Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
xx1905lionkingxx ()Bayram niyetiyle 32,50 den iyi dolar toplar mb.
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Geçen sene Ocak nisan döneminde faize yapılan ödeme 135 milyar TL iken bu sene aynı dönemde 365 milyar TL ödeme yapılmış
Yüzde yüzden fazla artış var yüzde 170
0BeğenmedimŞikayet
_Siyah_ ()Dolar efendi 32.80e yol aldı. Kısa sürede 32.80 üzerinde kalıcı olacak muhtemelen
0BeğenmedimŞikayet
ssstemel ()Belli olmaz bir anda oluverir belki )
NazlıcaN20 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ssstemel ()Neden olmayacak mı? Nereye kadar borç parayla tutatacaklar
jackliyn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Mevcut durumdakiler olduğu sürece bu güzel temennileriniz gerçekleşmez dostum
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Cumanız mübarek olsun arkadaşlar bu güzel günün rahmeti ve bereketi üzerinize olsun
0BeğenmedimŞikayet
koruturk_palmiye ()kafa buna basmıyor , bassa üretebiliceklerle büyürlerdi
ülkede mayınları toplayıp köle niyeti çalıştırıp en adi işlerle büyüme peşindeler
oda bozuldu mısıra kaçtı afrikaya kaçtı üretim
şimdi o getirdikleride burda kaldı ve kiralık evleri gıda enfasyonunu artırıyor
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonradan_ekonomist ()1-2 lira aşağısını söyleyenler de M. bakanlığı ve MB'da.
jackliyn için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Acemi268 ()onlar nerde bilemem, ama 41 olacak diyenler burada.
jackliyn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Türk lirasının düşmanı o değil mirim, söyleyeyim mi kim?
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Ne yapacaksınız mirim:)
jackliyn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
jackliyn ()Yıl sonunda 44 olacak diyenler hala buralarada mı?
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Yerli kkm mi, yabancı kkm mi:)
Yerli kkm'de 2,1 trilyon lira var mirim.
ceocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NazlıcaN20 ()Saniyor ki dolar 50 tl olacak bir anda :))
trader_mrader için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NazlıcaN20 ()Aylardır cebine kuruş koymamıştır dolarcilar :)
ArabınKardesiSulo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ceocan ()Kkm de ne kadar para var suan
0BeğenmedimŞikayet
Shyhmos ()Amin diyelim yazdıklarına olur inşallah... Fiziksel potansiyel var da manevi potansiyel de olur inşaallah.
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Anlaşılan odur ki halihazırdakilerin yapabileceği şeyler değilmiş mirim.
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kadir_002 ()Bunlar güzel temenniler ancak doların yükselmesi ile olacak şeyler değil ve aynı şekilde yüksek faizde bunların önünde engel. Eğitim ile olur ancak. Eğitim şart!
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yusuf2144 ()Böyle sanayisi gelişmiş borsası güçlü ihracatı ithalatından fazla enerji sorununu çözmüş sürekli proje üreten gençler istihdama katılmış yokmu sanki potansiyel
1BeğenmedimŞikayet
Yusuf2144 ()Ben kazanmıyor um ülke kaybediyor keşke üretime dayalı bir ülke olsaydık
-1BeğenmedimŞikayet
ArabınKardesiSulo ()Dolardan uçtuğu zaman dolardan para mı kazanacaksın yani Allah akıl fikir versin diyeceğim de
Yusuf2144 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusuf2144 ()Niye gebersin kendisine saygı duyuyorum senin faizden aldığını dolar bir seferde katlayarakta verebilir
-1BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Şu faizde kim niye dolar alsın , sabah akşam burda derdinden ölecek doların tekiydağlı