Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()kimsenin düşürdüğü yok fiyatları ihtiyacı olan başka biraz düşüyor gerisi yerinde sayıyo. baharda yine çakarlar zammı
Unicorn34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()ABD deki tüfenin yıllık artışı 3.4 bizimki TÜİK e göre onun 2 katı aylık artış bile ABD nin yıllık 2 katına tekabül ediyor ekonomi bitmiş
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Konutta en kaça alabiliriz devri kapandı.
En iyi kaça satabiliriz devri başladı :)
0BeğenmedimŞikayet
Esnaf_bey ()Vallaha çok doğru.
honda_nc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Unicorn34 ()Jp morgan ın güzellemeşwri anlaşıldı.
Tahvil ihracı için yetkilendirilmiş :)
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Dünyanın neredeyse yıllık yaşamadığı enflasyonu (6.7) biz aylık yaşıyoruz.
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Mahalle baskısından mirim, mahalleli pek sevemedi:)
Berk3580 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()her ayı 5 hafta yapmışsınız her haftaya yüzde bir yazmışsınız :) seneyi 60 haftaya çıkarmışsınız :) kolay gelsin size :)
HHK için cevaplandı (yorumu göster)
-3BeğenmedimŞikayet
Berk3580 ()Sayenizde o da etmis .. ))
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()sürekli aynı mesajı yazdığınızı görüyorum şimdi hesapladım ocak 5 şubat 5 yüzde 2,5 artış olmuş nasıl haftada yüzde 1 hesap hatası mı yaptım acaba :)
HHK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Vertikal_Limit ()Doların aylık yıllık grafiği sabit getirili menkul kıymetler grafiği oldu, bir de müdahale olsa ne olucak acaba
0BeğenmedimŞikayet
HHK ()Her hafta yüzde 1 veriyor yani devam
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Bağımsız çalışıyorlar çünkü bizimkiler gibi istenilen rakamı ayar verip açıklamıyorlar
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Neden enag ülkeler üstü bir kurummu
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dollars63 ()Kaşıkla verip kepçeyle toplamasalar enflasyon düşecek enflasyonu arttiranlar enflasyonla mücadele ediyoruz diyor. Koltuk boş kalsa daha iyi olacak aslinda
1BeğenmedimŞikayet
Acemi268 ()"kiloyla et almayın zarar edersiniz, dana kesip dolaba atın" diyorsun yani, sen de haklısın.
gakko2323 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Asgari ücretle çalışmak kurtarmıyor mirim, emeklilik de ha keza, nasıl bir çalışma önerirsiniz?
Şimdi bunları söyleyince ideoloji saplantılı bir yorum mu?
gakko2323 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Konu: Tüfe harcama dağılımı

5 ocakta FAO gıda fiyat endeksinin düşüşünü devam ettirdiğini belirtmişti bizde yüzde 5 artmış
1BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Enag Ocak ayında TÜFE aylık bazda yüzde 9.38 arttı
Yıllık bazda artış ise yüzde 129.1 olarak kaydedildi
Ben TÜİK i asla kaale almıyorum artık açıklanan yıllık veriyi 2 ile çarpın
0BeğenmedimŞikayet
kaktüss ()Önceden bu gibi durumlarda insanlar birbirine "yersen" diye espri yaparlardi şimdi o bile yok artik " yesekte/yemesekte" modundayiz :))
Acemi268 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()(TÜİK in açıkladığı verilere göre Ocak ayında tüketici fiyat endeksi bir önceki aya göre yüzde 6,7 arttı.
Ocak ayında yıllık enflasyon ise yüzde 64,86 olarak belirlendi.
Vallahi billahi de bu rakamlar doğru değil yine ayarı çekmişler 64.77 den 64.86 ya çıkmış öylemi :)))
0BeğenmedimŞikayet
gakko2323 ()Kritik zamanlarda bu sayfaya bakarım. Aynı tiplerin ideoloji saplantılı yorumları devam ediyor. Onlar istedi diye bir şeyler değişmiyor. Herkes işine gücüne baksın. Dolar, Avro alıp satmakla zengin olunmaz. Uzun vadede döviz zaten kayıptır. Çünkü bu paraların olduğu ülkelerde de enflasyon var. Sadece kendi ülkenin enflasyonunu karşı kendini korumuş olursun ki aslında döviz alarak oradada içinde yandığın kazanın altına odun atmış olursun.
Sonuç insanı çalışmak kurtarır. Haydi hayırlı traşlar. :)))
0BeğenmedimŞikayet
Acemi268 ()valla yeter artık yaa, saçmalık bu, son bir ayda fiyatı %7 kadar artan hiçbir ürün yok, hiçbir yerde hiçbir üründe bu kadar düşük bir artış yok, nasıl oluyor bu? iğneden ipliğe herşeyin fiyatı(pinpon topu ve at nalı dahil) en az %10 arttı, bu rakam nasıl oluyor?
dolarcı344 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dolarcı344 ()tüfe 6.70 geldi
1BeğenmedimŞikayet
honda_nc ()Şimdi biri çıkar eskiden ömrümüz tüp, yakıt kuyruğunda geçti der, Uludağ'a bakarak ekonomiyi okuduğu gibi... Uludağ zenginliğin değil çarpıklığın göstergesi.
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)