Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()Y ben 10 yıldır tv izlemiyorum demiştim ya o yüzden hemen hemen çoğu diziyi izledim Amerikan yapımı çoğunlukta tabii İngiliz yapımı daha az sektorde
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Ekti galiba bu akşam... Pssst... alooo... kaaankiiim... ses... ses... ses... @gnlde :))
rainyday için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()destek ekibi pistte senin kankin yok ama
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Aklımda olsun, izlediğimiz bitince ona da bakarız
rainyday için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Kimse Bilmez bitti Eksik Bir Şey başladı... Youtube benim neyim eksik, bi de ben dağıtayım seni dedi heralde :))
rainyday için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Heee kırmadı di mi beni sağ olsun :))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()Ne dinliyon söyle bakam
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()poldark 4. sezon izliyordum bitti:)İngiltere dizileri favorım
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Valla youtube bağlandım ööyle takılıyom... :)))
rainyday için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garantici_ ()Yani dusecekmi yarin sabah almayalim mi
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Bak sen çağırınca geldi hocam :)
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()teşekkür ederim, can sıkıntısı işte nereye sarsam dedimdi @gariban1
sonra bistte hisse alım satımı videoları izlerken buldum kendimi ; )
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()Hoş bulduk napan
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()Bugün dolar normal değil ons düşüyor endeks çıkıyor Amerika S400 olmaz diyor AB olumsuz açıklama yapıyor daha birçok sebeb...
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Kankiiimmm... Sen neredesiiin? @gnlde
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Oş geldiiin :)))
rainyday için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
rainyday ()Ben geldim. Dizilerimin yeni sezonları başlamış uzun zamandır izleyemiyordum özlemişim
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Yok yaa, dövizde değilim, geyiğe geliyom ben buraya :)) Sırf @rainyday için demiştim valla :))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()İlk mesajda dil altı almış, senn sonraki mesajını görünce kendine gelmiş @rainyday hocam :)
Yalnız sende de böyle bi durum olmuş olabilir :)
eurotl için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Konu: #10899449 Grafik detay ve yorumları

15 dklıkta bolinger yine daralıyor. Önce alt duvara çarpıp sonra yukarı yapsayaa :)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Hee pariteymiş pardon, bundan önceki mesaj iptal :)))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Alıştıra alıştıra yazaydın, @rainyday de okuyodur şimdi :))
gariban1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()hatrın icin baktım

uzun vade 1month grafik her mum bir ay
Grafige göre bu ay dünya tersine dönse gidecegi yer 1, 23x (max) düsecegi yer 0, 95x (min)
Ben paritede cöküs bekliyorum hemde cöküsün kralını ara yükselisler olabilir 7 ye gitmeden ama 1 in altına düsecek parite uzun vadede (buradaki uzun vade nedir kim bilir belki 12 belki 24 tane bar sonra her bar 1 aysa hesabı siz yapın.. belki 1 sene belki 1 bucuk sene..)
Yakın vade bilmiyorum formasyon falan bakmadım..
ytd..
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gariban1 ()Niyeti kötü gibi :) fibo 0. 382 ve 0. 236yı çok güzel denemiş yukarıyı kıramayınca, aşağıyı kırabilir. Ytd
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
eurotl ()Hahaha :)) Bu Ökkeş başka Ökkeşşş :)))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)