Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()hocam öğleden sonra bakalım bugün 1. 5 milyar dolarlık ihaleye 750 milyon dolar lik teklif gelmiş demekki dolara rağbet yomuş öğleden sonra izleuyelim veiler var abd tarafında
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
sertokus ()Bu şu demek mi 4. 76 nın üzerine çıkmaz. Kusura bakmayın yorumlayamadım grafiği
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()süper tobo emeğine sağlık
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
5BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #10884822 Grafik detay ve yorumları

@tallaz4478
Seç beğen al. dikkat edersen 69 - 70 bölgesi en kritik bölge 3 ayrı direnç o aralıktan geçmekte.
Tüm dirençler fitil ucundan alınmıştır.
ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()sütlü olsun usta benim ki :/
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Murat2525 ()Keyfle içeriz teşekkür ederim üstad
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Gün güzel başladı. spek kağıdım. zararı %31 e düşürdü. 3 günde %60 dan buraya geldi. Dolar da rotada. Bir kahve söyleyeyim kendime. Sizde ister misiniz? ;)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Konu: #10884478 Grafik detay ve yorumları

MACD dan hızlı olacak belki ama ben kuvvetli olasılığı belirteyim. Grafik 4 saatliktir. ytd.
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Konu: #10884407 Grafik detay ve yorumları


Selam,
trendin döndügünü teyit edebilmemiz icin
a) İgne attıgı fibo direncini kırıp en alttaki mavi trendin üstüne cıkmalı yükselmek istiyorsa dolar.
b) 4, 65 ve 4, 688 direncleri üzerinde 1day kapanıs yapmalı dolar
c) Macd ve Rsi pozitife dönmeli 1day da
Belirsiz trendler sıktı artık.. destek direnc izlemeye devam..
Bilginize
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Günaydın,
4h ta macd al sinyali verdi evet
ama stocastic ve rsi henüz al vermedi 12:00 kapanısı insallah 4, 65x üzerinde olur. Olursa güzel olur.
Bilginize
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()hocam nasılsın keyifler nasıl
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()direnç ve destek çizimlerinde fitil uçlarını kullanınız. grafikte sol tarafta mıknatıs ( Nal ) işareti var. onunla fitil uçlarını rahatlıkla yakalayabiliyorsunuz. Mıknatıs sürekli aktif kalmasın çizimleri zorlaştırır. sadece nokta yakalayacağınız zaman aktif ediniz.
tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()Konu: #10884094 Grafik detay ve yorumları

bu grafikte gnelde hocamın grafiğini destekliyo ama kendisi nasıl çizdi bilmiyorum
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()dostum bak genelde hocam ile benim cizdiğim direnci kırarsa hedefi aynı
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sokment ()Ellerinize sağlık hocam...
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Konu: #10884021 Grafik detay ve yorumları

@gnlde @gariban1
mezar tasından sonraki trend degisiminin bittigini teyit etmeye calısıyorum.
Bilginize
0BeğenmedimŞikayet
AslanBaşak ()Hadi hayırlısı hocam :)
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()dosatum grafiği nasıl çizersen ciz mutluka hedefleri aynı
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Bekliycez hocam dünkü duruma gelelim gerisi kolay, zaten @gnlde ustanın benzerlik çalışırsa ihya oluruz
AslanBaşak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Aynı hedefi farklı yollarla bulmuşuz bi alt yorumda grafiği var :)
tallaz4478 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()6470 üstünde kapattı altına düşmediği sürece 6865 ister. Bu sefer bolingerdeki daralmayı yukarı genişletmeye başladı hadi hayırlısı
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()Konu: satıuş hedefim çeyrek inşallah gelir diyeym

satıuş hedefim çeyrek inşallah gelir diyeym
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()4h in belirli indikatörlerde al veriyor fakat 12:00 kapanısıyla diger indikatörlerinde bunu desteklemisini beklemedeyim..
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()Konu: #10883564 Grafik detay ve yorumları
[grafik d=78544_GRle268u.png][/bu fiyat satış hedefim inşallah gelir
0BeğenmedimŞikayet
tallaz4478 ()hoşbuldun dostum bakalım mb ihaleyye ne kadar teklif var fdün 1 parca dolar aldım 4, 66 dan umarım güzel kar ile satrım
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)