Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
1BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()Rica ederim hocam.. Şuan dikkat edilecek seviyelere yakınız .. Rast gelsin inşallah
Mehmetaslan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Valla hiç bakmadım oraya :)) abla abla abla o zaman :)) 3 kez yazdım telafi olsun diye :)) tşkler
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Abla yada kardeş :D yine de söven olmasın Sonuçta kimse yüzde yüz bilemez zaten %100 Bilseydik hepimiz zengin olurduk. :D. İnanır mısınız manipülasyonu botlar bile görmüyor hissetmiyor yani yanılma payı oradan gelebiliyor bazen tek sıkıntı bu onun dışında tıkır tıkır işliyor maşallah
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
yavdilka66 ()Satış yaptığınız zaman anlık paylaşır mısınız
@Aysimaa_
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Profile yanliş yazilmadiysa abla .)
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Abla mi ki :)) abi değil mi :))
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Tamamdır anlaştık :d
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaslan79 ()Estağfurullah o kadar emek veriyorsunuz 2 gündür teşekkürler emekleriniz için
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Abla deseydin keşke .)
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Çok teşekkür ederim . Elimden geldiği kadar destek olmaya faydalı olmaya çalışıyorum inşallah faydalı olabilirim ve bu beni çok mutlu eder. Bol kazançlar dilerim
GÜMÜŞCEVİZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
SokakFilozofu ()Söven olsa bile aldığın dualarla dua kısmı daha ağır basacak:)) devam et abi :))
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
akinaarslan ()116.20 den %20 boşalttım maliyet düşürmek için erken mi davrandım acaba
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Ona gerek bu ara gazla calısıyoo
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Mehmetaslan79 ()Tamamdır teşekkürler
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Kırbacı vur kankaaa
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Adred verim yemek sepetinden gönderirsin artik .)
Hasannn321 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
GÜMÜŞCEVİZ ()lıke verildi teşekkürler ayrıntılı paylaşımlar güzel oluyor
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Diptisslamayi özlemişiz :)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()Kahve ile olmayacak sayende kalan tl ye de almıştım tüm yemek ısmarlamam lazim :d
Zafer3450 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Teşekkür ederim. Birinci İstasyon (Anlık Direnç): 116.80 - 117.20. Botlar burayı bir "kar alma" (take profit) bölgesi olarak görüyor. Fiyat buraya dokunduğunda küçük bir nefeslenme (esneme) yapabilir.
? İkinci İstasyon (Büyük Hedef): 118.50 - 119.00. HFT sistemindeki asıl büyük "satış duvarları" burada dizili. Yani yükselişin bu dalgadaki en güçlü zirvesi burası görünüyor. yinede YTD. Ben şu an anlık gördüğüm sistemi söylüyorum size belki bir şeyler değişebilir Emin değilim O yüzden şimdilik gördüğüm bu karar sizin oraya gidip de dönerse Sonra arkamdan bana sövmeyin lütfen
Mehmetaslan79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Koçum beniiimmm .)
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Satışlara devam 116.2 satıldı
0BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Risk var evet bakalim ya nasip
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Zafer3450 ()Gümüş kıravatından tuttu agzina agzina vuruyo tokadi .)
Aura__28 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Aysimaa_ ()118 civarı ve yakın bölgede düşünüyorum.. Şayet burdan hızlı giderse direk satış yaprım. Yavas yukarı doğru ilerlerse, izleyerek hareket ederim.. Ytd
Mehmetaslan79 için cevaplandı (yorumu göster)