Copyright © 2018 Her hakkı saklıdır.
Vagonmedya Bilişim San. ve Tic. A.Ş.
1) Altin.in'de yer alan içeriğin doğru ve/veya güncel olduğu hiçbir şekilde iddia veya garanti edilmemekte, hiçbir veri ve/veya paylaşım, yatırım danışmanlığı kapsamına girmemektedir. Sitenin içeriği referans alınarak yapılacak hiçbir işlemin doğuracağı maddi ve/veya manevi herhangi bir kayıptan altin.in sorumlu değildir. 2) Altin.in ziyaretiniz sırasında ip adresiniz ve bilgisayarınız aracılığıyla toplanabilen diğer veriler altin.in tarafından kayıt altında tutulmaktadır. 3) Altin.in tüm içeriği önceden uyarmaksızın değiştirme, kaldırma ve yenilerini ekleme hakkına sahiptir. 4) Altin.in gerekli gördüğü taktirde üyelerin ip numaralarını engelleme hakkına sahiptir. 5) Altin.in yorumlar bölümünde ki içerik, görsel, yorum ve paylaşımlar (tarafımızdan onaylanmaksızın) kullanıcılar tarafından kendi iradeleri ile paylaşılmaktadır. Bu içeriklerden dolayı doğabilecek hukuksal konulardan içeriği oluşturan kullanıcı sorumlu olacaktır. 6) Altin.in'in tüm kullanıcıları 5651 Sayılı Kanunun 8. ile 9. Maddesine ve TCK'nın 125. maddesine göre yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur. Bu bağlamda altin.in hukuksal haklarını saklı tutar. 7) Bu uyarılar önceden haber verilmeksizin değişkenlik gösterebilir takibi kullanıcılarımızın sorumluluğundadır.
Sitemizden yararlanmanız ve reklamlar için çerezler kullanılır.
Yorum ayarları
0BeğenmedimŞikayet
ZeKaT_VeR ()Abecan buralara kadar düşme ihtimali var mı gerçekten
Evinizneisterse için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Metin44_ ()Abi helal olsun nokta atışların muhteşem tebrik ederim :))
ASRN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
dinçersiber ()Mevcut enflasyon durumuna göre tepesine vurmayı bırak tersi olabilir
Degnekci23_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Dua yedinde 111 seviyesinin altına düşmesin... O zman 103 seviyeler gelir neyse ben tamamen alim tarafındayım parça parça alacağım.
Karamsar4136 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()umarım yanılırım ama 76 bandına indirmeye çalışıyorlar
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Yusuf0147_ ()Nerden alalım hocam buralardan alalım mı bir parca
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Brent 100 de takılı üzerine çikarsa devam edebilir panik olmak yerine onu takip et bi
dolarkes için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Aynen öyle yapıyorlar şu an. 118.73 ful yakin çıkış çok doğru bir hareket olmuş. Tam üzülüyordum elde kalmadı diye :)
Abdulhamithan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Fortune1984 ()Anlaşamayacakları belli 1 günde bu kadar dik ne diye çıktı belirsiz
0BeğenmedimŞikayet
Karamsar4136 ()Bu hızla 112'lere gelecek gibi
2BeğenmedimŞikayet
Eso_derler ()Yine nokta atışı oldu 113 116 119 seviyesi... :)
1BeğenmedimŞikayet
M_yıldız ()Konu: Gümüş ters flama ... Fibo değerleri..
Yukarı yönlü hedeflere . bugun gelen rakamlara diyelim ..82 87 hedefleri... aylık Mum yeşil . göstergeler yukarı idi .
İki tepe yapmış olabilir şuan ki için .. buda düşüş gösterebilir . ytd
Halka için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()Senaryo tekrar edecekmi bakalim
Kuyumcu006 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Abdulhamithan ()80.45 kirarsa satarler dedi asrn hoca
Diebright için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()yoğu satışlar hala devam ediyor
0BeğenmedimŞikayet
dolarkes ()satıp alttanmı alsakki düşermi daha bilemdim
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Diebright ()Bir tanıdık gecen ay tepeden almış. Bir miktar sat dedim. Bankası makas açmış. Konuştuktan sonra 3.5 tl düştü. Bir miktar kâra geçmişken yazık oldu yatırımına 1 aydır bekliyormuş. 1 usd daha yukarı gitse yeni zirve gelecekti. Umarım bu yeni tepe değildir. Yoksa yine dusup bir dip arar.
0BeğenmedimŞikayet
Degnekci23_ ()Depoyu doldurdum, tavsiye yoktur. Ytd
1BeğenmedimŞikayet
paravarhuzurvarr ()göreceli altta yataya geçmeden dişi diyemem
aşağıya doğru üçüncü vadiyi oluşturdu 23 seviyesine indi rasyonun yükselmesi de ayrıca etki ediyor
arada alımlar olsada alım hacimleri satışın yarısını bile karşılamıyor şu anda
esenistan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Esmer42 ()Ah ah yine hüsran yine hüsran satmadık :( ama bir gün ben sattigimda gümüş fırlayacak yazın bir kenera:(
Esmer42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hasannn321 ()En üst seviyeden bugün 2 kez satış yaptım sayfamda mevcut minnak bi alım beni üzmez
Karamsar4136 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Altın_Stratejist ()ABD nin sunduğu mutabakat teklife cevap vereceklerdi.
Fazla_cesur için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Mertoğlu66 ()Yaaa daha çok kazanma hırsı böylece hüsran oldu . parçalı sattım şükür. dustukce kâr yazıyor
0BeğenmedimŞikayet
Fazla_cesur ()Ne teklifi hocam
Altın_Stratejist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Eren4545 ()118 den full çıktık alım fırsatı verecektir kar cepte güzel bir kere daha anlamış olduk