Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
82ahmet42 ()agrasifleşiyor
0BeğenmedimŞikayet
Rehber07 ()serbest piyasa 32 lira oldu dolar..
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Duanız aylardır işe yaramıyor mirim, neden ki?
tsunami67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
fischherz ()Tabiki de düşecek 5 liraya vallahi billahi düşecek şaka yaptığımı sanmayın gerçekten düşecek . Dolar 15-20 yıl sonra 5.000.000 tl olup 6 sıfır atıldığında ne olur . Söylediğiniz gerçekleşmiş olur.
tsunami67 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ():) zil takta oyna para kazandım san sen
yazmışsın ya o kime merak ettim kime dellendin ondan yazdım
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ()Neye hayırdır ?
TarikAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ()Bizim burda 3 harfli market ekmeği o fiyata düşüremiyor sen başarırsın haydi aminn aminnn
tsunami67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()Olmayacak duaya amin denmez bunu bilmen lazım
tsunami67 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eskin_ticaret ()4 tl olsun olmazmı
tsunami67 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
tsunami67 ()inşallah dolar 5 liraya düşer amin
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()hayırdır ?
BuNickTamYirmiAltıKarakter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BuNickTamYirmiAltıKarakter ():) zil takta oyna para kazandım san sen
1BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()pardon sac işi zor sakal yapsam yeter
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()ben sakal konusunda yapamam ama sakal bana yetiyor (2500 t e aldım sacta kesiyor)
ben zaten 3 ayda 1 sac kestirdigimden sorun degil sakal konusunda sorunum cozdum ya ya yeter
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()P ile başlayan markanın harika makineleri var kardeşim. Hem saç hem sakal benim için sorun olmaktan çıktı. Herkese de tavsiye ediyorum. :)
TarikAbi için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
celik2119 ()Eskiden berber mi vardı? kendi saçınızı kendiniz kesin derler buna.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()saca giderim ama sakal icin almıştımmakine eskiden jilet ile yaparken ayda 500 tl jilet parsı veriyordum şimdi sıkıntı yok
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Arkeolog06 ()Geç kalmadan iyi bir marka saç tıraş makinesi al kardeşim. Bol tarağı olanlardan. Ben aldım, yaklaşık üç senedir kendim tıraş oluyorum. :) Onlarda bile fiyat uçtu. Berberleri de anlıyorum ama bir saç tıraşı için o kadar para vermem.
82ahmet42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
82ahmet42 ()bugun berber ücretlerine zam gelmiş saç sakal 400 tl dolar felan bedava şuan :)
Sude5447 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()piyasayı bilmem ama nreye baksam 31.61-3.64 arası su an
Sude5447 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Sude5447 ()Dolar Kuru burada yanlış dolar şuan 31:89
0BeğenmedimŞikayet
Elvis ()İyi ama arada uçurum var. 1 liraya yakın daha pahalı satan bankalar var.
tekaüt06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
BORA_27 ()Konu: #33489985 Grafik detay ve yorumları
Sağolun hocam Dolarda bekliyorum hocam, Gram altın almam gerek, bunun için beklemek mantıklı olur mu ? Ons düşünce almak ? @BORA_27
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()"Commercial Bank of Qatar" ın TÜRKİYE adı ALTERNATİF BANK.. anladın ? nasıl yapabiliyorlar
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tekaüt06 ()Herkes her şeyi ucuz yerden almıyor mirim, neresi denk gelirse:)
Elvis için cevaplandı (yorumu göster)