylemişim onun yüzünden çıktığını bir gösterseniz ya böyle olmuyor
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zengin10 ()benim icin sıkıntı yok, olaya şahsi bakmayalim. cevremdeki insanlar faizden aldiklarinla dolara geciyorlar. bu nedemek? önce doları olmasi gereken yerine gelmesi gerek.
hayaletordulu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ezeb ()İnsanların vatanseverliğini sorgulayan kişiye verdiği cevabı mı kast ediyorsunuz? O nu kast ediyorsanız hiç bir cevabım yok...
atesank2023 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
hayaletordulu ()Evet ucuz ülkemize tatile gelişiniz biraz pahali olacak gibi
Zengin10 için cevaplandı (yorumu göster)