Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Aleyküm selam abi
Ebubekiromer29 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()2415 ile .2480 arasında 2 ileri 1 geri ağustos 10 u buluruz sanki.
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()2500 büyük bir psikolojik drenç. tahminimce ağustos da abd temmuz ayı tüfe verileri açıklanınca
geceriz. Ağustosa kadar büyük bir olay olmassa buralarda kaliriz ..
2388 dibin dibi .. 2415 ile .2380 arasında 2 ileri 1 geri ağustos 10 u buluruz sanki ..
0BeğenmedimŞikayet
gevcelli ()Arzular şelale demek istedi galiba :)
berkçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
berkçe ()2500 şelale mi oluyo:)))
the_boys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Cümleten selamünaleyküm. Evet ons hızlı yükseldi. uzun vade sorun yok. yön yukarı, ama bir düzeltme daha gerekli arkadaşlar. Kaçtan aşağı basarlar şimdilik kestiremiyorum. Sabah 11:30 gibi kalkınca bir bakacağım duruma.
-3BeğenmedimŞikayet
the_boys ()2500 bu gün şelale..
0BeğenmedimŞikayet
erdalaga ()Az birsey düşsün çıkarlar piyasaya merak etme. ))
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()tenekeciler kayıp ...
0BeğenmedimŞikayet
isayk ()Aziz de 2500 gelince bu piyasayı terk edeceğini söyledi daha önce bakalım
0BeğenmedimŞikayet
isayk ()Senin azizle baglantin olduğunu düşünmeye başladım. Yukarı aşağı trader için farketmez ama senn düşüş peşindesin devamlı
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Ons için Ebubekiromer29 yorumu (7 saat önce)
20 30 usd lik bir hareket e hazirmiyiz uşaklar:) anlık 2441.
https://altin.in/ebubekiromer29 bu yorumdan sonra 27 usd yükselmiş. Herkes dağılsın. cumleten hayırlı geceler.
0BeğenmedimŞikayet
TRON_TR ()Yani ons büyük bir piyasadır. Büyük Garanti düşüşlerde ben de sell açarım.
Yani çift taraflı oyuncuyum.
Keyfine bak
0BeğenmedimŞikayet
TRON_TR ()İyi kötü biliyorsan onsu ve buradaki Ler yükseltir ne de düşürür.
Buradakilere kızmana bir sebep yok.
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Niye ağlasın kankam, bak ağlayan birisi varsa oda sensin :)
1900 den başladım maliyetlenmeye ne ağlatacak onsun 50 $ düşmesi beni yada diğer ihtiyar heyetindeki amcaları :) herkes göbeğini kaşıyor sizin tayfa hariç :)
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zertozero ()Ben size tarafım yalnız hissetmeyin .. Eskiden acayip dipciydim şimdi azaldım:)
Muratpi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Horoz gibi meydana çıkanlar
Alım satım yapmayıp hep yükselmesini bekleyenler
O zaman kenarda ağlayacak
-1BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Bu ons düşecek biz sellciler.
Kara geçip eyleneceğiz.
Yakında
0BeğenmedimŞikayet
olkcorhn ()Aminn inş abi
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zertozero ()Yakın bir düzeltme bizi 2446 götürür.. Yani belki ... :))
0BeğenmedimŞikayet
Tnhnktn ()Yılmak yok
0BeğenmedimŞikayet
Tnhnktn ()Buradayız merak etme :)
mapavrili53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Cenabı Allah gönülden gitmek isteyene tez vakitte nasip etsin. Bizede tekrarını nasip eylesin.
olkcorhn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Muratpi ()Buradalar.
Fazla heves yapmayın.
Tepe takla gidersiniz
2BeğenmedimŞikayet
forexprajna ()Konu: Ons altın görünüm
Adım adım hedefe gidiyoruz..
forexprajna için cevaplandı (yorumu göster)