Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Öyle bir yanıldnki hataa üstüne hata yaptın. Bu da bir hayat dersi olsun. Hataanı anlayıp günahnı aldıgn insana dedign laflra bak. Etme özr zaten. İşte böyle ben yanlmam diyeni yanıltır hayat.
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Sıradn biri sensn ne yazk ki. Değer bilen anlam yüklüyr siz çıkar amaçlı bakıyorsunz ki demek ki böyle yorumluyorsunz. İnsan bir dinlenr. Yüzümün kızarmsna izin vermdi günahını aldım yazıp bir de bu tür şeyler yazmışsın bu nasl tutarlılık?
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Tamam telafi... İnşallah dua edelim yinede hepimiz yorulduk...
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Yakın zamanda onunda kayıbı olmuş hassas kapatalım bizde...
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bu ara hassas biraz. Anlayış gösterelim. Atlatır İnşAllah
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Neyse öyle denk gelmiş. Kapatalım daha iyi.
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()@Asiii__ beni anlamş duruma açıklık getirmiş ama haksız muamele yapan arkadş kendi kendine konuşmş insan bir dinlenr ya @koc1903
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Ne diyeyim ki kapattım hocam ben... Gerçek yoruldum bende
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Müsait değildir dedim
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Girmedimki buraya nasıl yazayım. Senlik bir durum yok ki sana neden yazmyayım yoksa. Evet dinlmden insan yargılıyor görmemşm ve bir vefat durumu var. İnsan hiç mi düşünmz ya @Asiii__
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Bilmezki yaptığı ayıp birşy insan bir dinlenr sebep sorulur öyle hareket edilr. Gelip can skan kendisi ama dertleri biter diyor işe bak
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Aceleci olmasak ne güzel olacak değil mi? İnsann işi çıkar, ani bir durum olur vb. gün bitimne kadar yazmasm bile ya yazdım da görmedinz sanırım dense bunlara gerek kalmaz ben hep önce bir iyi tarafından bakarm böyle uygularm da
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Böyle edebi laflar yerine biraz da insaani durumları hesap etsek güzel olmazmı. Bana her hafta gelp bulaşn birilri oluyor @Asiii__ biliyor bunları. Bunaldm artk kimsenn kalbni kırmamk için harkt et ama yinde yaranama :/
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Telafi sürekli alıngan, sürekli bişe çıkarıyo aklımda olmayanı... Umarım toparlar kendisi.. İnsan bukadar şeyi kendine yorumlamaz...
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Nereye gitsem takılacak birşey buluyorlar görmemişim fark ettim hemen yazdım 1 saat geçmiş sadece insan bir görmedniz heralde falan der hemen iyiki varsın engl! çok önmli hayti birşey sanki bugüne kadar her yazdığna cevap yazmışm bir kere gözümüzden kaçtı diye yapılan muamelye bak! @Asiii__ @koc1903
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()@Asiii__ @koç1903 @dinçersiber
Telafi_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Telafi_ ()Bu mesaj düştü ben gördüm. Üzmeyin birbirinizi. Hepiniz iyilik peşindesiniz. Sizlere saygı duyuyorum. Herkes biraz dinlenip gelsin mola verdim hepinize)
0BeğenmedimŞikayet
koc1903 ()Sen istersinde ben kırar mıyım seni hiç gerçekten kıymetlisin, Rabbime emanetsiniz, hiç unutmayacağım sizi..
Kapatın artık lütfen kapatın.
https://yorum. altin.in/tum/sterlin
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Kapatın artık lütfen kapatın... Daha bu tür yorumlara evet yazmam. Enerji bırakmadınız. Gece sabah hakkınız yok. Size bişe etmeyen insana sizde düşünün buda son yorum... Cevap vermeyin daha lütfen... @Asiii__ bu nedir ya herkes işine piyasaya odaklansın hakkaten parkta değiliz... İyi günler dilerim..
koc1903 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Tamam kardeşim. Sen nasıl iyi hissedeceksen kendini öyle davran yaklaş. Ne birinin dedigine takil ne de kendini üz. Herkes nasibince duyar görür. Sen iyi birisin bunu inkar edecek tek kişi yoktur bu sitede.
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
koc1903 ()Tek bişeydicem sakin kafayla yazdığını oku eğerki aynı şeyi tekrar yazarım sana diyorsan dicek bişeyim yok cevap yazmasanda olur..
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Çıktıysan yeterli izle daha üstler gelirse diye öyle bak
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Asiii__ ()Takip et yukarı attıkça azar azar gram gram sat bari... Birden bi buçuk kilo olmadan parça parça ver. Ytd... Aynen nasip... İnşallah abi yok daha piyasa yorumu yüreğim kaldırmıyor çünkü kimseninde hakkı yok. Yeter... @Asiii__
engalt28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()104.483ten 500gr çıktım
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Yok yok üzülmem. Tamam öyle yapayim. Aynen dedigin gibi yukarı gitsede malimiz var elhamdülillah. Sen de üzme yipratma kendini.. su akar yolunu bulur kardeşim
Asiii__ için cevaplandı (yorumu göster)