Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Kimimben06 ()Bu sefer bilmiyorum ama hatırlarsan 2011 deki senaryonun aynısı olursa vay milletin haline kardeşim ytd
haylazcool için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
haylazcool ()1710 altı çok çok zor
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kimimben06 ()Bak gümüş için yorumum ve aynı cevabı veren biri
Ruyansa gorursun 5500 =))
Bu yorumla ilgilidir:
5.50 leri bekliyorum belki biraz daha altına düşebilir jarden altın düşmeye başladı jarden sence düsermi daha
Yorum sahibi: Kimimben06(7 gün önce)
https://altin.in/bildirim
YTD
haylazcool için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
haylazcool ()Rüyanda görürsen git abdest al namazını kıl kelimeyi şahadet getir diyim :)
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kimimben06 ()Arkadaşlar altın 350 lere düşermi sizce düşmeye başladı ytd
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: yükselen kama formasyonu
Bilemeyiz ustad, zamaninda 50 dolardan inmis martta da 11. x dolar gormus gumusden bahsediyoruz, kimse bilemez ytd.
LOCKET için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
LOCKET ()Konu: yükselen kama formasyonu
Gider mi 18.8. Giderse 14 lwri falan gorme ihtimalimiz var mi tekraddan @halhil
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: yükselen kama formasyonu
4s de 18.8 de gap var sanki, oraya kadar gidermi bilmem ama bu da profilime not olsun ytd o.0
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
comancava_ ()Bı ileri beş geri hiç sasirmadim
1BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #22625846 Grafik detay ve yorumları
O da olacak kardeşim ha bugün ha yarın. Gidişat maalesef kötü.
halhil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()DXY çok çılgınca davranmakta 95 civarı ben de ilk parçayı alırım
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
ticaret_adamı ()aldım dostum parçalı ise 5.75 heleki ilk parça ise manyıklı
Tonyalı_Ernesto_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()Üçüncü parçayı aldın mı dostum? Ben daha başlamadım
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ticaret_adamı ()toplar dostum eğer onsu 15 lere indirmiceklerse
Tonyalı_Ernesto_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()5.50 den gümüş alıcı toplar mı sence?
ticaret_adamı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ticaret_adamı ()yarın döner die bekliom dostum
Tonyalı_Ernesto_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()@ticaret_adamı sevgili dostum DXY nereye kadar tırmanır?
1BeğenmedimŞikayet
howmuch_ ()Konu: #22623435 Grafik detay ve yorumları
yapmis oldugunuz degerli analiz çalismaniz için teşekkür ederiz.
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
halhil ()Bugün sterlin bence çok sağlam durdu maşallah..
Osim için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
halhil ()Konu: #22623005 Grafik detay ve yorumları
Şuan deniyor hocam tekrar :)
DAHDr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Osim ()Pariteler can çekişiyor. Dolar show yapıyor
0BeğenmedimŞikayet
comancava_ ()Birazdan 9.73 e geri döner 1 haftadır böyle fıtık etti
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Konu: #22619279 Grafik detay ve yorumları
Hocam dolar direnç kırıldımı yukarıya çıkarmı daha
Teşekkürler
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Nevkar1976 ()Konu: #22619079 Grafik detay ve yorumları
Dolar direnç kırıldımı
Hayalbaz35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalbaz35 ()Konu: #22618775 Grafik detay ve yorumları
Rica ederim
halhil için cevaplandı (yorumu göster)