Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
gimourwaters ()Böyle böyle insanları bıktırıp sattırıyorlar, yeterince kişi bıktırıldığında fişekler yukarıya.
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()bugünden sonra 2300 ün alti ni görmücezz ! varsa bahse giren burdayım.
0BeğenmedimŞikayet
Enver34 ()inşallah dönmüştür kardeşim ben şahsen onsta halen alıştayım taki enflasyon verisi bu ay beklenti üstünde gelirse anca öyle hedge yapar satışa dönerim yoksa düşük gelirse enflasyın verisi alışa devam edecem can kardeşim
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Ben sürekli 8-10 mayıs yazıyordum . Onsun şuan tek umudu abd aylık tüfe üfe nin düşük çıkmasi:
0BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Önce belki 2165 ve sonra da belki 2450 ytdli sonra tekrar 2360 ve 2568 ve tekrar hızlı 2700 ytdli ytd yanilabilim kardeşim
metal_yatırım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Enver34 ()imalat dışı veriside baya beklenti altında kaldı hemde baya
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()La ilahe illallah.
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Sabriye hanımın dediği gibi temmuz en iyi ihtimal bana göre eylülde indirim başlar.
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Enver kac gündür Alicengiz deyip duruyorum. oyun kurduklarının farkındayım. o rakkam çıkıyordu her şekilde.2 kere 81 82 civardan fake attılar. neyse dönmüştür umarım.
Enver34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()arkadaşlar FED yetirince ons için kötü bi açıklama yapdi , bırak faiz indirimini, 3 ay faiz indirimi konuşmucaz dedi , Ons nereye geldiyse orda kalir ..
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()Söylediğiniz rakam eylülde anca gelir o da gelirse.
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
UZMAN_DÖVİZ ()Almayın yazık. Ons. Devir düşme yapacak sonra çıkış
0BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Önce destekleri test bekliyorum yanilabilim kardeşim sadece görüşüm ytdli ytd
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Daha buralarda kalır gider gelir gel gel yapar sonrası aşağıdaki destekler ve sonrada 2750 ytdli ytd yanilabilim kardeşim
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Benim anlamadiğim 1 gram onsu olmayan arkadaşlar , düşecekde düşecek diyee bağiriyolar , düşünce size ne gibi faydası olcak?
0BeğenmedimŞikayet
metal_yatırım ()1 2 saat gelmedik neler olmuş böyle...
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Ne normal yükseliyo ne normal düşüyo , öle tuhafki , ne tablolar ne veriler bunların yaptiklarina ışık tutmuyorr . O kadar kötü verilerde nerelere çıkardilar . bizde dedikki bukadar kötü verilerle buraya geliyosa az ışık görse ons uçaçak.
0BeğenmedimŞikayet
UZMAN_DÖVİZ ()2177 görecek. Elinde sonunda …!
0BeğenmedimŞikayet
mapavrili53 ()aşası yok bundan sonra yukarı poziziyon alın fiziki nevarsa saldırın
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()bize dibin dibini gösterdiler , benim düşüncem 2280 nin alti hiç olmaz . bugünden sonra 2300 ün alti olmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Ne dediysek o ytdli ytd :)
gimourwaters için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
gimourwaters ()2200 gelsin de o zaman ne dediysek o dersin.
Mankind_traderxxl_2023 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()Bu değerli metalleri alip , sakin sabırlı beklemek lazım.
-1BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Önce 2279 ve sonra 2249 ve 2234 ytdli ytd yanilabilim
-1BeğenmedimŞikayet
Mankind_traderxxl_2023 ()Gostere göstere 2200 getirecek gibi görünüyor ne dediysek o ytdli ytd yanilabilim