Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorumlar (67)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Eyvallah abim sagolasin.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Herkes suçlu arama peşinde bi karar veren arkasında durmalı el aleme çatmanın anlamı yok @Eso_derler moralini bozma
Tamam
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Sana katılıyorum abi... Ancak üzüldüğüm nokta düşuslerde değerli insanlara catmanın anlamı yok misal grafik atılıyor söyle olursa böyle olur böyle olursa soyle olur adam işine geleni alıyor kendine alim yapıyor sonra düşünce suçluyorlar linç ediyorlar mesela @Kuyum grafiklerinde hep şayet şurası gelirse burası gelebikir diyor veya karar noktası diyor alim yapıyorlar sonra aşağı kırıncada adamı linç ediyorlar ayıp valla çok ayıp.
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()Böylesi durumda gerekli aksiyonu alacağımı yazmıştım @GümüşlerinAdamı haberdar
Tamam
Abbas__baş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abbas__baş ()74 altı kapanış aldığında üstüne veriler yeşil gelince hikayenin böyle olması doğal geri dönüş bekleyeceğiz @Eso_derler
Tamam
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Terbiyesizlik yapan sensin senin yorumun duruyor hala
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Deme öyle dostum adam 15 gün süre verdim dedi istediğim şekilde ikerlemezse emri iptal ederim demişti... Bak ben en az bir buçuk ay verdim kendime en fazla 2 ay o 140 150 gelecek başka yolu yok... Az sabır... Ayın sonunda önünüzdeki haftalarda güzel şeyler olacağını düşünüyorum Altın a nazaran gümüş daha iyi olcak ( önümüzdeki haftalar için yorumum.)
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Terbiyesizlik yapma bu kaç oldu yazdıgim sayfamda duruyor.
Bavkan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bavkan ()Hani 15 gün içinde 135 gelecek ti 15 gün bitti 100 geldi daha burda yorum yapiyorsun
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()104.18567 den bir kademe daha aldım aldigımi karla satmadigım surece bu hafta başka alım yok. Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()105,76870 den bir miktar daha ekledim. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Özellikle de baktım 107,83 e kadar verdi alım emri gerçekleşmedi sonrada 107,80 olan emir 107,85 ten çalışmış. 106,83899 dan bir miktar daha ekledim aşağı doğru devam imşaallah. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()107.80 den alım emrim gerçekleşti. Alta artan oranlarda emir girmeye devam inşaallah. Engelci yan hesaplarını etiket yapıp diğer hesaplarıyla sataşanlar umurumda olmuyor. Muhattap ta olmuyorum. Bir gün takibe alıp ertesi gün çıkma numarası zaten 6 senelik bayat numara benim takipçiye de lika da ihtiyacım yok üye oşmadan sayfayı takip edenler için yazıyorum. Aynası iş kişinin lafa bakılmaz. Yt
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Şu adam bazen sınırları zorluyor gereksiz biri gibi geldi bana.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Anlım Üst bant rakamaı geçerlidir. Herkes burada buraya bakıyor.
İster bankadan, ister komşundan, isterse de bacanağından al, fark etmez.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Günaydın. Belli olmaz her rakam gele bilir, bazen olmadık yerlere iğne atıp saniyeler içinde yukarı dönüyor. Ben hep tedbir olarak emir giriyorum ytd. @PİA19 çünkü 113 üzerindeyken satışı kaçirdım. Her islemimi anında yaziyorum satsam yazardım. Ytd
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Gnydn üstad gelirmi dersin
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()107.80 e bu gün gecerli emir girdim. Daha yukaridan da ekleye bilirim. Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
PİA19 ()Rakam hayallerde bile görülemeyecek kadar güzel
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()109.47231 den fazlasıyla geri aldım. Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()111,79775 ten altıda bir sattım. seyretmek yok ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()109.83442 den gecen hafta sattıklarimı fazlasiyla yerine koydüm. Ayni sistem devam inşaallah. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bunların mesleği bu ... Edebimden yazamadım. Siz anlayın
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Her hafta makas açıkken aynı manipülasyon ya yukarı ya aşağı sonra ortalarda gezdirip alana aldırmamak tereddüte düşürmek. 105 ve 93 TL uç noktalara alım emri girdim. Makas düzeldikten sonra duruma yukarıdan da alabilirim. Şu an makas 10 TL den fazla sabah 8 - 10 dan önce düzelmez takip etmeye gerek yok. Al satla toplamaya devam inşaallah. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()111.26853 yanlış yazmışım 113 ü geçerse son parçamı satar geri dönüş yakalayamadıgim surece bu hafta başka işlem yok. Ytd.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()112.26853 te aynı miktar sattım. Aşagida % 80 alan buyuk bir zevkle isterse satar. Yalnız şurayı gecerse hedef bura buranin altinda kalirsa sura tarzinda islem yapan varsa kendi bilir ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()110.72834 ten aynı miktar sattım yukari dogru devam. 29.5.2026 saat 15 e kadar son grafikli yorum gecerli ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()110.17602 den % 10 sattım. Yok suranin altinda bira var terste kalırsin gümüsun tersi pis en iyisi altin burdan satarsan arkadan bakarsin eksimi duzelt canım cicim rica ederim sende sağ ol kardeşim kahve ısmarladim denizi seyrediyorum nasilsin tesekkür ederim yok uzun vadeciyim yok makas var roket var 1 TL den aldıgim gumusler duruyor 170 den satmadim 84 u gordum ucacak 200 olacak 1000 olacakv. s ver eksiyi gene rezil oldun binbirsurat % 80 toplanir diyen birini gordunuz mu ? Ytd
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
REŞAT12 ()Benim sisteme göre geri cekilmesini bekleyip elde yoksa alina bilir diye düsunuyorum zaten ekranda yazanin altinda satiyor ekranda 111.30 banka 110.96 dan veriyor bazen 50 kurus asagi veriyor. dolar ekranda 45.90 banka 45.76 @Seyhanefe @Beyzax sağ olun cümleten herkesin bayramı hayırlı olsun.
Veys2121 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Beyzax ()Kurban Bayramınız mübarek olsun hocam, sevdiklerinizle nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar geçirmenizi diliyorum.
REŞAT12 için cevaplandı (yorumu göster)