Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()20. 00 kapanışını 4. 7350 civarı yapıp yanına da bi yeşil mum açarsa tamamsır bu iş
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Can sıkacak durum yok elbet çıkacak ama yarın ama haftaya. Senn alımlar aşağıdan zaten dert etme
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()dolar ziyadesiyle canımı sıktı bugün ya ben cıkıyorum gelirim geceye dogru..
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()Takipteyiz ki ; )
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Ben bugün bi parça sat al yaptım. 4. 7550 bankaya verdim 4. 75 ten geri aldım :) dövizden ayrı kalmak korkutuyor :) yoksa buralardan almak güzel olurdu
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()En gıcığı ekrana bakıp hamle yapamamak; bu hafta becere bilseydik kaç kuruş kârı cebe koymuştuk; bakıyoruz öyle of cesaretimiz kırıldı
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Bizde düşüşü seyrettik, yine harikaydı :)
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()Selamlar, benim toplantım sabah 9. 30'da başladı şimdi bitti. Yükselmediği gibi yerinde de durmuyor şu $.
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()gbpusd paritesine uzun zamandır bakmıyorum ama dipler 1, 30x ler yıl sonu hedefi 1, 45 ler öyle not almısım uzun vade (long) icin
Genelde dolar arttıgı zaman gbp gbp arttıgı zaman dolarda artar..
Yükselen trenddeyse dövizler tl karsısında genelde dolar 1 artarken gbp 3 artar..
Suanda trend belli degil
ama gbpusd = 1, 32 sen diplerden usd ye gectiysen hatalı islem olmus olabilir eger gbp tekrar 1, 30 ları görmeyecekse takip ediyormusun gbpusd yi
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()yok yawbende sans yok::(gbp deydim; usd yukarigidiyodu; usd yegectim; gbpyukari gediyoo:::(((bu ne yawf ! :(iki bucuk yildir her hareketimden sonra boyle oluyo:::((
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()dxy 4h ta yeşil mum acmaya calısıyor ee güzel acta artık rahatlayalım be arkadas.. :/
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Abd borsası düşüşle açtı o yüzden dolar yukarı vurdu
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()iste suanki civarlarda o 95 lerde kalmalı cizginin altında kapanıs yapmamalı en azından tepki verene kadar ... ://
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()4. 7470 i de kır 4. 75ten sonra 4. 7670 e gidelim. ytd
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Konu: #10785903 Grafik detay ve yorumları

Gelir gelmez kendi bilir gelirse satıs düşünürüm gelmezse duruma göre aksiyon alırım..
Gün icinde attıgım günlük MACD sinyalinin kırmızıyı asagı kesmeye gitgide yaklasmanıda göz önünde bulundurarak sadece günlük hedef diyorum 18:00- 00:00 arasında
Sahsi düsünce yatırım tavsiyesi degildir..
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: @Sledgehammerr yine grafiği atmayı unutmuşum

@Sledgehammerr yine grafiği atmayı unutmuşum
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Bu bnm uzun zaman önce çizip yüzüne bakmadığım dxy grafiği bant tepesinde kırarsa yeni bant ister. Birde günlük grafikten bakarsan tobo ihtimali var gibi
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()17:40 b ist kapanır dolar tırmanır büyük ihtimalle..
Sahsi görüsüm dolar buralardan cıkmalı tepki vermeli üst cizgiye kadar sonra düsecekse düsmeli..
yatırım tavsiyesi degildir..
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Bu dxy nin olayı nedir cözemedim piyasa acıldı dxy cakıldı
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()7260 altına düşmese bari de bozulmasa
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Hadi insallah..
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: #10785141 Grafik detay ve yorumları

4.7380 hem dklıkta tobo boyun çizgisi hemde bizim yükselen kamanın alt çizgisi, tekkrar içine girmesi lazım
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Yanlış anlamadığına sevindim :) Yaralar toparlıyor bakalım inşallah iyi olacak
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()yok dostum yanlıs anlamadım biseyi baba nasıl oldu iyimi
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()4. 7380 üzeri 4. 7460 ve 4. 750 Ytd