Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
3BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #21605348 Grafik detay ve yorumları

Arkadaşlar ben ons altına baktığımda genişleyen takoz formasyonu görüyorum. farklı bir şey gören varsa yazsın bu formasyonda nerelere kadar çıkacağı görülüyor bu kırılmadığı müddetçe sıkıntı yok. ama ya bir de kırılırsa o zaman aşağıda gapı doldurmaya gider
0BeğenmedimŞikayet
Zırtokadı ()Alıpta satmauanlar İhya oldu. Alıp satmayanın burda ısı nedır. Zaten al sat kaybettiriyor. Soru sordun cevap verdim.. Sana mantıklı gelir yada gelmez benım doğrum bu...
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yigit88 ()Arkadaşlar merhaba sterlin almayı düşünüyorum buralardan alım uygun olur mu
2BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()@Akif44 Akif hocam bu altın hiç mi alım fırsatı vermeyecek 2 aydır hep yükselişte dolar kıpırdamıyor ama ons cıktıkca gram altında cıkıyor düğünlerde var kuyumcudan almak için alım fırsatı dogabılır mi?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gkcn ()hocam ilk defa yorumlarınızı okudum çok bilgili olduğunuzu dusunuyorum bugüne kadar hep altın aldım yattım hiç kaç para diye bakmadım ama bu sefer şartlar farklı sadece ons gittiği için bir yerden dönecektir ama nereden sizce ne yapmalıyım tamamen sorumluluk benimdir gümüşte var biraz elimde 4.10 ve 4.80 onun içinde fikir verirseniz sevinirim
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Konu: #21604597 Grafik detay ve yorumları

Arkadaşlar altın gümüş oran grafiğinde ise 96 ve 104 de gap oluşmuş ilerde buraları doldurmak isteyebilir altın gümüş paritesi güçlü destek noktası olan 80-81 hattında durdu gümüş artık hadi ben bu günde yüzde 7 yükseleceğim diyemiyor artık neden arada köpük vardı o köpük gitti artık
3BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()sayın hocam çanağı tamamlar ya orada ikili tepe yapıp dönebilir ha yükselmez mi hocam yükselecek olsada orada bir düzeltme yapması lazım. altının çıkarma maliyeti şu an kaç dolar 1000 dolar civarı ama mal 1900 dolara çıkmış ona göre düşünmek lazım. nedeni ne? nedeni devletlerin karşılıksız para basması peki bu para nereye gidiyor? güvenli limana öyle yada böyle altın şu an maliyetinin üstünde bir fiyatta bu ne demek köpük demek başka türlü izah edemiyorum
Bağlayıcı için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bağlayıcı ()Akif usta 1900gelmek üzere 1911 merak ediyorum umarım oradan döner. ama hiç döneceğe benzemiyor
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()hocam dolarda beklemek extradan sabır ister. dolar yerinde kımıldamıyor gerçekten çok sıkıcı olmuştur. al sata karışmam hocam kendi kararınızı kendiniz verin
CcCmetehanCcC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Melaike ()Aynen canım mesela 2.50 den aldığımız dursaydı ana para kadar kâr sitres bile yok yat uyu kendi gelir o fiyata uzun vadede kazandırır
GümüşTüccarı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GümüşTüccarı ()Okudum hocam elinize saglik.
@Melaike sizin de guzel gonlunuze saglik ustadim:)
Demliçay12 için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
CcCmetehanCcC ()Merhaba Akif hocam nasılsın dolardan sterlıne geçmek mantıklımı hocam teşekkürler
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
rsm16 ()Tesekkurler hocam.
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Seres ()Aynen nasip meselesi
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GOLDFAİZ ()dx düşerken yükselmiyor .. euro yükeliyor
dxyükelrise bunu yer 1.20 altına ceker ..
1BeğenmedimŞikayet
Huseyin0640 ()Tamam abim sağolasın
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Çermik ()Teşekür ederim..
Espri yapıyorum kardeş..
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
honourr ()Altın gümüş alanlar ihya oldular 3 ayda. Nasıl terste kalıyorlar? :)
Bana da bu zamana kadar cazip gelmedi o ayrı ama çok pişmanım. Parayı 2 ye patlayabilirdik 3 4 ayda
Zırtokadı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Terapist3531 ()Çalışmalarınız için emekleriniz için bunca kişiye yardımcı olduğunuz için Allah razı olsun... Bu arada yeni bir çalışmanız olacak mı @Akif44 hocam ... ?
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()Eyvallah hocam sağolun
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Demliçay12 ()Gümüş sayfasına yazdım , sterlin sayfasında çıktı:))
Kusura bakmayın arkadaşlar...
0BeğenmedimŞikayet
Zırtokadı ()Özel nedeni yok ama gercekten al sat yapılacak materyaller olduklarına inanmıyorum alanlar coğunlıkla terste kalıyor yada dusermı cıkarmı korkusu ile satmıyor. Ama parite konusu harıka...
honourr için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Yedikıta ()Buralarda n alinirmi
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Akif44 ()yok hocam ons zirvede zaten sterlin ise dibde bir biri ile bağlantısı yok
Huseyin0640 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Terapist3531 ()Sayın hocam @Akif44 ya sonra ? :))) Emeğinize sağlık çok teşekkür ederiz ...
Akif44 için cevaplandı (yorumu göster)