Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
katu ()selam, arkadaşlar bugün yorgunluk çöktü sayfaya sanırım, Cem Karaca- Islak ıslak
:)
0BeğenmedimŞikayet
rainydays ()Herkeste bir sessizlik olmuyor böyle en aceminiz en zarar eden ben reyni sizi gülümsemeye davet ediyorum Sezen den gülümse diyorum :))Hepinize iyi geceler
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Ahmet Kaya - Sözüm Şiirlerin Mükemmelidir. @Rahmetliolduk
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Konu: #11036661 Grafik detay ve yorumları

Bugün paylastıgımız destekler her ne kadar dogru verilmis destekler olsada birer birer kırıldı
Önce ic ücgenin altı, sonra dış ücgenin altı simdide, sırat köprüsünde altı düşüşü derinleştirecek noktadayız.
buranın altı her ne kadar düşüşü devam ettirecekse de bakalım görelim tepki ne düzey olacak..
Yeterli tepkiyi görmezsem 4, 585 tan girdigim bir parça icin sakalıda kesebilirim..
Kesinlikle ama kesinlikle ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()4, 585 ten bir parca dolar alındı.
ytd..
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()Eyvallah Hocam,
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Garantici_ ()sizce kaça kadar çıkar yarın
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()hayirli aksamlkar ustad, bende basini bekliyom, sanki ben gidersem ucuruma yuvarla-
nacak deyi::((
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
gnlde ()4, 60 ı görsün eve doğru yola çıkayım dedim kendi kendime. sözümü tutayım bari :))
Herkese hayırlı akşamlar.
0BeğenmedimŞikayet
gnlde ()Birden yorumlar kesilince insanın aklına bir dünya şey geliyor. Güzel günlerdi:)) @leo09 bak kim uğradı ;)
The_LORDHARD için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
The_LORDHARD ():) h. bulduk aralarda gorunelim kendimizi unutturmayalım dedik :)
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()sende sagoll @Sledgehammerr kardeş... :) iyiki sabah bir parca usd yi gbp ye gecmisim.. bak kârdauim.. hepsini gecseymisim iyiymis...
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()anlayısın icin sagol abla..
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()@katu paritemi yapsak dicem ama onsa da hic güvenmiyorum tekrar 1238 leri bekliyorum kaldıki haftalıkta eurusd ye baktım 1. 17782 de direnç var tabela cok yakın vazgectim :))
1BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()vebali tabikide benim boynuma... ! hic sizler gibi emek veren , artniyetsiz insanlari sucluyacak yapi varmi bende:) zati duserken hep dusundugum nseydir benim.. hep cikarken mi kazanilir; bilen duserkende zamaninda satanlkar , alttasn aliyo kazaniyo.. sen bilgilendirmeyi eksik etme bizdennsagolasin, varolasin.. :)
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Aman abla sadece bilgi amaclı paylastım vebali olur kararlar size lütfen panik yapmadan degerlendirin olayları son karar sizin olsun
zararkes yapmaya karar vermek zor bir karardır sonucları iyi düsünülerek yapılmalı..
Bu konuda birsey diyemem ben :(
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olwayslose ()ayyyh ben uyumusum .. indi gordum , zararkes mi yapim acep, ne edim.. ? ::((
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Bugün ne garip bir gün tfx te bir tane bile emrim yok tertemiz sayfa öyle bakınıyorum boş boş :))
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
katu ()ben de tırstım bekliyorum zaten ; )
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()ben haftayı bekleyeceğim galiba, şu kabineyi bi görelim risk mi bilmiyorum ama terse düşmekten iyidir zannımca... ytd
üstteki kısım @Sledgehammerr için idi..)
0BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()seni sevindireceğim ama haftayı beklemen gerekecek galiba, bilgin olsun :))
ben haftayı bekleyeceğim galiba, şu kabineyi bi görelim risk mi bilmiyorum ama terse düşmekten iyidir zannımca... ytd
katu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Valla yalan yok benim sepette olan dolarlarda terste sadece dün aksama dogru gözlemlerim beni 1/3 ünü tl ye cıkmaya zorladı. ( Bu parcayı stopla cıkmadım istedigim kadar olmasada bir miktar kardaydı )
Simdi onunla ortalama düsürücez yapcak birsey yok tepki gelmezse 4, 589 dan bende bir miktar girmeyi düsünebilirim..
İzleyecegim.
kesinlikle ytd..
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
katu ()@Sledgehammerr eline sağlık, ders notlarına ekledim, yararlı bilgiler teşekkürler
di mi ama :) @mymar33
mymar33 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
mymar33 ()eline sağlık kardeş, problem kişiye göre yalnız:)
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Sledgehammerr ()Alt yorumda shooting starı özetle anlattım.


Shooting star ben geliyorum diyor sanki her ne kadar kapanısa daha vakit varsa da
bugunki günlük muma bakacagız artık ama 4h ta dıs ücgenin altını kırdı usdtl
Ek olarak dxy 94.33 destegi kırıldı.
En asagıda tek kalan 4, 589 ordandan saglam tepki gelmezse büyük problem
@gnlde @gariban1 @mymar33 @katu
@olwayslose @eurotl @rainydays @Rahmetliolduk ve tüm ceyrek altın sayfası sakinleri
kesinlikle ytd..
Aklınızdan bulunsun diye bilginize.
Sledgehammerr için cevaplandı (yorumu göster)