Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
6BeğenmedimŞikayet
DAHDr ()Konu: #23452123 Grafik detay ve yorumları

indikatörler 4 saatliklerde dip bölgelerde olduğumuzu göstermekte. Ytd.
2BeğenmedimŞikayet
Kmlua ()Böyle zamanlarda yorum yapmak zordur ama ben yine içimden geçenleri söleyeyim. ons da orta ve uzun vade yükselen kırıldı. ciddi bir haber akışı gelmezse geri çekilme derinleşir.185× seviyeleri takip edilebilir. Dövizde de çok kritik seviyelerde fiyatlama sürüyor yapılan açıklamalar merkezin faiz artırımına sıcak baktığı yönünde bunun fiyatlamaları da şimdiden başladı. Bu seviyelerin altında kapanışlar elinde döviz olan arkadaşları biraz üzebilir. çok dik yükseldi ve göstergeler bu yükselişi desteklemiyordu bi bahane gerekiyordu ve bu sert yükselişin geri çekilmesi de sert oldu. günler öncesinde yazdım az öz yorum yaptığım için arada kaynadı. herkese bol kazançlar Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
0BeğenmedimŞikayet
Ahmetr06 ()Böyle bir düşüş yok be
0BeğenmedimŞikayet
Ahmetr06 ()11'i en az 1 sene göremez artık
1BeğenmedimŞikayet
Kmlua ()Üstadım ben 1.22 lerden aldığımı halen tutuyorum minik geçişler yapıyorum. şu an yükselen kanal içinde hareket ediyo üst kanal direnci 1.329× oraya değdi bugün ve çekildi. ama güçlü duruyor parite ne zaman 1.30 lar altına sarkma olur değerlendirilir. alt destek için tam raham veremiyorum pc başında değilim. Ytd.
mst25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kmlua ()Üstadım altında düşüş beklediğimi nacizane yazdım ons da düşüşü destekliyordu. (aşı haberleri iç siyasi gelişmeler vs. )eve geçince ayrıntılı bakayım ezbere konuşmuş olmayayım inş.
Hamido için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
mst25 ()sterlinden dolara geçmek mantıklı gibi geliyor
geçen va mı
Kmlua için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamido ()@Kmlua Sayın Kmlua altından dolara parite mantıklı mı sizce, görüş ve değerlendirme yapar mısınız? Sevgi ve saygılar, doluya yakalandık, iyi akşamlar, Allah terste kalanlara sabır versin.
0BeğenmedimŞikayet
Giresunlu28 ()Aha 19 kasım gelmeden zaten dolar inince sterlinde 10.50 nin altına inmiş ?
Giresunlu28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Kmlua ()Haklısınız hocam gbp/usd kanal üst direncini test etti o da 1.329×lardan geçiyor. oraya değip döndü şimdi güvenli alım için ya kanal alt desteğine hareket yada üst direnci kırması beklenir. ytd
howmuch_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
hsnyvzckr ()Sterlindeki bu düşüş devam eder mi? 19 kasım da faiz acıklamasından sonra ne olur durum? Uzman yorumcu arkadaslardan cevap bekliyorum teşekkürler...
0BeğenmedimŞikayet
alimksed ()Bi arkadaş vardı zirveden altın alıp bir de anlatıyodu. marmaris mi neyse. onca üstad uyardı. bişi bilmiyor o şahıs dikkst edin.
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()Dolar endeksi güçlenince atınız, şimdi değil.
Svg07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()1 parça daha Benjamin alındı
0BeğenmedimŞikayet
howmuch_ ()22 ekimde dolar bu seviyelerdeyken, sterlin daha güçsüzdü, şu an sterlin daha güçlü, Dolardan Sterline değilde, Sterlinden Dolara geç mek daha mantıklı gözüküyor, ytd yanılıyor olabilirim.
Svg07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Kmlua ()Sterlin, dolar ve gram altında yükselen kırıldı önceki gün belirttiğim seviyelerin üstüne hareket göremezsek düşüş derinleşir. parite böyle durumlsrda candır alsattan daha stressiz ve güzel getirisi olur. kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
0BeğenmedimŞikayet
Mathauss ()Sterlin 9,99
0BeğenmedimŞikayet
Svg07 ()Sterlin sayfası selam. 5.95 den alınan dolarları mı sterline parite yapayım diyorum fikir almak istedim.
11.25 den düştü
Sizce mantıklımı
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()haklısın dostum
Ss123 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ss123 ()Nasıl güvenecek dostum tanıdığımda 30 bin vardı 2012 den beri tlde almıyor bir şey altın ozaman 80 di ozaman 2005 honda 26 bine satmıştım şimdi 100 bin açıkla bunu bana şuan 30 bine şahin alabilir belki
ResPectFuL için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tonyalı_Ernesto_ ()Bir parça dolar alındı
0BeğenmedimŞikayet
nursu123 ()Panik yok. ytd. nasip. zarara satmadım satmam. ytd.
1BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()- Vatandaşlarımızdan milli paraya güvenmelerini ve tercihlerini TL üzerinden yapmalarını istiyorum.
- Yeni bir istikrar, büyüme ve istihdam odaklı seferberlik başlatıyoruz.
- Tekrarlıyorum faiz sebep enflasyon neticedir.
- Faizlerin en azından enflasyon seviyesinde tutulma mecburiyeti bu konuda verdiğimiz mücadeleyi zora sokuyor.
- Hazine ve Maliye Bakanımızın ve Merkez Bankamızın yeni başkanının, enflasyon hedeflemesini ve para politikası araçlarını, temel yaklaşımlarımıza uygun şekilde, şeffaf, öngörülebilir, istikrarlı bir seviyeye en kısa sürede getireceklerine inanıyorum.
- TCMB'nin atacağı her adımda kendilerinin yanında olduğumu belirtmek istiyorum.
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()cumhur başkanı açıklama yapmış
0BeğenmedimŞikayet
ResPectFuL ()Ekonomi politikalarımızı fiyat istikrarı, finansal istikrar ve makroekonomik istikrar olmak üzere üç sacayağı üzerinde inşa ederek hedeflerimize ulaştıracağız. Bunun için uzun vadeli tasarruflar ve yatırımlar açısından elverişli bir ortam hazırlıyoruz.
- Acı da olsa doğru reçeteleri uygulamaktan kaçınmayacağız.
- Önümüzdeki dönemde ekonomi politikalarında güven ve kredibilite kazanımına daha fazla odaklanacak, ülke risk primini düşüreceğiz.
- Türk ekonomisine ve Türk Lirası'na güvenen yerli ve uluslararası yatırımcıların kazancını kendi kazancımız olarak görerek, yatırımcılara her türlü kolaylığı gösterecek, desteği vereceğiz.