Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()108 TL başlangıç alım yeri kademeli alım lar yapın . kademeli satimlar yapın. ALLAH bereket versin çok güzel kar yazdı
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Satışı yapan ABD
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()canlı yayın yaptığımızda daha detaylı örnekleriyle anlatıyorum
Terlikci için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()öncelerden ders çıkaranlar yükselişte kademeli çıkış yaptı daha fazla kar beklemedi olası düzeltme yada silkeleme de alttan gram eklemek için hazırlıklı oldular
bu işin adı yükselişte sat gerekirse 2 ay bekle sonra al taktiği ile gram arttırma biriktirmedir
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Konu: #34929569 Grafik detay ve yorumları
Ufak değerler ile alıyorum. 118.73 tlde nerdeyse bir şey bırakmadan çıktım. Tepkiye oynamadık ufak bur meblağ topladım. 80.45 usd aşağısında kaldıkça baskı aşağı yönlü olur.
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Üzgün_ ()Abla cevap vermiyorsun kademe alimmi
Aysimaa_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abdulhamithan ()Asrn hocam emir vermistimoz calistimi benimkisi kiyadan döndü satamadik:)
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
MuratoAG ()hiç girme, olur olmaz makas artırıyor zorda bırakıyor, bir de çifte standart vardı , onu değiştirmişler sanırım, kimine 35 krş kimine 95 krş makas vardı
Yucel04 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ars_Bozok ()İyiyim elhamdülillah sağolasın
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
ASRN ()netice nedir?
tenekecanavari2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Erord_52 ()yok öyle roket maket:)
Avrupa kapanmadan önce gider ayak sattı. Bakalım abd ne yapacak
_BROKER_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Hoşbulduk kardeşim nasılsın?
Ars_Bozok için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Venüsmmg ()Konu: Resim çıkmadı
Hayırlısı olsun arkadaşım. Bende son anda banka makası açmadan gönderdim. İnşallah pişman etmez beni. Diğer parçam duruyor. :)
Selo58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Aura__28 ()Bakacam. Az daha işim var. Yazıcam yine ne görürsem :D. Anlık olarak
Azrc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Sagolasin abimmm hosgeldin... iyiyim sen nasılsin Bizim başkaları gibi algorutnaniz yok çalışmaya çalışıyoruz diyelim :)
dinçersiber için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abdulhamithan ()Konu: #34929553 Grafik detay ve yorumları
Alım yapacanmi kardesim
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
esenistan ()Sil başa mı döneceğiz yani:( biraz daha satmak lazımmış sağlık olsun.
paravarhuzurvarr için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Hayalet_adam ()Rasyo tam 58 den tepki aldı 60-61 e kadar tepkisi gayet normaldir oraların üzerine mi geçer yoksa tekrar geriye mi iner ona bakmak lazım. 58 desteğini kırarsa 55 lere kadar uzanır altta ancak şartlara bağlıdır bu durum. Bildiğim tek şey 70 usd lerde 10 numara alım yapılırdı yazdım 70 destek diye 1 hafta önce.
0BeğenmedimŞikayet
ismtocll ()Güvenilir ama makas farkını çok arttırdılar dünya katılım daha mantıklı makas için
Yucel04 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Konu: #34929549 Grafik detay ve yorumları

Saatlik mum 80.45 usdden red yemiş. 25 dk sonra yeni mum açılacak. O saatlik göstergeyi biraz daha dibe çekecek. Saatlik dip yapınca bir tepki ihtimali kısasa doğar.
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()Ytd değildir
Kanatim ce yatırımcıyı 112 bandına yani 76.60 bandına geri çekmek istiyorlar
0BeğenmedimŞikayet
Tekirdağlı_Murat ()80 dolarda iken 58 dolara kimse inanmaz şimdi garip gelir bu rakam :)
1BeğenmedimŞikayet
Seyhanefe ()Çok teşekkür ederim kardeşim.
80.55 usd üzerine atmasi önemli. İlk önemli rakam 80.55 usd.
Yoksa 79.50 aşağı yönlü dener ve 78.80 sonrasında 78.30 hedef olur.
78.30 benim için oldukça önemli.. Ytd
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
_BROKER_ ()biz istiyor hep roket:)
Erord_52 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yucel04 ()Merhaba Arkadaşlar.
Fiba bank gümüş hesabı açmak istiyorum. Güvenilir mi ? teşekkürler