Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
heathcliff ()Tartışılacak bir şey yok. Dolardan daha fazla kazandırmayacaksa neden kkm yapalım. Bizim paramızla bizim dolarımızı baskılasınlar diye mi?
ares3434 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Scarew99 ()o ihtimal var ama, olması artık mumkun degil
sell05 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Lordd ()Teb alis 32.21 satis 32.89
0BeğenmedimŞikayet
ÜÇELLİCİ_GELDİ ()Beceriksiz bir yonetimin sonuclari
cbukowski için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()Doğru dedin.. Bu ülkeye atılmış en büyük kazıklardan biridir 1 dolar 1 tl politikası..
akaismail için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
akaismail ()2000-2015 yılları arasındaki aşırı değerli TL nin acısı 10 larca yıl sürecek.
NoPaniC_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Yarın açıklanacak rezervlerde yine MB nin rezerv yaktığını göreceğiz muhtemelen geçen yaz boyu topladığı rezervleri Kasım ayından beri cömertçe yakıyor ve üstelik yaktığı halde kur yükseliyor 30 Kasım 2023 de bir haber yapıldı TCMB nın rezervi 136.5 milyar dolara yaklaşarak rekor kırdı diye bizde algı güzel işliyor nede olsa 30 Kasım itibariyle brütte 6 milyar dolar üstelik 25 Kasım 2023 de net rezerv 36 milyar dolara kadar çıkmış ve geçen hafta 22 milyar dolara kadar gerilemiş Kasım sonu 28.95 olan iç piyasa kuru serbest piyasa değil bugün 32.10 a gelmiş
Yani kısacası 20 milyar dolar rezerv yakılmasına rağmen hala yükselen kur var gitti paracıklarımız
0BeğenmedimŞikayet
NoPaniC_34 ()5 liradan 33 liraya çıktı dolar sene sonu 40 44 kaç defa devülasyon olacak?
cbukowski için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
50mg ()2023 yılı Ocak ayında 10,4 milyar dolar olan cari işlemler açığı %75,5 azalışla, 2024 yılı Ocak ayında 2,6 milyar dolar olarak gerçekleşmiştir.
0BeğenmedimŞikayet
akaismail ()nisanda hemen gelmeyebilir, kredi yada kredi kartıyla döviz, altın alanları bozdurmaya zorlamak için 2-4 ay arası olabilir.
cbukowski için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sell05 ()Artırma ihtimali var. faiz getirisi kur artışından fazla olursa o fazla artış kadar doların artar.
Scarew99 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Scarew99 ()KKM dolarını arttırmaz . ama TL isen suan makasdan dolayı yuksekden dolar almakdansa KKM yapmak mantıklı olabilir guncel kur ile.
heathcliff için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ares3434 ()Bu muhabbeti yapmiycam ya, çok yapıldı sayfada kimseye faydası olmadı o yüzden git başkası ile tartış bu konuyu
heathcliff için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
atesank2023 ()o işi yapacak kişiler zaten zengindir kimi zengin yapacaklar paralarına para katmışlardır öyle bir şey olmuşsa
dely96 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
dely96 ()Burdan aldırdılar doları sonra yükselttiler yüksekten bozdurdular ve tabiki yine birileri zengin oldu
0BeğenmedimŞikayet
Batı_Trakyalı ()Sanki hiçbir şey olmamış gibi , hiçbir şey yaşanmamış gibi yoluna devam.
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()Bosuna baskı yapıyorsunuz. Bir Arjantin gibi olamadiniz
0BeğenmedimŞikayet
TarikAbi ()ya pardon yanlışlıkla 100 milyar $ almışım satmak yerine BENDEN ÖTÜRÜ BE YA :)))
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()Kur gitmek istiyor sanki bırakmıyorlar gibi bu iğneler hayra alamet değil
0BeğenmedimŞikayet
KarlMarx1905 ()Mesele 33.60 dan satmaları değil de makas aralığının tam 1 lira olması… Alınıp satılmasın diye.
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Bu ne ya ağam bizimle eğlenimi:)))
0BeğenmedimŞikayet
Hayalbaz35 ()Aynen öyle. Dun döviz büroları 33.60 dan satıyordu.
altin_takipçisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fiziki_Yatırımcı ()Haşin erkek benjo
Haaa hahaha (:
0BeğenmedimŞikayet
altin_takipçisi ()Kapali carsida bahçıvan makasi ile satiyorlar
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
suleymanxz ()Dolar neden bu kadar hareketli bilen var mı