Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
-1BeğenmedimŞikayet
Karamet ()Bu rakamları nerden nasıl buluyorsunuz yw? Yazmayın kardeş yazmayın , bak! maraton iyi bilir, verdiği hiç1direnç tutmadı ,
çok bilseniz kendiniz olursunuz zengin ! Piyasa çok değişkene bağlı olarak çok oynak , biz bu piyasa kurtlarına, ayılarına, boyalarına ayak uydurmayıZ
Sadece kesin garanti olan uzun seneler bekleyebilen kazanacak ama bu geçen sürede karşılığı parayı koruyabildi mi rmelindeki mal Kimbilir ! Ha şöyle denilebilir , piyasa bi düzeltmeye girdi, bence de , bi miktar bi süre aşağı yöN
MUGAYİR için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()25 derse fed biraz sıkıntı olabilir , piyasa beklentisi 50 baz puan indirim..
onder41 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sonradanbroker ()Yarın ki piyasanın beklentisi %61 oranda 50 baz indirim ...
0BeğenmedimŞikayet
Ebubekiromer29 ()Bugün 2600 ve üzerini göreceğiz, İNSAALLAH. Yarın yine yön yukarı 2650 ila 2680 civarından kuvvetli satış gelebilir. anlik 2584.
0BeğenmedimŞikayet
trader_mrader ()Faizi inderse bile fed altının yükselmesini engellemek için yeni bi hikaye bulacaktır kanımca
1BeğenmedimŞikayet
maraton ()Aynen öyle kardeşim nasip neyse o. Başka bir beklentimiz de yok zaten. 2485 de 2555 yazdık. 2567 2579 buralar dan artık satma zamanı gelmişti bana göre ve şimdi ise bu sıçramalar bizim kedinin can çekişme sıçramaları. İstediği kadar hoplasın zıplasın kedicik 2593,79 a uzanamayacaktır diye düşünüyordum. Ya nasip diyelim yol alalım uzaktan.
Kerkesin parası bereketli olsun işlemleri rast gelsin.
Yukarı aşağı hareketlerde herkes kazansın...
MUGAYİR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
onder41 ()yarın 25 yada 50 açıklanması sonucunda fark olur mu? düşünceniz nedir?
iZmiRLi__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
MUGAYİR ()Şöyle bir hava oluştu onsta.1615 ten baz alırsak ve enson 2494 ten hareketle direnç takmadan çıkan bir ons var. güçlü yükselen trend görüntüsü oluşturdular. Normalde yazmıştım ideal 2551-57 abartırsa 2560 gibi geri çekilme bekliyordum. normal şartlarda 2518,7 e gelip destek yapmalıydı. şuan üstte 2641 2744 ve hatta 2798 havası oluşturdular. ben yine milim milim izlerim. ytd
PY güven vermiyor bana. Haaa kediyse 2518,7 benim kedi. İzleyip görelim. Nasip neyse o:)
Bir kaç kritik rakkam var. netleşsin yazarım. Rasgele
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Neden olur bilmiyorum bu durum. Bir iki kere bana da olmuşdu.
MUGAYİR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MUGAYİR ()Usandım bu durumdan.
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Kendilerine güveniyorlarsa iyi biliyorlarsa onlarda yazsın görelim. ben iddialı değilim ancak herkes nasıl şimdi heyecanlı bir şekilde yukarı beklyorsa bende aşağı bekliyorum. 3 gündür bekliyorlar 2600 ü. Onlar beklesin bizde bekliyoruz:))
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
omubu ()Çayını kendin demle diyorsun yani. Tarzım değil al sat bilirsin:))
Sonradanbroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Ve Aleyküm SELAM mir im.
Senin mesajlar yine düşmüyor gibi
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonradanbroker ()murat abi ver bi tavsiye sana özel kozalak ateşinde çay demleyim
omubu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ne yardan ne serden. Rasgele Ahmedim:)
Sonradanbroker için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Ve Aleykum Selam.
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()A ha haa. Rasgele dostum.
Ben artık rakkam yazarken düşünüyorum yazsammı diye. Bak gecen sana saldırdı vatandaş. İkimizde demedikmi 2557 üstü kapanışlar alırsa üstler var diye. Vay efendim dirençleri çatır çutur kırmış vay efendim şu olmuş bu olmuş. Bazı arkadaşlar fırsat kolluyor yanılalım diye. Ayrıca nokta atışı olacak yorumlar 5-10 dlr saparsa vay ki vay:)))
maraton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sonradanbroker ()kar satışı yapmakta zor yahu :) şeytan parçalı satıma başla 2620 e kadar gelirse sat 50-60 dolar alta inince parçalı alıma başla hiç bişey olmaz diyor ama kıyamıyorum :)
1BeğenmedimŞikayet
maraton ()Gözüm hep 2533 de ...
O kedi 2533 e gelecek...
0BeğenmedimŞikayet
maraton ()Hemen bir destek direnç buranın üzerinde hedef burası şuranın altında hedef burası bunlar hikaye... İyide şimdiki fiyattan hareket neresi aşağı mı yukarımı mesele bu. Bunuda da cevapları yoktur, ama uzmandırlar. Destek dirençler sizin olsun...
1BeğenmedimŞikayet
maraton ()Selamünaleyküm hayırlı sabahlar berektli bir gün diliyorum.
Beklentimde değişiklik yok.
2585,5 üzeri tutunması zor. 2593 ise matematiğin iptal olacaği rakam. Ki benim tahminim: gelmez diyorum. genel yorumlara baktığımda 2600 2700 ler havada uçuşuyor. Ancak onlar olanı yorumlarlar. İzleyip görelim bakalım ons cuğumu
1BeğenmedimŞikayet
cerkez34 ()Bereketli olsun. Teknik analiz, temel analiz, hatta grafik hepsi hikaye. (Gündem ve verilere de bağlı olarak) arz- talep meselesi. Merkez Bankaları da dahil büyük bankalar ve balinalar ne pozisyon alıyor? Mesele bu. Diğer bütün herşey mutlaka belki adı da olan bir grafiğe uyar. Çok düştü daha düşmez, çok yükseldi daha yükselmez. Bu da yanlış. Balinalar sadece düşüp yükselmesine değil, ne zaman ve hangi değere kadar olmasına da yön veriyor. Analiz ve grafiği küçük büyük çok yatırımcı biliyor, yapay zekâ bile beceriyor. Diğer enstrümanlar için de geçerli bu yazdıklarım.
Bereketli olsun.
0BeğenmedimŞikayet
omubu ()Selamun Aleykum.
Rasgele
0BeğenmedimŞikayet
cerkez34 ()2589,25 Dün görmüş bu değeri. Kaçırmışım. Grafikte gördüm.
0BeğenmedimŞikayet
iZmiRLi__ ()faiz indirimi toplamda 325 baz puan olcak , bu peyder pey 5 veya 6 seferde olcak , İlk indirimde KAR SATİŞİ olmaz.
daha satin almadı indirimi çünkü 25 mi 50 bazpuanmı bellli değil.. ,
piyasa baski yapiyo 50 baz puan indirim için. fedde 25 yapmak istiyor.