Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Azrc ()Senle daha önce konusmuslugunjz vardı kardeşim aynen benimde maliyet düşük al yatci olduk
oguz0678 için cevaplandı (yorumu göster)
6BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Boğaların güçlendiği seviyeye ulaştık elinizdekileri tütün!
Veys2121 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()80$ gider gibi görünüyor.. Ordan asıl satış baskısı olacağını düşünüyorum
Mertoğlu66 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Azrc ()1 liram şimdilik yok ful maldayim uzun vadeciyim böyle herkes al sat yapıyor iştahım kabarıyor
İnan bende ki emtia sende olsaydı abi iki katına cikarmistin bense kos kos bakiyorum
_FRİT_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Bereketin bol olsun değerli kardeşim
oguz0678 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()Bunu mutlaka ama mutlaka yapın
YUSUF_ENES16 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
sesilya96 ()@Kuyum Bey engelleyin yıldızına kanıp alım yapmayan bir sürü insan var bir saygısızlıkta yapmadım size yorum bile yazmadım. Siz yükselirken de aynısını yapmıştınız tutarsız yorumlarınız üzgünüm.
Otomatik Hatırlatma: Üyelerin yıldız sayıları diğer üyelerin yorumlara verdiği puanlar, sitede kalma süresi, altın simülatör sonucu ve üyelik tarihi vb. kriterlere göre otomatik sistem tarafından hesaplanmaktadır. Yıldızlar otomatik olarak belirli zamanlar içinde bu kriterlere göre güncellenerek artabilir ya da azalabilir. Yıldız sayısının fazla olması üyenin site içerisindeki tecrübesini gösterir ancak yatırım konusunda uzman olduklarını asla göstermez.
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Eyvallah kardeşim.
Balalı_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
oguz0678 ()Eyvallah hocam, maliyetim düşük sorun yok. 120 kırması geçen yaptığı haretin başlangıcı olacak diye düşünüyorum. 170 de satmadım. Al yatcıyım. Bakalım nereye kadar çıkar izliyoruz.
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()Bir haber akışı felan mi var
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Hoşgördüm trubündeyim:)) abalsının gülleri cansınız alaarmları geçen akşam nokta atışı 72.75 de hayran bıraktı @Çakarkeyf 120 görürmüyüz kine:))
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Cem41 ()Konu: #34927162 Grafik detay ve yorumları
Hocam 4730 aşıldı hayırlısı diyelimmi artık
Aynur1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()ABİ HEDEF ? :))) @Çakarkeyf
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Wooow ful enerjisiniz kahvenin bitteride benden:)) gümüşü 103 küsürden eklemişim değerli üstadım sayesinde @Çakarkeyf şimde nerde satacam teknik rakaları çabuk gelir:))
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Düzeltme bekle kardeşim bu yükselişin gerçek mi manipilatif mi olduğunu kestiremiyorum açıkçası. Geçen hafta 118 tlden 104 e kadar düştü malum. Normal trend yukarı ancak bu dönemler normal değil
KUD51 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Kaburgasini kırarım onun kanka :)
simurg22 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()teknik gürültüyü susturu @16paramıknatısı :)) abimin rakamlarıda gelir @Çakarkeyf
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Konu: #34927146 Grafik detay ve yorumları

80.45 usd fiboya yaklaştı. Oraya gelirse 83.06 usdye gidip gitmemesi yönünde karar verecek.
70.86 dip 79.56 yükseliş. Ons bazlı %12 yükseliş 28 Nisandan bu yana.
0BeğenmedimŞikayet
_FRİT_ ()Meraba kardesim. Altını çiziyorum normal koşullarda satış önermem. Tramp saçmalamaz koşullar bu haliyle devam ederse yükselişin 100 dolara kadar olacağını hep söylüyorum. Al- sat kesinlikle önermiyorum eğer işin ehli değilseniz. Kârda ve maldaysan 82 dolar pisikolojik destek var. Orada yüklü kâr satışı bekliyorum. Orta ve uzun vadeciysen bekle derim işlem yapma derim. Nakitteysen bekle düzeltme olduğunda alım yap. Ytd
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Demir_Biga ()Daha yeni Avrupa açılıyor no panik çıkar inşallah
1BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Hosgeldin ablacım :))) trubunden arka planladada full destek veriyoruz @Çakarkeyf abimize alrm önemli :))) 116 miz da geldi sayılır. Bakalım
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
simurg22 ()hoşgeldin zeyno derler, özleştik, sabah kahveleri bizden. öpücükler.. :))
16paramıknatısı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Evinizneisterse ()Kendinizi 120 rakamlara odaklamayınız zarar edersiniz sizi tatmin eden rakam geldi mi verin gitsin sizden sonra isterse 150 olsun sıkıntı yapmayın kendinize bu şekilde yol izlerseniz terse düşme pozisyonunuz azalır , mutlu olursunuz lakin daha çok daha çok derseniz görüyorsunuz piyasayı çoğunluk terste ve ne zaman tersten çıkacakları muamma
oguz0678 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Çakarkeyf ()Konu: gümüş ons
tşk ederim grafik düne ait idi 78.7 üzeri kalıcılık önem arz eder tekrar bakacam birazdan güncellerim gerekir ise
GÜMÜŞCEVİZ için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
16paramıknatısı ()Günaydın efsunlu Çakarkeyfim:)) tebriklerimi sunmaya geldim 72.75 sihirli rakam desteğini not almıştım alarmı çaldı tepkisini aldı yiğidi öldür hakkını yeme derler:)) dirence kaça alarm kursam?
@Eso_derler @simurg22 yoğunluktan yorumlara dörndim rüca ediyorum kusuruma bakmayın Zeyno telafi eder:))
@16paramıknatısı
Çakarkeyf için cevaplandı (yorumu göster)