Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Giriliyor herhangi bir sorun yok
Gumuscu21 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()117 , 118 lira olur gram gümüş fiyatı
Veys2121 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()83x dolar= dolar kuru çıkan sonucu 31.10 ons gram sayısına böler sen sonuç çıkar
83x45.24= 3.754,92 /31=10 =120,73 TL
Veys2121 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gumuscu21 ()FIBA giriste sorun yaşayan varmı arkadaşlar
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()78-81 oturunca mı trade etmek için alım yapacaksınız ? yoksa indiktatörlerinize göre bu kaya hattı sorunsuz geçilebilir mi? günaydın bu arada bereketl, kazançlar.
seteratain için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
001Emre001 ()Sağol abi anlaşıldı :)
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Veys2121 ()83 solar kaç tl olur gümüş
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
seteratain ()Günaydınlar..
72,6x usd trend desteği ''ÖNEMSİYORUM''
75,3X usd ''KALE''
76,3x - 76,4x usd üstü ''NEFESLENME ALANI''
DEDİK..
Şimdi nerde?
78-81 usd ''KAYA HATTI'' buraya ulaştık.. İndikatörlerim oturdu.. Bir problem görmüyorum ŞU AN..
96 usd dan gelen DÜŞEN de saatlikte KIRILIM GÖZÜKSE de henüz 4 Saatlikte teyidim YOK..
ve TRADER kitabına uyarak bir miktar realize oldum.. Duruma göre gerisine bakacağım hatta bu KAYA HAT üzerinde birşeyler yapmaya başlarsam ekleme de yapabileceğim tekrar..
Nasıl ilerlerse bende ona uyarım.. GÖREVİM BU ''KURALLARA UY''
Bol kazanç..
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Günaydın cesaret edip aldım akşam iyiki almışım
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Kardeş sen nakit de bekliyordun sanırım
Şu anda gidişat iyi görünüyor güç ve güven endeksi seviyesi iyi durumda benim yapay kanka arada alımlar yap diyor ama makaslar yüksek olduğu için kendisini çok iplemiyorum
Türkiye ve Avrupa açılınca bir silkeleme olup sonra yükseliş gelebilirmi dersen herşey mümkün alım fırsatı verebilir ve aksine durum oluşmaz ise bugün bir çok kez ons 78.50 testinden güç alıp 80 doları test etmek isteyebilirmi acaba dersen buda mümkün
Risk varmı dersen yolda yürürken bile risk taşıyoruz
001Emre001 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()78.4 usd sonraki fibo gelmek üzere.
0BeğenmedimŞikayet
papatyalar ()Günün en yüksek rakamına kapanislar
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Dirençlerde fazla oyalanmaz ise tekrar 83 dolar.
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Tepe dediğiniz hangi rakamlar
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()78.4 usd yapmadı hala. Dediğim gibi 80 ve üzeri potansiyeli var. Günlük tepe yaparsa yukarı daha devam eder. Dusus için de bekletir. Tekrar dip yapması zaman alır.
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Bana sormana gerek yok 114 115 gelince çıkış yap elde biraz kalsın
Mertt66 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
engalt28 ()Ve aleyküm selam ve Rahmetullahi ve bereketullah Olcay bey kardeşimiz. Amin ecmain
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Hocam elinize emeğinize sağlık sevgiler
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Invincible_lion ()Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Amin cümlemize inşallah saygı sevgi bizden
1BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Bereketiniz bol olsun değerli kardeşim . Sayfanın böyle net ve anlaşılır bir dil ile yazılan yazılara ihtiyacı var.
umut5134 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
umut5134 ()Sayfası dostlarına günaydın,
Gümüş ons şu an j. p. litik, svş. veri v. s. den ayrı,
tamamen böyük ouyuncularla karşılıklı olduğu bir sınavı
başarıyla geçmeye çalışıyor.
Kırmızı çiyzgimiz;
77.50 ons üstünde tutunursa,
alıcılar yeniden Gküç toplamaya çalışabilir ve:
ilk adım 78.20 sonra 78.80 olarak karşımıza çıkar.
Gküçlü mommenntum oluşursa 80 ve ilaveli bölgesi gündeme gelebilir.
Ama burada önemli nokta:
77.90 ve üzeri korunup kısa vadeli trayyder satışlarının karşılanmasıdır.
Herkese iyi kazançlar dilerim. YTD.
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Rasyo Bi gebereydi işimiz daha kolay olurdu.
3BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Günaydın gümüş ailesi :) gümüşte şu an tam bir 'bekle- gör' saatindeyiz. Fiyat 113.30 - 113.45 bandına adeta mühürlendi. Teknik olarak bu bir 'güç toplama' evresidir ancak yönün netleşmesi için iki şartımız var:
? Yükseliş Onayı: Fiyatın 113.55 üzerinde en az iki adet 15 dakikalık mum kapatması lazım. Bu gelmeden 'uçuyoruz' demek yanıltıcı olur.
? Savunma Hattı: Aşağıda 113.05 bizim kırmızı çizgimiz. Burası kırılmadığı sürece bu oyalanma 'yukarı yönlü bir hazırlık' olarak okunur.
? Özetle; piyasa hacim bekliyor. Ytd
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Rasyo 60.600 seviyesinde
30 dakikalık periyodlar halinde izlediğimiz de Göreceli güç endeksi RSI incelediğimiz de geceden beri 40 altına düşmemiş orta satış seviyesine yakın ilerlemiş (30 altına düştüğünde yoğun satışlar gelir)
Ancak arada panik alım ve satış yaptırmak için çok fazla tuzaklar oluşmuş dikkatli olmakta yarar var ani düşüşlerde incelemeden panik satışı yapmaktan kaçınmak
Ani yükseliş anlarında satıcı değilseniz tren kaçıyor diye mal alımına girmek yanlış olabilir
1BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Günaydın hayırlı sabahlar
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)