Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
mapavrili53 ()eski yorumlarını özlettin beusta 2400ün kaç sene bekleriz:)
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
TRON_TR ()Ons taki 2 aylık düzeltme vadisi bitti sanırım. Şimdi yeni tepelere tırmanış çabaları başladı.
1BeğenmedimŞikayet
Varabey ()Bakalım mevsimsel dönüşümlü 21 haziran ile yoksa haziran sonumu düzeltme başlangıcı ytd
Varabey için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Ons yine saçmalamaya başladi.
0BeğenmedimŞikayet
mapavrili53 ()herkese tuzak kuruyorlar tlde kalın faize yatırım yapın hiçbişey almayın fizikiyede bulaşmayın:))
Tnhnktn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Tnhnktn ()Gene tuzaklar başladı
0BeğenmedimŞikayet
Sabriye ()@HravyMetal seni ebedi istiratgaha gönderiyorum.
-4BeğenmedimŞikayet
HeavyMetal ()Atatürk düşmanlığı yapanları mı övüyorsunuz burada?
Sabriye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Yani bunlarlami ugrasalim konfor iyidir
Sabriye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Hiç yükselcek gibi durmuyo gitgel yapıp duruyo anca
0BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Aleyküm selam İzmirli amin cümleyle inş
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sabriye ()Aleyküm selam ve Rahmetullahi ve berekatühu. Hayırlı ve bereketli cumalar ve kazançlar değerli İzmirli kardeşim.
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Pardon 2400 ler:)))
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()Hadi artık 1400 ler çok geç kaldı
0BeğenmedimŞikayet
Habibe35 ()Selci cok hakli zindikta ne kisi sahis sabriye hanim.
Sabriye için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()es- selamu- aleyküm, rahmetullahu ve bereketuhu . Allah'ın, selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun.. Gününüz aydın güneşiniz berrak olsun.
3BeğenmedimŞikayet
Orucbeyli ()Yol al dengesiz
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()ah shelci bladerim sen bizi hala tl ile düşünen lerdenmi saniyosun. Ben onsu doılarla , ve doların yıllık değer kaybıyla yorumlayanlardanım. ben bü ülkenin gelişmesindeki tek engelin TL olduğunu düşünenlerdenim
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Kasımda 4 bin Aralık'ta 5 bin oh oh :))
ceocan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Ya hiç sorma yaaa. Bu onsu türk piyasasiyla karıştırıyorlar yaa delleniuorim yaaa
forex_er_ için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Kadir mısıroğlu gibi bir adamı öven biriyle bu ülkede nefes almak kadar kötü birşey yok
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
-2BeğenmedimŞikayet
forex_er_ ()Ons 18.000 dolar falan olmalı izmirliye göre
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sellci ()Şu dumyayla Türkiye'yi bir karıştırmasaniz olmazmiii. 1980 li yıllarda en son ons buralardaydi. Sonra ne olduda ons 800 lere düştü geri çıktı :)) 1980 lerden bu yana kaç kat arttı dünyada fiyatlar :))
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()shelci 4 yıl önce ons 2080 di . 4 yılda dünyaada fiyatlar 3 misli arttı ons ne kadar arttı. 1 ons a 4 yıl önce kaç hamburger aliniyordu şimdi kaç hamburger ediyor ... ons dip lerde shelcii
Sellci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Mekanı cennet olsun inş.
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)