Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Dört sene önce 6.80'den bozduğu dolarları şimdi 32.20'den geri alıyor. Aradaki farkı da sen ödüyorsun. Sen mutluysan gerisi önemli değil.
Bankacı1606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()nasıl baskılayacaksın
götürü(enfasyondan) cok getiri(faiz) vermen lazım
para hacmi (TL) coğaltmaman lazım
ya iç piyasay ya dış finanslardan para beklememen lazım
herkezina aradığı bir turizm üretim avantajın olması lazım...
Kgram için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kgram ()Böyle bir piyasada dolar Euro gibi kayıt paraya umut bağlamak çılgınlık bence daha da baskılayip daha da düşürecekler gibi geliyor ytd
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()47.16 ya inmiş politika faizinin dahi altındalar
cünkü para basıp ödeme yapmak zorundalar
düşük faizdenden faydalanmıştı becerenler
şimdi düşük dolardan faydalanacaklar becerenler...
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()dolar satarkende herşeyin fiyatı yükseliyordu
şimdi
dolar alırkende herşeyin fiyatı yükseliyor...
yani dolarla oynaması kur belilemeye çalışması hayatı fiyatları ucuzlatmıyor
Bankacı1606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()yüksek enfasyonda yarı faiz düşük NAS faizlerini denersen dünyanın en yüksek faizleri bile kurtarmaz
buraya dikkat şimdi
yüksek enfasyonda düşük NAS dolar değrleri denersen dünyanın en yüksek dolar değerleri bile kurtarmaz...
Vertikal_Limit için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Kontratda geçen bu ay içinde satış rakamı 32.36 olarak görünüyor
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bobayusuf_ ()Onu bilmem ama kelebeğin nerden çıktığı belli .d
Kelebeks için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kelebeks ()Tavukmu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan çıkar ben ... ..m
0BeğenmedimŞikayet
Kelebeks ()Filimi daha evvel gördük bir daha gösteriyorlar ... Ladese girdik birkere yememek için( AKLIMDA) demek kafi acelesi olanlar iddiayı kaybeder diye bilirim
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Ekonomide iyiye giden bir şey yok, dünyada faizin en yüksek olduğu birinci ülkeyiz enflasyon da ise ilk beşte. Belkide bu günler bile sonraki günlerden daha iyi.
1BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Asıl soru, hala bunlardan medet uman var mı:)
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Tam tersi mirim, dolar yükselirken hiç tadı yoktu, duraklayınca tatlandı, 8 ay sonra sizi bile getirdi baksanıza:)
Bankacı1606 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Çok beklerler
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Bankacı1606 ()Dolar yükselemeyince buranın tadı kalmamış , nerde dolar artsın ama hiçbirşeyin fiyatı artmasın diyen arkadaşlar , dolar artmıyor ama yine bağzı şeylerin fiyatı artıyor demekki dolar yatırım aracı değilmiş
0BeğenmedimŞikayet
Bankacı1606 ()Müdahale etmesin bece :))
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Bir zamanlar USD/TL kurunun 30'u geçmemesi için milyarlarca dolar satan Merkez Bankası şimdi kurun 30'un altına düşmemesi için milyarlarca dolar satın alıyor.
mahfiegilmez. com/2024/05/yagmur…
-1BeğenmedimŞikayet
Bankacı1606 ()Merkezin dolar bozmasına kızanlar şimdi dolar almasınada kızıyormudur acaba , o arkadaşlar burdamı
0BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Enflasyon 75 bekleniyor faiz 50 lerde
1BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()İster faiz düşsün ister faiz çıksın, yada dolar insin çıksın, her zaman akıllı olan için fırsat vardır, mesela Nas döneminde kredi çekenler ne oldu taksitleri eridi, malları değerini korudu, şikayet değil fırsat aramak lazım.
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Durum bu, peki ne yapmak lazım, imkan miktarı kadar, yabancı gibi faydalanmak için. Dolar satıp tahvil fonlarından alınır 2 veya 3 ay sonra sattığından daha fazla dolar alıp beklenir. Yerli şirketlerin bazıları bu işlere başladı bile.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Şuanki ortamın açıklması şu
Yabancının biste tahvile faize para sokuyor o paraları MB topluyor rezevler epey artıyor yaz boyu bu adımlar devam ederse dövizde pek hareket olmaz garanti verildi belkide siz getirin paranızı biz size yükselmeyeceğini vaat ederiz gibi ama sonbahar gelince yabancı gitmek isterse verin paralarımızı demeyecek mi işte o zamana kadar MB umarım gereken rezervi toplar aksi halde o topladığı o rezervleri yeniden kullanmaya başlar iş başa döner kalıcı istihdam yaratıcı yatırım gelmediği sürece bu iş sürekli tekrarlanacak bizim piyasa dursun esnaf bitsin kim tınlar hep yabancının kaymağı yemesi üzerine kurulmuş bir düzen oluşturuldu 3 çanta ile gelen 5 çantayla gidiyor bizim esnafımız kazansın istenmiyor belliki
1BeğenmedimŞikayet
kimyong ()Evet günlük faizlerde bloke bakiye var ancak hergün gelen faiz anaparaya eklendiği için bloke bakiyeyi fazlasıyla telafi ediyor. Mb faizinin 50 oldugu ortamda mevduat faizlerinin 50 nin altına düşeceğini sanmam. Bankalar mevduat toplamak içim birbiriyle yarışıyor. Mb faiz indirimine 2025 in ilk çeyreginden önce başlamaz gibi görünüyor. Tabi herkesin kendi öngörüsü ama 6 ay çook uzun bir süre. Çok fırsatlar kaçılabilir. Bunlar benim düşüncem. Herkese bol kazançlar.
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Onurozgr ()Geçen sene ibizaya git gel 120 pound a bilet almıştım londra dan :))
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Elvis ()Günlük faizlerde pasif bakiye oluyor genelde. Ayrıca yarın oran düşebilir. 1 ay sona bi bakmışsın faiz oranı 40 olmuş. Ama diğer yandan 6 ay boyunca 52.5 garanti.
kimyong için cevaplandı (yorumu göster)