Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Sat. ayın bekleyin kazanıcaz. Bende 2400 olsada satmıycam.
Yukarı gidecek beraberiz sabır
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Takipteyim.
Ben içinde al satçıyım biliyorum.
Bu bir oyundu helikopter falan ne oldu sustu
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()60 üzeri kapatmasada zaten yükseliyor birsey olmaz rahat olun
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Enterasan bir yorum.
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Destek yeri falan yok direk inis çıkışlı 2400 üzeri.
Ben bunu diyorum
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Geçen hafta 2450 gibiydi.
Sonra 2400 oldu.
Ve her düşüşte alımlar olduğu için. daha daha aşağılara düştü.
Al sat yapan yatırımcıların teminatını bitirip stop olması için yapılan bu hareket. parasının hepsine almayanlara birşey yapamadı. ve sop olanlar gitti.
Yenildi yani çünki bayağı düştü.
Diğerlerinede bezdirme hareketiyle bunaltıp bekleterek.
Bozdurtmaya çalışıyorlar.
Ama aslında gerçek olması gereken yeri 2450 üzeri.
Sakın kanmayın beklyin.
Eğer 2400 ü geçmezse.
O zaman bana yazın. yavaş yavaş
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()60 üstü kapatsak süper olcak..
0BeğenmedimŞikayet
Garanti_kazanç ()Bunu teknik olarak anlatirmısın
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Varabey ()Aslı şöyle haziran ayı trade için stop etmeyi düşünüyorum
Ettu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ettu ()Teşekkürler ama yazı da kalkmış
Gizli birşeymiydi acaba
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DYTHASAN ()abd 10 yıllık tahvilde neler oluyor şuan nelerrr onsun düşmanı mıydı bu arkadaş?
0BeğenmedimŞikayet
Varabey ()Dikkatiniz takdire şayan sn ettu
Ettu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ettu ()Hayırlı akşamlar sn varabey
Kişisel görüş kısmında yazan kova imha nın manası nedir?
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()Konu: Ons ta alış sinyali ni piyasa aldı!
Teknik alış sinyali veriyor Fed çıkar şahin konuşur vs bilemem
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()Konu: Ons ta alış sinyali ni piyasa aldı!
2373 üstü onu açık hafta sonu kapanis gelir ise... Bu rakamı takip et bu son düşüş olabilir.
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
DYTHASAN ()Piyasanin kaderi cuma ABD çekirdek enflasyonda
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Konu: Ons ta alış sinyali ni piyasa aldı!
Önümüzdeki hafta biraz çekilme olmazmi dersiniz
virtuousness için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Ben biliyorum.2400 üzeri yakın
Sakın al sat yapmayın bekleyin.
0BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()Konu: Ons ta alış sinyali ni piyasa aldı!

1BeğenmedimŞikayet
virtuousness ()Ons malum djital varlığı taklit çabasında bı aşağı bir yukarı... Bu sefer kıracağız yukarı 2500 sonra 2600... ytd insallah
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Ons gitmekle kalmak arasında kararsız
0BeğenmedimŞikayet
DYTHASAN ()Ben de 2370 ustunde kademeli viop sell yapmayi dusunuyorum
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pyw ()Ne yaptığı belli değil patlatma bezdirme hareketleri.
0BeğenmedimŞikayet
forex_er_ ()Diyelim ki
2500 ler 2700 ler
Sizin deyiminiz le
Sonrası hedef nedir
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Pyw ()Dar bantta nasıl kazanılan zor tabi. Bende bekliyorum kalakaldım. Bir 2380 falan yapsa sell giricem bekliyorum.
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)